Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums1p-LSD 400 mcg - Kapotte sokken en wapperend verband

1p-LSD 400 mcg - Kapotte sokken en wapperend verband

112 antwoorden
41 weergaven
18-5-2026
F
FenrirLid
01-01-2024, 00:00
#1
verwondering zei:
Tijdens het optreden van Vini Vici begint de spanning in de zaal op te bouwen. Er staat iets te gebeuren, dat voel ik aan alles. Iets of iemand zal in het middelpunt van de belangstelling komen te staan. De muziek zwelt steeds meer aan tot een tromgeroffel. Hoe langer de spanning opgebouwd wordt, hoe meer ik aanvoel hoe bijzonder dit gaat zijn. En meer en meer begint de beklemmende gedachte zich aan mij op te dringen dat het om mij te doen is.
Klik om te vergroten...

ZO SPANNEND DIT!

verwondering zei:
Het idee alleen al laat me bijna flauwvallen van emoties. Ik word voorzichtig richting het altaar gedirigeerd waar ik op ga liggen.
Klik om te vergroten...

Bij het herlezen verwordt deze passage van plechtig tot komisch. Hebben mensen je echt op de bar gelegd omdat je zo kneiterhard ging?

verwondering zei:
Aardse zaken schud ik van me af: ik gooi mijn oordopjes uit, schop mijn schoenen uit en ledig mijn broekzakken.
Klik om te vergroten...

Neeeee!

verwondering zei:
Na een tijdje komen er weer mensen naar mij toe en zij vragen mij of ik de kracht heb om mee te lopen. Op mijn sokken stap ik van het altaar af. Bij het afstappen besef ik me dat dit altaar aan het begin van de avond nog een bar was.
Klik om te vergroten...

:sweatsmile:

verwondering zei:
Ik word nu voortgesleept en mijn voeten slepen achterovergeknakt over de vuile vloer. Het voelt alsof ik geofferd word. Ik besef me dat mijn lichaam niet belangrijk meer is.
Klik om te vergroten...

Het is wel echt fijn dat dit je mindset was toen het voelde alsof je aardse vlees gedeconstrueerd en afgeworpen werd, want het klinkt wel heftig allemaal.

verwondering zei:
Ik ben inmiddels volledig gehavend, botten gebroken, brein overkokend van de spanning, al mijn energie volledig weggevloeid, en volledig overdonderd door de onverwachte wending van deze avond.
Klik om te vergroten...

Damn.

verwondering zei:
Atomen, energie, straling, sterrenstelsels, zwarte gaten, en de ruimte en tijd zelf. Na miljarden jaren hebben deze zelfde natuurwetten ertoe geleid dat ik besta en nu hier lig.
Klik om te vergroten...

Bestaat er ook zoiets als anti-egodood? :rolleyes:

verwondering zei:
Het dak van de zaal is verdwenen, ik zie de hemel en ook deze splijt open. Ik zie lichten. Geen lichtpuntjes als van sterren, maar zwemen van licht die recht boven mij aan de hemel staan. De grond onder mij verdwijnt maar ik val niet, ik zweef in een eindeloos niets. Ik voel krachten op mij inwerken en krachten in mijzelf ontstaan. Ik ervaar dimensies die de huidige natuurkunde niet kent. Ik word gekatapulteerd, ik word uitgerekt, ik word groter en kleiner, ik ervaar helse pijnen, voel meermaals de dood nabij komen maar klamp me vast aan mijn laatste stukje bewustzijn, want iets in me zegt dat dat mijn enige kans op overleven is.
Klik om te vergroten...

Prachtig omschreven.

verwondering zei:
Als ik de code kraak, dan kan ik deze wijzigen en daarmee het universum naar mijn hand zetten. Ik kan de natuurwetten bepalen door ze zelf te ontwerpen. Ik kan een verloop van gebeurtenissen berekenen en alzo een universum scheppen simpelweg door mijn eigen code te schrijven.
Klik om te vergroten...

... oke. Heb je achteraf enig idee waar deze overtuiging vandaan kwam en of hij enige betekenis of significantie heeft in je nuchtere wereld?

verwondering zei:
Telkens wanneer ik voel dat ik dichtbij de oplossing zit word ik in mijn zoektocht belemmerd door krachten van buitenaf. Dimensies worden uitgerekt en in elkaar gevouwen, mijn zintuigen geven conflicterende signalen door, pijn schiet door mijn hele lichaam. Ja, het meesterbrein is een goede match voor mij. Ik moet alles geven.
Klik om te vergroten...

You can do it!

verwondering zei:
Ontelbaar veel stemmen hoor ik door elkaar heen, boze stemmen, blije stemmen, met miljoenen tegelijk waardoor ik er geen woord van versta.

Tot een duidelijke stem mij vraagt: "Watvoor drugs heb je gebruikt?" Ik moet diep graven in mijn geheugen. 1p-LSD, weet ik te antwoorden. "Verder nog iets?" "Alcohol, één glas bier." "En verder?" "Verder niets." "We rijden je nu de ambulance in, we brengen je naar het ziekenhuis."
Klik om te vergroten...

Wow, plot twist. Toch bizar hoe snel je weer terug in de werkelijkheid kunt belanden door een enkele vraag, hè?

verwondering zei:
Terwijl ik geketend in de ambulance word vervoerd wordt een gevoel van melancholie mij meester. Hoe tragisch is het wel niet dat alles zinloos is geweest? Mijn leven en de levens van ieder ander zijn zinloos geweest, alles waar we hard voor hebben gewerkt zal worden vernietigd.
Klik om te vergroten...

Was je hier nog aan het trippen, of waren dit nuchtere beschouwingen op het gebeurde?

verwondering zei:
Heel langzaam komt het idee in me op dat wat er gebeurd is misschien wel... Nee, dat kan niet. Het was veel te echt. Wat ik gezien heb, wat ik meegemaakt heb, dat bestaat in de normale wereld niet. Maar toch... Zou het kunnen dat de LSD mij alles heeft laten inbeelden?
Klik om te vergroten...

Spoiler alert: ja, dat kan :tongueout:

verwondering zei:
Ik herinner me weer flarden van schoenen die ik uittrapte, en mijn broekzakken die ik ledigde. Omdat het toch allemaal niets meer uitmaakte. Maar in mijn broekzakken zaten mijn portemonnee en telefoon.
Klik om te vergroten...

Dit is wel echt superklote voor je.

verwondering zei:
Daar sta ik dan. In een t-shirt, op mijn sokken, buiten terwijl het best fris is, in een stad die ik nauwelijks ken en ik heb geen idee hoe ik terug kom op het feest. Want daar moeten mijn spullen nog ergens rondslingeren.
Klik om te vergroten...

verwondering zei:
Zonder geld of pinpas kan ik geen nieuw ticket kopen en is de enige optie met de trein zwartrijdend huiswaarts te keren. Dit levert een boete op maar tevens een leuke conversatie met de conducteur. Hij kan samen met mij wel een klein vleugje humor zien in mijn situatie.
Klik om te vergroten...

Haha, hoe open was je tegen de conducteur geweest over je avond?

verwondering zei:
Het wordt waarschijnlijk mijn duurste trip ooit. Gelukkig heb ik afgelopen week goed nieuws ontvangen over mijn portemonnee: deze is gevonden. Mijn telefoon heb ik inmiddels opgegeven. Weinig kans dat ik die nog terugzie. Er is inmiddels een nieuwe telefoon in bestelling. Een aardige kostenpost. Daarnaast de boete in de trein. Om nog maar te zwijgen over de zorgkosten op een maximaal eigen risico. En een dijk van een schuldgevoel jegens de hulpverleners die mij probeerden in bedwang te houden.
Klik om te vergroten...

Maar goed dat je vind dat deze ervaring het waard is geweest want, damn.


Wil je iets geks horen? Op een vreemde manier ben ik een beetje jaloers op deze trip. Het klinkt echt als een fascinerende en levensveranderende ervaring.

Zoals altijd geweldig geschreven, bedankt voor veel leesplezier!
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik denk het wel Roze olifant. Beetje zoals ik niks tegen homo's heb, maar die glamour types niet zo goed verdragen kan. :sweatsmile:
L
LXZSLid
01-01-2024, 00:00
#3
Allemachtig! Ik wilde voor het eerst een trip report schrijven toen ik deze las en begon te twijfelen of ik überhaupt in de buurt kom!
Uiteraard ga ik mijn ding ook delen asap.

Veel herkenning in je verhaal. Bijzonder hoe dan je zo mee kan voelen met een verhaal zoals die van jou

Mooi geschreven!
K
KwakLid
01-01-2024, 00:00
#4
Fijn dat je dingen nog goed kan herinneren en beschrijven. Ik vergeet alles per direct.
v
verwonderingLid
01-01-2024, 00:00
#5
Koffieboon zei:
Ben je achteraf gezien niet bang dat mensen je hebben gefilmd, toen je niet meer bij zinnen was en van alles en nog wat hebt lopen uitvreten?
Klik om te vergroten...
Een beetje wel ja. Ik heb ook Youtube een beetje afgezocht de weken erna, om te kijken of er iets te vinden was. Ik heb wel de indruk dat bij psychedelische feesten en festivals mensen veel minder snel geneigd zijn dingen te filmen dan bij andere feesten. Ik zie dat ook als een stukje respect naar elkaar toe. Ik zou zelf niet op het idee komen om het te gaan filmen wanneer iemand te hard gaat op watvoor middel dan ook.

LXZS zei:
Allemachtig! Ik wilde voor het eerst een trip report schrijven toen ik deze las en begon te twijfelen of ik überhaupt in de buurt kom!
Klik om te vergroten...
Niks daarvan, vooral schrijven! Hoe meer trip reports, hoe beter! (En welkom op het forum trouwens!)
F
FenrirLid
01-01-2024, 00:00
#6
NiandraLades zei:
Wat mij betreft tripreport van het jaar.
Zo meeslepend geschreven!
Klik om te vergroten...
De poll is nog niet gesloten, maar het lijkt erop dat je gelijk gaat krijgen. En terecht, dit blijft een waanzinnig report!
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#7
Jeetje wat een report (ik heb inmiddels gestemd al vond ik sommige anderen ook heel goed) en wat krijg ik zin in Psy-fi!!!... Alleen al de DF meet lijkt me erg leuk!
Moet het er toch maar misschien heel tactisch met mijn vriendin over hebben. Goede vriend met klein select groepje van mij gaat al heen dus alleen hoef ik niet te gaan. Ik weet alleen zeker dat mijn vriendin er niet op zit te wachten dat ik een week weg ben :thinking:. Lastig lastig want ook ik vind het lang om niet bij mijn liefje te zijn :flushed: We doen namelijk echt alles samen behalve festivals enzo..... Als het nou niet zo ver was had ik tussendoor nog even naar huis gekund. Maar aan als als als heb ik ook niks aan. ... Lastig....
F
FenrirLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mezelf zei:
klein select groepje van mij gaat al heen
Klik om te vergroten...
Ik hoop toch dat ik niet heen zal gaan op Psy-Fi :tongueout:
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#9
Fenrir zei:
Ik hoop toch dat ik niet heen zal gaan op Psy-Fi :tongueout:
Klik om te vergroten...

:astonished::tearsofjoy:
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#10
Fenrir zei:
Ik hoop toch dat ik niet heen zal gaan op Psy-Fi :tongueout:
Klik om te vergroten...
Haha maar goed, er zijn slechtere plekke om heen te gaan lijkt me :tonguewink:
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#11
Fenrir zei:
De poll is nog niet gesloten, maar het lijkt erop dat je gelijk gaat krijgen. En terecht, dit blijft een waanzinnig report!
Klik om te vergroten...

Ben je je medemods nu aan het dissen?!

Nee, ik vind het ook een 100 procent verdiende (toekomstige) winst van Verwondering hoor. Maar er waren eigenlijk meerdere reports waaronder vooral ook die van Niandra die van mij zouden hebben mogen winnen. Zijn, eigenlijk. Want er kan inderdaad nog gestemd worden. :)
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik hoop toch dat ik niet heen zal gaan op Psy-Fi :tongueout:
Klik om te vergroten...
Een en ander zal komen omdat men ver-ast is door de hoge opkomst der drugsforummers... :tongueout:
R
Rupsen God ❤Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik wilde dit report al een tijdje lezen maar het is er telkens niet van gekomen; wat ben ik blij dat ik het net gelezen heb :hearteyes: Wat een intense ervaring moet dit zijn geweest, en wat heb je dit op een mooie manier weten te omschrijven! Als lezer voelde het helemaal alsof ik naast je stond en met je meeliep door dit hele tafereel heen, mezelf telkens afvragend wat er nou in de realiteit gebeurde.
Wat een geweldig stuk, mijn complimenten!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."