#1
@Bobsacamano dat is lang geleden. Ga je nog een trip reportje schrijven van jullie DMT ervaringen? Daarvan hebben we er nog niet zoveel op het forum...
Ja klopt, heb dat wel eens gehoord van hem en daar kwam dit enorm mee overeen inderdaad.Wauw!! Dat klinkt echt heel erg als hoe Terence McKenna van die 'onmogelijke' voorwerpen tijdens DMT trips omschrijft! Als je dat nog niet gehoord hebt, zou ik dat eens gaan opzoeken om te kijken hoeveel dat overeenkomt met jouw ervaring.
Thanks! Dat vind ik altijd wel fijn aan een tripreport schrijven, dan komt er toch altijd weer wat meer detail terug. Die eerste 10 minuten kon ik inderdaad niet veel terughalen haha.Tof report!
Grappig dat het soms even tijd of focus nodig lijkt te hebben om de ervaring te kunnen beschrijven (althans: het kleine deel dat is blijven hangen in je herinnering). Je beschrijft het nu al een stuk gedetailleerder namelijk dan je gisteren deed, de eerste tien minuten kwam je inderdaad niet veel verder dan de kamer met shit die belangrijk was en die je moest onthouden maar die je nu niet meer wist.
Ik ben wel benieuwd of je (een deel van) het DMT-mysterie uiteindelijk ooit kunt ontrafelen voor jezelf, dus of je ooit ontdekt of er een echte rode draad door je trips heen loopt. Dat zijn toch al behoorlijk wat ervaringen, 22, maar misschien zijn er honderden nodig om dit enigszins te kunnen āsamenvattenā?? Maar ja, ook goed mogelijk dat je uiteindelijk inderdaad moet concluderen dat de antwoorden nooit echt duidelijk worden...
Bedankt voor alles nogmaals! Super boeiend om dit met jou en Eik mee te maken en zeker voor herhaling vatbaar wat mij betreft!
Ik ga zometeen dat boek van Strassman eens bestellen, is wel een beetje verplichte literatuur nu vind ik.![]()
Thanks!Mooi tripreport. Leuk ook om te zien dat mensen elkaar ontmoeten op dit forum.
Het lijkt me zo frustrerend om zoiets mee te maken, maar dat je het dan niet exact kan delen zoals het was. Het is duidelijk een intense ervaring geweest, en ook een bizarre ervaring.
Maar ik krijg er wel rillingen van. Alleen al van het idee dat je wordt afgeschoten in een kanon en niets of niemand je hierop kan voorbereiden, en je gewoon een soort alien wereld ingaat, waar natuurwetten niet eens meer bestaan... daar moet je best wel een beetje sterk voor zijn. En daar mag je ook wel trots op zijn, dat je dit soort ervaringen gewoon kan doorgaan.
Ik ben hier veel te mietig voor, NO WAY dat ik dit soort dingen zou durven.
Haha ja echt vooral na het lezen mooi geschreven weer kudo's! @PsychedelibeeLol
Ik heb alleen de titel gelezen en wil nu al stemmen op tripreport van de maand.![]()
Bedankt man!Haha ja echt vooral na het lezen mooi geschreven weer kudo's! @Psychedelibee
Thanks man! Het was wel enigszins anders dan mijn eerdere BT ervaring, toen werd ik echt aan de hand genomen door die entiteit en vlogen we door visuele werelden waarbij de visuals een urgente boodschap in zich hadden.Mooi geschreven Bee! Leuk om in nog meer detail jouw ervaring te horen. Leuk ook om te zien dat een doorgewinterde psychonaut zoals jij nog steeds zo onder de indruk kan zijn van iets! En jezus wat heb jij stalen ballen zeg. Waar haal je de moed vandaan om zo diep te gaan?!
Ik ben eigenlijk achteraf wel benieuwd of je jouw ervaring nu als complete "breakthrough" beschouwd... Of was dit toch anders dan jouw BT ervaring?
P.S. Ik heb het boek van Rick Strassman vorige zomer gelezen. Ik denk dat jij en Roze Olifant, stelletje wetenschappers dat jullie zijn, het wel kunnen waarderen...
Wat interessant! Denk je dat dit zou kunnen zijn omdat je een ayahuasca-ceremonie hebt gedraaid, en tijd gehad heb om aan de wereld van moeder aya te wennen/te leren kennen?Ik ga liggen en BAM direct ben ik in een andere wereld. Normaal voel ik de DMT nog wel een beetje opkomen en mezelf richting die wereld geschoten worden, maar nu ben ik er gewoon direct zodra ik ga liggen. Dit voelt echter als de normaalste zaak van de wereld, sterker nog het voelt alsof ik thuis kom. Dat er ook een aarde is waar mensen wonen en dat ik daar een lichaam heb ben ik volledig vergeten.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."