#1
Heb alle drie jullie trip reports gelezen. Zeer leuk geschreven alle drie en met name heel uitgebreid en gepassioneerd van Roze Olifant. Het maakt me wel nieuwsgierig naar DMT zeg, potvolkoffie. Je neemt het jezelf toch kwalijk als er zo'n oneindigheid aan andere dimensies voor je open ligt en je er niks mee doet. Wel jammer @Psychedelibee dat je aangeeft dat je er vaak geen touw aan vast kan knopen en niet hele duidelijke lessen uit trekt. Misschien heb je het karakter er niet voor, maar dat weet jij beter dan ik. Je komt erg analytisch en rationeel op me over en dan trek je misschien minder makkelijk conclusies dan andere mensen. Misschien ook maar beter. Dat is een beetje mijn angst met het goedje; dat het zo zwaar over je heen dendert en je belevingswereld zoals die nu is zo hard aanpakt dat je compleet verandert. Ik heb wel eens gesproken met iemand die vaak DMT of ayahuasca gebruikte en die leven dan echt in een hele andere wereld dan ik. Misschien is dat te benijden, maar uiteindelijk weten we zo weinig over de werking van psychedelica en de dingen die je te zien krijgt dat het toch gissen blijft.