Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Een goeie dag allemaal, Ik heb me al een beetje ingelezen over 2cb en heb zelf nog wat vragen want dit is het volgende wat op mijn lijstje staat van wat ik wil proberen. Ik heb zelf niet echt veel ervaring met psychedelische drugs maar wil graag eens weten hoe het is om te hallucineren, maar ik wil wel vrij rustig kennis maken en daarom leek 2cb mij wel een goeie optie. Daarom ook mijn vraag wat is een goeie begin dosis voor een newbie zoals mij. Als ik zou willen bijpakken verlengt het effect alleen maar met de volle duur maar wordt het niet erger had ik gelezen (corrigeer me als ik het fout zeg). Ik ga het doen met een vriendin (waar ik ook voor het eerst mdma mee deed), in een thuis setting. Tips zijn ook welkom voor een eerste keer 2cb. Alvast bedankt voor de reacties"
"Thanks! Hier heb ik zeker wat aan, als er meer vragen in me opkomen zal ik het je laten weten!"
"psychedelicoo zei: Een lekker hapje (ik raad fruit aan) Klik om te vergroten... Hoe is je eetlust eigenlijk? Bij xtc kreeg ik niks naar binnen is dat bij 2cb anders?"
"Ohh oke ben eens benieuwd, zal ieder geval al wat fruit snijden voordat ik zit te trippen"
"Wat een leuk reportje, zat zelf met een smile op mn gezicht"
"Hmm heb nog nier echt erover gedacht om op yt info erover to zoeken maar dat zal ik ook nog zeker doen!"
"Hey, ik heb nu 4x Xtc gedaan, en iedere keer werd ik meer zenuwachtig voor een roll. De laatste keer Was ik zelfs zo zenuwachtig dat ik er best misselijk van werd, en ik echt rustig aan moest doen voor ik de pil uberhaupt kon nemen. Dit is raar omdat ik me wel altijd heel goed voorbereid, pillen laten testen etc. Ervaren meer mensen deze spanning voor ze xtc nemen? Want ik vind het jammer, want als ik eenmaal de pil heb genomen gaat alles gewoon goed."
"Mindless zei: Interessant hoe veel mensen zich niet fijn voelen tijdens de mdma opkomst. Ik voelde me de laatste keer (vrijdag) ook een beetje gespannen/zenuwachtig. Dat was eigenlijk nieuw voor me, aangezien ik eigenlijk altijd heb gehad dat ik al de hele tijd voorpret heb voor en tijdens de opkomst. Ik weet wat er (ongeveer) gaat komen, dus mijn lichaam stelt zich al in op dat gevoel. Tenminste, zo gaat het meestal, maar de laatste keer had ik dus ook wat last van spanning/zenuwen. Ik heb dit vaker gezegd, maar ik vraag me echt af of ik niet gewoon helemaal moet kappen met mdma. Een kleine 4 uurtjes zeer goed voelen en dan dagenlang brak. Nu 4 dagen later ben ik nog niet helemaal de oude. Het blijft een bijzondere ervaring, maar het kost eigenlijk teveel... Klik om te vergroten... Van een kater heb ik gelukkig niet veel last, ik gebruik mdma ook heel weinig, de laastte keer was 7 maanden geleden. Ik probeer de magie ervan te houden, en de katers vallen ook heel erg mee."
"Parfumflesje zei: Volwassen mensen die met grote doppen s’avonds wankel en spacend in klimrekken gek doen, van de glijbaan glijden terwijl ze vage dingen zeggen en die de wipkip kapot wippen zijn een vreemde gewaarwording voor nuchtere mensen die alleen maar de hond uitlaten. Klik om te vergroten... gelukkig ben ik 17, en is het vroeg donker dus die grote doppen vallen niet zo op"
"Bedankt voor de reacties, nu weet ik een beetje wat ik kan verwachten."