#1
Only one way to find out.Maar misschien heeft het ook wel met aya te maken, want daarvoor had ik nooit zo sterk dat gevoel van thuiskomen zoals nu.
Zoveel vragen, zo weinig antwoorden. Wat is het leven toch mooi en mysterieus!



Only one way to find out.Maar misschien heeft het ook wel met aya te maken, want daarvoor had ik nooit zo sterk dat gevoel van thuiskomen zoals nu.
Zoveel vragen, zo weinig antwoorden. Wat is het leven toch mooi en mysterieus!



Only one way to find out.![]()
DMT staat niet op mijn to do list.

Denk niet dat dit echt met mijn karakter te maken heeft hoor, want uit andere psychedelica kan ik altijd juist heel makkelijk lessen halen, bovendien is het een bekend begrip met DMT roken helaas. Mijn redenatie is dat je zo bizar veel informatie op je afgevuurd krijgt in korte tijd dat het lastig is voor ons simpele apenbreintje om het allemaal te herinneren en te bevatten, het is een beetje symstem overload zeg maar. Wel hoor je vaker dat wanneer mensen maar lang genoeg terug gaan richting de DMT dimensie dat ze dan langzaam meer mee terug kunnen nemen, vind ik uiteraard het onderzoeken zeker waard. Ik haal er ook wel iets uit hoor, maar dat zijn meer gevoelens van nederigheid, liefde, verwondering, etc. en die zijn net zo goed waardevol.Wel jammer @Psychedelibee dat je aangeeft dat je er vaak geen touw aan vast kan knopen en niet hele duidelijke lessen uit trekt. Misschien heb je het karakter er niet voor, maar dat weet jij beter dan ik. Je komt erg analytisch en rationeel op me over en dan trek je misschien minder makkelijk conclusies dan andere mensen.
Dat gevoel heb ik ook wel ervaren van psychedelica: 'EUREKA, IK SNAP ALLES', haha.Je beschrijft het nu al een stuk gedetailleerder namelijk dan je gisteren deed, de eerste tien minuten kwam je inderdaad niet veel verder dan de kamer met shit die belangrijk was en die je moest onthouden maar die je nu niet meer wist.![]()
Dat gevoel herken ik, hier was het juist eerder het tegenovergestelde. De realisatie dat ik eigenlijk niks snap en daar ook te nietig voor ben. Vind ik uiteindelijk ook een mooiere, hoewel mijn ego en ratio het soms frustrerend vinden aangezien die alles willen begrijpen.Dat gevoel heb ik ook wel ervaren van psychedelica: 'EUREKA, IK SNAP ALLES', haha.
Haha, ik ben niet meer de Bee die ik was voordat ik aan psychedelica begon inderdaad. Die Bee hebben jullie hier op het forum nog deels gekend en is langzaamaan vervaagt. Toch heb ik, misschien illusionair hoor, nog wel het idee in contact te staan met de realiteit. Bovendien ben ik de wereld door psychedelica alleen maar mooier gaan vinden eigenlijk en ben ik er een fijner, vriendelijker en emotioneler mens van geworden, wat uiteindelijk alleen maar goed is denk ik.Ik denk dat we Bee ondertussen ook een beetje kwijt zijn aan hogere sferen, vergeet niet ook weer te landen in onze saaie wereld. :')
Haha, ik ben niet meer de Bee die ik was voordat ik aan psychedelica begon inderdaad. Die Bee hebben jullie hier op het forum nog deels gekend en is langzaamaan vervaagt. Toch heb ik, misschien illusionair hoor, nog wel het idee in contact te staan met de realiteit. Bovendien ben ik de wereld door psychedelica alleen maar mooier gaan vinden eigenlijk en ben ik er een fijner, vriendelijker en emotioneler mens van geworden, wat uiteindelijk alleen maar goed is denk ik.
Welkom terug Bob! Veel plezier alvast in DMT land.Goed verhaal heel herkenbaar en zo fijn om daar weer te belanden altijd. Wij gaan binnenkort ook weer.
Gemiddeld genomen vind ik mensen die ervaring hebben met psychedelica vaak wijs en interessant overkomen.
Komt die oude viezerik weer hoor@Roze olifant en wie moet dan gaan testen of je nieuwe skills een beetje op orde zijn?!![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."