#1
Oh shit, je hebt m'n interesse gewekt met dit report![]()
haha dankje, wees er voorzichtig mee
Oh shit, je hebt m'n interesse gewekt met dit report![]()
Mja, zag al 2x op dit forum voorbij komen dat iemand 100mg+ had neergelegd en een weekje aan het trippen was op 3-MeO-PCP. Je hebt op Youtube ook een kleine docu genaamd PCP saved my life van Steve-O en die Jackass figuren dat een van die figuren verteld dat ze 3 dagen eerder PCP hadden gerookt en dat hij helemaal gek wordt omdat hij hem nog steeds loopt te trippen. En dan heb je natuurlijk zelfs de uitvinder van 3-MeO-PCP meneer M. die 100mg 3-MeO-PCP injecteert en letterlijk in het gekkenhuis beland.thnx ja ik was onder de indruk van ja rapport over dit stofje en besefte daardoor ook wel goed dat zomaar lukraak een lijn neerleggen geen optie was.
Voorzichtig deel ik het hoopje stof door de helf en dan nog een keer, en nog een keer door de helft. Dit zou dus ongeveer 6 mg moeten zijn? Ziet er maar zielig uit? Dit kan nooit genoeg wezen en ik besluit om 12 mg te doseren. (weegschaaltje is besteld ondertussen)
Ik heb nu deze in huis. Nog niet gebruikt trouwens https://azarius.nl/headshop/scales/precision-digital-scales/scale-ob-carat-jewel/?a=168
lijkt me toch wel nauwkeurig genoeg ofniet?
Ik heb dezelfde maar dan van Ali. Kost zo'n 3 a 4x goedkoper. Maar inderdaad zoals @Neo-Shulginist zegt moet je wel rekening houden met een afwijking van max 5mg. Mijn ervaring is als je rekening houdt met 3mg afwijking dat je dan redelijk save zit. Ik heb ondertussen zo vaak doseringen van onder de 30mg moeten afwegen dat ik dat wel met redelijke zekerheid kan zeggen.Ik heb nu deze in huis. Nog niet gebruikt trouwens https://azarius.nl/headshop/scales/precision-digital-scales/scale-ob-carat-jewel/?a=168
lijkt me toch wel nauwkeurig genoeg ofniet?
Ik ben ook wel eens een handige gids tegengekomen over hoe je een milligramweegschaal gebruikt om je drugs af te wegen.
https://www.changingperspective.info/drugsinfo/zo-gebruik-je-een-weegschaal-om-drugs-af-te-wegen/
Ik heb dezelfde maar dan van Ali. Kost zo'n 3 a 4x goedkoper. Maar inderdaad zoals @Neo-Shulginist zegt moet je wel rekening houden met een afwijking van max 5mg. Mijn ervaring is als je rekening houdt met 3mg afwijking dat je dan redelijk save zit. Ik heb ondertussen zo vaak doseringen van onder de 30mg moeten afwegen dat ik dat wel met redelijke zekerheid kan zeggen.
Maar het is belangrijk dat je je beseft wat je niet weet, zodat je rekening kunt houden met die onzekerheid.
Dankje, haha oké, het is goed dat je je ervaring ermee hier neergezet hebt, als waarschuwing voor anderen neem ik aan?
Gevaarlijk? Nee daar ben ik het niet helemaal mee eens. Elke drugs wordt gevaarlijk als je het elke dag neemt ofniet dan? Afijn, je geeft zelf ook al aan dan dat niet slim was.
Leuk report!
Ik vindt het maar een gevaarlijk stofje, toen ik een gram had doseerde ik elke dag (stom), en werd ik na een paar weken met 30mg per dag manisch en psychotisch, dit duurde maanden voordat ik weer 'normaal' was.
Ja oké dat klopt wel. Het is geen speelgoed.3-MeO-PCP is wel gevaarlijker dan sommige andere middelen, omdat:
Ook al mee eens, op het zicht verdelen was ook zeker niet slim van me maarja, heb nu een weegschaaltje en dan zou dat probleem verholpen zijn.-de recreatieve dosis laag is en daarom lastig af te wegen
Ja klopt, ik moest wel even opzoeken wat een psychose ongeveer inhoud, zoals ik het nu zieheb ik dat wel een aantal x mee gemaakt. Maar alleen zolang de trip duurt. Wekenlang erna nog steeds in een psychose zitten lijkt me geen leuke ervaring-een hoge dosis manie en psychose kan veroorzaken (waarbij je dus niet doorhebt dat je in een psychose zit)
Oftewel, voorzichtig doseren dus?-een recreatieve dosering en een overdosis niet zo ver van elkaar liggen (2 tot 5 keer een lage dosis is al een overdosis, bij sommige stoffen is dit pas bij 10-100 keer)
Klopt, al heb ik me daar nog nooit zorgen om gemaakt. Gebruik alleen nog maar RC’s.-het een research chemical is waarover nog heel weinig bekend is
Erg mooie tripreport! Bijzonder hoe je alles nog zo duidelijk kan navertellen, alsof je op dat moment vrij nuchter was en tijdens je trip zat mee te typen.
Bedankt voor het delen van je ervaring!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."