#1
Hahahaha Jezus, dat wordt wat zodra m'n 3-MeO-PCP binnen is. Misschien dat ik toch een tripsitter moet gaan inschakelen.![]()
Ik denk dat dat bij mij averechts gaat werken, ik vind het heerlijk om op 3meo in mezelf te keren.
Een tripsitter erbij zou bij mij dit totaal niet werken.
Of je moet iemand kennen die je compleet vertrouwd, en je als het moet ook compleet met rust kan laten.
En anders tast het rustig aan, begin laag en werk je dosis omhoog.
Pak een eenmalig dosis, want redosen gaat met dit goedje niet van zijn leien dakje.