#1
Thanks guys voor deze plaatjes, ben een mapje aan het maken met space-afbeeldingen en er zitten echt pareltjes bij, ga 'k nog veel plezier van beleven denk ik. ^^
Erg goed inderdaad!
Er is overal water daarOf was je nog niet op het punt om uit het meer daar te drinken?
Stevige trip zeker![]()
Nou ja, eigenlijk ook goed dat je tenminste niet uit het meer ging drinken. Kun je nog flink ziek van worden.Mijn probleemoplossend vermogen was toen niet zo sterk (gelukkig 😂).
Lijkt mij ook wel weer eens een mooie dosering. Ik trip meestal op 100 ug, maar kan in principe iets sterker.Ja precies goed eigenlijk de stevigheid van de trip. 140-150 mic. Meer zou ik op een festival ook niet zo snel doen, tenzij ik het terrein al goed ken.

Ik vind vooral die onderste echt mooi! Ik zie er vanalles in, prikkelt de fantasieHeb een beetje geschilderd.
Bekijk bijlage 51957
Was een beetje aan het oefenen met waterverf, maar pas tegen het einde van het bovenste werkje had ik door dat je eigenlijk een veel mooier effect krijgt als je minder kleuren en veel meer water gebruikt. De tweede is al wel beter, vind ik, maar alsnog niet helemaal hoe ik wilde dat het uitpakte.
Ik vind het eerlijk gezegd niet vergelijkbaarArme kunstenaars die uren/dagen/weken met bloed zweet en tranen kunstwerken bedenken vanuit hun creatieve geest en dan middels tekenen of schilderen verwerkelijken, terwijl iedereen met AI vergelijkbare dingen maakt in een kwestie van seconden
Ik vind die AI dingen soms wel mooi hoor, maar het maakt het allemaal ook minder speciaal
In welke zin bedoel je dat precies?Ik vind het eerlijk gezegd niet vergelijkbaar
Dat ik werk van mensen over het algemeen mooier vind dan van AI.In welke zin bedoel je dat precies?
Ja dat bedoel ik. Een kunstenaar kan wel zijn idee geven aan een AI maar dan zit toch minder gevoel of passie in dan als hij/zij het zelf zou uitwerken.Persoonlijk vind ik het super interessant om de artist zijn visie/idee in het werk terug te zien. Het heeft bezieling op die manier. (misschien bedoel je dat?)
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."