Ik vind vooral die onderste echt mooi! Ik zie er vanalles in, prikkelt de fantasieHeb een beetje geschilderd.
Bekijk bijlage 51957
Was een beetje aan het oefenen met waterverf, maar pas tegen het einde van het bovenste werkje had ik door dat je eigenlijk een veel mooier effect krijgt als je minder kleuren en veel meer water gebruikt. De tweede is al wel beter, vind ik, maar alsnog niet helemaal hoe ik wilde dat het uitpakte.
Ik vind het eerlijk gezegd niet vergelijkbaarArme kunstenaars die uren/dagen/weken met bloed zweet en tranen kunstwerken bedenken vanuit hun creatieve geest en dan middels tekenen of schilderen verwerkelijken, terwijl iedereen met AI vergelijkbare dingen maakt in een kwestie van seconden
Ik vind die AI dingen soms wel mooi hoor, maar het maakt het allemaal ook minder speciaal
In welke zin bedoel je dat precies?Ik vind het eerlijk gezegd niet vergelijkbaar
Dat ik werk van mensen over het algemeen mooier vind dan van AI.In welke zin bedoel je dat precies?
Ja dat bedoel ik. Een kunstenaar kan wel zijn idee geven aan een AI maar dan zit toch minder gevoel of passie in dan als hij/zij het zelf zou uitwerken.Persoonlijk vind ik het super interessant om de artist zijn visie/idee in het werk terug te zien. Het heeft bezieling op die manier. (misschien bedoel je dat?)
Klopt wel deels wat je zegt.Arme kunstenaars die uren/dagen/weken met bloed zweet en tranen kunstwerken bedenken vanuit hun creatieve geest en dan middels tekenen of schilderen verwerkelijken, terwijl iedereen met AI vergelijkbare dingen maakt in een kwestie van seconden
Ik vind die AI dingen soms wel mooi hoor, maar het maakt het allemaal ook minder speciaal
M.C. Escher is fenomenaal!
Nee maar moet ik eigenlijk echt heen!Het blijven indrukwekkende prenten. Ben je in het Escher huis geweest of kunst museum?
Ik was een paar weken terug bij de expositie in het kunstmuseum. Echt mad respect voor zijn creatieve kunsten. Ook heel gaaf om die voorstudies te zien die tot de uiteindelijke tekening leiden.
Ja hij is gefascineerd door "strange loops" en is ook veel met de cyclus van het leven bezig en de dood. Vraag me af of ie ooit paddestoelen ofso heeft gegetenM.C. Escher is fenomenaal!
Ik verbaas me er nog steeds over dat hij gewoon hier uit Liwadden komt...
Een jaar lang voor mijn werk onder het M.C. Escher aquaduct doorgereden, met zo nu en dan de gedachte in mijn hoofd:
"Wtf, M.C. Escher komt hier gewoon uit de stad?"
Dat verwacht je toch niet. Zo'n wereldberoemd kunstenaar. Maar zal waarschijnlijk ook aan de Duits klinkende naam liggen.
Escher in het paleis ow wist niet dat ie ook in het kunst museum hing! Een reden om weer x terug te komen dus.Het blijven indrukwekkende prenten. Ben je in het Escher huis geweest of kunst museum?
Ik was een paar weken terug bij de expositie in het kunstmuseum. Echt mad respect voor zijn creatieve kunsten. Ook heel gaaf om die voorstudies te zien die tot de uiteindelijke tekening leiden.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."