#1
Ik gebruik geen anticonceptie meer en ik wil nooooit meer hormonen. Ik werd er helemaal gek van. Zowel mentaal als lichamelijk ging ik er zo slecht op.
Oprecht wel t overwegen waard ja. Zo niet nu, dan wel later.Vasectomie kan je overwegen maar dan is er een kans als je wel kinderen wil dat de herstel operatie mislukt. Anders de andere gaatjes gebruiken hihi 🤭 of met condoom of speeltjes
Tsja… weet ik niet. Is ook maar een stigma.Condoom. (It sucks I know) 🤣
Same! Heb pil en nuvaring gehad en van beiden écht veel last gehad. Hormonale anticonceptie vind ik daarom geen optie meer voor mezelf. Daarna met tevredenheid een paar jaar een koperspiraal gehad, maar m’n lijf vond dat niet zo leuk en heeft hem er meermaals weer uitgegooid…Ik gebruik geen anticonceptie meer en ik wil nooooit meer hormonen. Ik werd er helemaal gek van. Zowel mentaal als lichamelijk ging ik er zo slecht op.
Vind zonder condoom persoonlijk fijner
M’n vrouw heeft jaren de pil gebruikt, later een mirena spiraal.Over een paar jaar mag mijn vriend zich mooi laten steriliseren 😉
Sorry voor m’n onduidelijkheid…@Zeehond als ik dit mag vragen, duurde het lang voor ze weer vruchtbaar was na de spiraal?
Wilt dit zeggen dat "als het gebeurt, gebeurt het"?Ik gebruik geen anticonceptie meer en ik wil nooooit meer hormonen. Ik werd er helemaal gek van. Zowel mentaal als lichamelijk ging ik er zo slecht op.
Gebruik je nu helemaal niks meer? Ook geen condoom bv?Ik gebruik geen anticonceptie meer en ik wil nooooit meer hormonen. Ik werd er helemaal gek van. Zowel mentaal als lichamelijk ging ik er zo slecht op.
Ja, dat is natuurlijk een afweging. Gisteren ook even met m’n vent gesproken, hij zou het ook helemaal geen probleem vinden mocht m’n keuze daarop vallen.Hier sinds een jaar of 5 ook gestopt met de anticonceptiepil omdat ik niet het risico wilde lopen dat de pil mogelijk mijn mentale issues zouden verergeren.
Nu condooms als voorbehoedsmiddel🤓
Vind zonder condoom persoonlijk fijner maar heb dit liever dan al die hormonen in m’n lichaam.
Pffff ja, ik zou die temperatuur methode ook alleen als toevoeging doen denk ik. Maar niet “alleen” op vertrouwen, altijd met een andere methode.Same! Heb pil en nuvaring gehad en van beiden écht veel last gehad. Hormonale anticonceptie vind ik daarom geen optie meer voor mezelf. Daarna met tevredenheid een paar jaar een koperspiraal gehad, maar m’n lijf vond dat niet zo leuk en heeft hem er meermaals weer uitgegooid…
Een vriendin is ongewenst zwanger geworden met het temperatuurmeten (en dit hoor ik vaker gebeuren), dus is wat mij betreft ook geen optie.
Echt een dilemma en gewoon super irritant dat alle opties eigenlijk gewoon niet ideaal of ronduit kut zijn 😅. Over een paar jaar mag mijn vriend zich mooi laten steriliseren 😉
Jij ook bedankt voor t delen! Interessant om juist een omgekeerde ervaring te lezen.Sorry voor m’n onduidelijkheid…
Ze gebruikte eerst de pil, toen bewust gestopt een paar maanden en werd ze zwanger van de eerste.
Daarna mirena spiraal en toen we graag nog een 2e kindje wilden (🙏) gestopt en binnen een paar maanden zwanger van de tweede geworden. Dus dat duurde niet lang.
Na de 2e zwangerschap weer elke 5 jaar een mirena spiraal.
Inmiddels zo’n 2 jaar prikpil en ik ben 8 jaar geleden gesteriliseerd.
De ingreep bij vrouwen is pittiger dan bij mannen.Alleen is het bij de vrouw niet omkeerbaar en bij de man volgens mij wel
🫶🏻🫶🏻🫶🏻Ik gebruik geen anticonceptie meer en ik wil nooooit meer hormonen. Ik werd er helemaal gek van. Zowel mentaal als lichamelijk ging ik er zo slecht op.
Voor sommigen werken die hormonen juist wel inderdaad. Fijn dat dit haar goed bevalt 😊M’n vrouw heeft jaren de pil gebruikt, later een mirena spiraal.
Na 2 gezonde kinderen besloten om me te laten steriliseren. Geen spijt van.
Kon m’n vrouw stoppen met die hormonen.
Maar…..toen werd ze zeer onregelmatig en heftig ongesteld.
Uiteindelijk heeft ze nu al een tijd een prikpil en dat bevalt haar eigenlijk heel erg goed.
Klopt haha!Dat is het zo.
Maar gelukkig bestaan tegenwoordiger ook ultra dunne.
Niet die dikke fietsbanden van de Etos voor 10 voor 1 euro
Masturberen telt niet!!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."