#1
hahahah yuh, ik totaal niet tho 🙄Hahaha meestal zijn het de mannen die de viezerikken zijn hé 😜😈
hahahah yuh, ik totaal niet tho 🙄Hahaha meestal zijn het de mannen die de viezerikken zijn hé 😜😈
Ik heb geen gebrek aan intimiteit, niet dat ik een cassanova ben of zo maar bij de liefjes die ik gehad heb kan ik gerust genieten van een knuffel en ik hoef niet per se een orgasme te krijgen, meestal.Jagen op lichaamlijke bevrediging staat haaks op de diepere emotionele bevrediging die je krijgt bij intimiteit. Dat ligt minder aan die 'mannelijke hormonen' dan de manier waarop je die nood wil voldoen, imo.
Ik ben nu aan het daten op tinder en had een beginnend romanceke maar ik heb de eerste 3 dates alles betaald zo´n goede 200€ aan cinema, eten en drinken. Maar toen ik haar vroeg om voortaan mee in de kosten te delen begon ze moeilijk te doen. Ze verwacht blijkbaar dat de man altijd alles betaald voor haar en ze nu moet nadenken of we nog verder kunnen.
En jij wacht dat antwoord nog af?Ze heeft ook een zoon en daar zou ik ook alles moeten voor betalen. Enfin, ik zal zien wat haar deffinitief antwoord.
Ja vrouwen……. Ze blijven onbegrijpelijk voor meIk heb geen gebrek aan intimiteit, niet dat ik een cassanova ben of zo maar bij de liefjes die ik gehad heb kan ik gerust genieten van een knuffel en ik hoef niet per se een orgasme te krijgen, meestal.
Soms is het gewoon zo dat mijn libido zulke proporties anneemt dat ik er gek van wordt. Dat gebeurd niet zo heel veel maar soms toch wel. En ik vind dat een ellendig gevoel, zeker als je lange periodes vrijgezel bent.
Je hebt dan de hoeren maar die zijn prijzig en kunnen serieus tegenvallen. Eigenlijk zou ik gewoon een goede sexpartner moeten hebben zonder meer maar die vind ik niet.
Ik ben nu aan het daten op tinder en had een beginnend romanceke maar ik heb de eerste 3 dates alles betaald zo´n goede 200€ aan cinema, eten en drinken. Maar toen ik haar vroeg om voortaan mee in de kosten te delen begon ze moeilijk te doen. Ze verwacht blijkbaar dat de man altijd alles betaald voor haar en ze nu moet nadenken of we nog verder kunnen.
Als blijkt dat ze echt per se een rijke wil dan zal ik haar de raad geven naar redlights te gaan en een sugardady te zoeken. Ze heeft ook een zoon en daar zou ik ook alles moeten voor betalen. Enfin, ik zal zien wat haar deffinitief antwoord is maar ik kan geen 3 levens alleen onderhouden. En wat is de kans dat ze dat vindt? Vrouwen, ze maken ons zo zot meneer.
Mjah, het is wel een knappe. En idd eerst kon het niet rap genoeg gaan en nu doet ze zo. Ik weet ook niet wat ik daarmee moet aanvangen. Maar het is altijd zo met vrouwen die hebben bijna allemaal grillen. Een die gewoon relaxed in het leven kan staan die bestaan precies niet, ofwel heb ik pech.En jij wacht dat antwoord nog af?
Ik zou zelf de conclusie trekken en de eer aan jezelf houde.
Je hebt 3 dates gehad en je was al bereid om te trouwen en kinderen met haar te maken... omdat ze daar al meteen mee kwam aanzetten.
wat opzich ook nogal snel is imo.
En als ik nu dit lees zou ik echt haar antwoord niet afwachten en jezelf niet zo in de ondergeschikte rol zetten
🙈🤐, andersom geldt hetzelfde vrees ik. Wij mannen kunnen soms ook nodeloos ingewikkeld doen om niks…..Mjah, het is wel een knappe. En idd eerst kon het niet rap genoeg gaan en nu doet ze zo. Ik weet ook niet wat ik daarmee moet aanvangen. Maar het is altijd zo met vrouwen die hebben bijna allemaal grillen. Een die gewoon relaxed in het leven kan staan die bestaan precies niet, ofwel heb ik pech.
So? Dat zegt toch niks?Mjah, het is wel een knappe.
Dan heb je pech.En idd eerst kon het niet rap genoeg gaan en nu doet ze zo. Ik weet ook niet wat ik daarmee moet aanvangen. Maar het is altijd zo met vrouwen die hebben bijna allemaal grillen. Een die gewoon relaxed in het leven kan staan die bestaan precies niet, ofwel heb ik pech.
Het is gewoon de 2de keer op korte tijd dat ik zo iets voor heb met een vrouw. Terwijl ikzelf de rust zelve ben en altijd veel water bij de wijn doe, maar het is nooit genoeg.So? Dat zegt toch niks?
Dan heb je pech.
Er zijn evenzeer evenveel mannen met grillen hoor.
Het is wat stigmatiserend wat je schrijft.
Ik ken namelijk heel veel relaxte vrouwen zonder noemenswaardige moodswings.
Maar nogmaals,... dan heb je inderdaad steeds pech gehad denk ik.
Hoop dat je volgende keer meer geluk hebt💛
Dat is jammer, maar na 2keer kan je toch niet gelijk zo´n conclusie trekken?Het is gewoon de 2de keer op korte tijd dat ik zo iets voor heb met een vrouw. Terwijl ikzelf de rust zelve ben en altijd veel water bij de wijn doe, maar het is nooit genoeg.
Ik wil al lang kinderen en maakte mij al langer zorgen. Doe ik te veel water bij de wijn misschien. Ik probeer ze gewoon blij te houden en als ik er mee weg ben amuseren ze zich goed bij mij. Ze zijn altijd positief direct na de date en pakken me vast en kussen me. En dan ineens boem, een kink in de kabel, meneer wil niet alles blijven betalen en de kosten delen dus moet ze ineens is goed nadenken of ze dat wel wil. Ligt dat aan mij? Ik had dat niet zien aankomen, ze lijkt me behoorlijk intelligent.Dat is jammer, maar na 2keer kan je toch niet gelijk zo´n conclusie trekken?
Misschien schort er ook wat bij jou?
Ik merk uit vorige berichten dat je deze vrouw niet de rug wil toekeren ´omdat het een knappe is´, daar schort er al wat naar mijn idee.
Misschien doe je ook teveel en te snel water bij de wijn, je bent nog geen drie dates verder en stelt vragen op het forum over hoe je de kwaliteit van je sperma op punt kan krijgen omdat zij meteen over kinderen begint en jij daar meteen in lijkt mee tegaan, anders stel je die vragen niet neem ik aan. Wil je zelf wel kinderen?
Ik had de indruk dat je het maar zou doen omdat zij het wou en omdat je haar wou houden ´omdat het een knappe is´ ?
Alles wat ik hierover las vond ik wat bedenkelijk en wou er in eerste instantie niet op reageren omdat ik blij voor je was en ik zag dat je vrolijk en enthousiast was door deze nieuwe relatie.
Maar bekijk misschien beide kanten waarom het dan de laatste tijd lijkt mis te gaan? Is altijd handig dat je die info kan meenemen naar volgende potentiële relaties.
En wat betreft kinderen, dat gaat niet over 1 nacht ijs of over een paar dates.
Je zet een levend wezentje op aarde dat alle liefde en aandacht verdiend. Geen product dat je maakt om een ander hierin tegemoet te komen.
Begrijp me niet verkeerd, dit is alles behalve aanvallend bedoeld. Ik probeer gewoon even mee te denken.
Klinkt als iemand die je oprecht heel leuk vindtIk ben nu aan het daten op tinder en had een beginnend romanceke maar ik heb de eerste 3 dates alles betaald zo´n goede 200€ aan cinema, eten en drinken. Maar toen ik haar vroeg om voortaan mee in de kosten te delen begon ze moeilijk te doen. Ze verwacht blijkbaar dat de man altijd alles betaald voor haar en ze nu moet nadenken of we nog verder kunnen.
Idd, ik tinder gewoon verder, k´heb al touche met een ander, het is nu maar hopen dat daar ook niet vanalles aan schort zoals bij mijn vorige 2.Klinkt als iemand die je oprecht heel leuk vindt
Bij ons is dat ook wat minder vaak, maar nog steeds lekker. Nu nuchter wel vaker met speeltjes erbij als voor de pepseks. Nog een paar maanden en dan tikken we alweer twee jaar aan dat we daarvan (héél) regelmatig genieten.Gisteravond voor het eerst sinds lange tijd weer nuchter seks gehad💪😇
Door ons vele gebruik en de extra intensiteit dan in het weekend de laatste maanden icm doordeweeks vaak moe/ziek zijn kwam dat er niet echt meer van🙈
Dat coke-seks begon daardoor een beetje een verslaving op zichzelf te worden.
Maar gisteren voelde ik me na die hyperventilatie-aanvak van donderdag gelukkig weer goed, dus meteen naar van geprofiteerd 😇
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."