#1
Ik ben weer klaar voor vandaag, lalalalalaaa
Vreselijk. I Blame the speed.
Kan de beste overkomen...Waarom staat dit topic nou weer bij mijn "vergelijkbare topics"? lolll Het forum kent me. Ff bumpen dan maar.
Vreselijk. I Blame the speed.

Lamme hand gezien je plaatje?
Die linker heeft wel wat fillers in haar gezicht, dat vind ik altijd jammer.
Ik herken het probleem van geil zijn op het werk.....Ja! Ben ook verdomme soms zo geil zoals nu! De Russen komen eraan (ik word ongesteld) en dan heb ik gwoon zin om te ketsen! Op mn werk dwalen mn gedachten de hele tijd af en als ik meega in die dagdromen, glij ik zowat van mn stoel
Ja! Ben ook verdomme soms zo geil zoals nu! De Russen komen eraan (ik word ongesteld) en dan heb ik gwoon zin om te ketsen! Op mn werk dwalen mn gedachten de hele tijd af en als ik meega in die dagdromen, glij ik zowat van mn stoel
Whahaha ik dacht dat jij een vrouw wassh*t, ik wilde je net een dm sturen
Haha ik lees het nu terug als een ijsbeer
Nu denk ik tyf op, aan mijn lijf ff geen polonaise dat gedoe haha
Whahaha ik dacht dat jij een vrouw was
Oh my, volgens mij heb ik sjans![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."