Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums50MG 4-HO-MET + DCK - Het dansende bakje kwark.

50MG 4-HO-MET + DCK - Het dansende bakje kwark.

31 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Psilocyloner zei:
Ja, hoe moet je dat plaatsen? Ik heb er ook wel aardig mee gestunt, een keer geloof ik 15 mg + redose 25 mg nasaal, zonder enige tolerantie (heb in m'n hele leven geloof ik 4 keer keta gedaan, 3 keer DXM, 4 keer 3-MeO-PCP en 1 keer 3-MeO-PCE, dus zo'n bak ervaring heb ik er niet mee). Die eerste 15 deed weinig, maar met die 25 erbij ben ik op de fiets gestapt. Man, ik waande me zowat als een god, het voelde alsof ik de hele wereld had geschapen en het was alsof ik door de straten zweefde. Toen heb ik nog een tijdje helemaal koekoek naar een kruispuntje op het industrieterrein zitten kijken naar hoe het leven (lees: het verkeer) aan me voorbijtrok. Na wel zo'n dik anderhalf à twee uur te hebben gefietst vond ik het wel welletjes en ben ik teruggegaan. Eenmaal thuis aangekomen m'n bed in gedoken, alwaar ik een geheel nieuw universum ontdekte. Ondertussen lijk je toch minder te beseffen dat je echt zwaar onder invloed bent dan bij psychedelica, bijna neigend naar wat ze noemen 'delusions of sobriety'. Dat maakt ook dat je het effect moeilijk kan plaatsen denk ik.

Ik vind keta, evenals DXM trouwens, veel meer naar binnen gericht... lekker wegzweven in je eigen mind of je door vreemde mindscapes wanen, helemaal afgesloten van de buitenwereld. Ik vind 3-MeO-PCP juist veel meer naar buiten gericht, hoewel het zich bij verandering van setting (in bed, ogen dicht) toch ook wel naar binnen kan richten en epische ervaringen teweeg kan brengen. Die ene keer 3-MeO-PCE was gek genoeg vrijwel uitsluitend lichamelijk, heel tactiel. Ik smolt weg in de bank, ledematen van de ander voelden haast als die van mij en op een gegeven moment had ik ook echt een verstoorde lichaamsperceptie, met het gevoel alsof ik hele korte beentjes had. Was ook zeker een leuke ervaring. Ik had die kant van disso's eerder nog nooit ervaren.
Klik om te vergroten...
Had je rekening gehouden met het feit dat je pas na anderhalf uur op je piek zit inplaats van 10 minuten met keta.

35mg is echt een enorm hoge dosering. Op 30mg wist ik mijn eigen naam niet meer en had ik niet door dat ik aan het hallucineren was omdat ik niet meer wist hoe alles er normaal uitzag. Heel visueel wel.

Heb je ervaring met O-PCE? Dit vind ik de king der disso’s. Wat ik dat spul comfortabel zeg.. nóg sterker dan 3-Meo, en ligt tussen de soorten in. Als je gaat liggen, kom je niet meer overeind. Maar als je gaat lopen vind je dat heerlijk. Voelt ook een beetje opiaat achtig maar dan zonder de wat manische kant (niet te hoge dosering dan).
g
gebruiker292744Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Buu zei:
Danku, en nee uiteraard niet. :tongueout:

Dat maakt het ook zo leuk.
Klik om te vergroten...
Had hetzelfde aan de hand, mijn moeder had een keertje coke op mijn bureau gevonden en heeft het gewoon laten liggen, maar mijn XTC pillen hebben ze wel in het toilet gegooid en doorgespoeld.
g
gebruiker292744Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik word echt jaloers als ik zulke trip reports lees, maar binnen een paar maanden kan ik hopelijk ook weer drugs aanschaffen (momenteel heb ik geen bijbaantje).
P
PsilocylonerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Stonologie zei:
Had je rekening gehouden met het feit dat je pas na anderhalf uur op je piek zit inplaats van 10 minuten met keta.
Klik om te vergroten...
Haha, ja, het was geen 35 op elkaar hoor. Eerst 15, toen uren later, toen die 15 begon af te zwakken, heb ik bijgepakt.

Stonologie zei:
35mg is echt een enorm hoge dosering. Op 30mg wist ik mijn eigen naam niet meer en had ik niet door dat ik aan het hallucineren was omdat ik niet meer wist hoe alles er normaal uitzag. Heel visueel wel.
Klik om te vergroten...
Toch grappig, want ik heb op disso's nog nooit ook maar een spoortje van open eye visuals ervaren. Die verwarring ken ik wel. Heb afgelopen zomer op een festival twee keer 25 mg oraal gedoseerd en ik snapte op een gegeven moment niet helemaal meer wat er allemaal om me heen gebeurde. Ik heb het toen op een gegeven moment echt maar gewoon opgegeven door in het gras neer te ploffen. Iemand kwam nog even checken of ik oké was, dus ik zei tegen hem dat ik er even geen ene kut meer van snap, maar dat het me ook geen ene kut uitmaakt en dat ik me eigenlijk fantastisch voel. Hij is toen nog zo attent geweest om mijn flesje opnieuw met water te vullen... :thumbsup:

Stonologie zei:
Heb je ervaring met O-PCE? Dit vind ik de king der disso’s. Wat ik dat spul comfortabel zeg.. nóg sterker dan 3-Meo, en ligt tussen de soorten in. Als je gaat liggen, kom je niet meer overeind. Maar als je gaat lopen vind je dat heerlijk. Voelt ook een beetje opiaat achtig maar dan zonder de wat manische kant (niet te hoge dosering dan).
Klik om te vergroten...
Nope, geen ervaring mee. Geeft 'ie niet veel meer bodyload ook, beetje à la diphenidine and the like?
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#5
Psilocyloner zei:
Ja, hoe moet je dat plaatsen? Ik heb er ook wel aardig mee gestunt, een keer geloof ik 15 mg + redose 25 mg nasaal, zonder enige tolerantie (heb in m'n hele leven geloof ik 4 keer keta gedaan, 3 keer DXM, 4 keer 3-MeO-PCP en 1 keer 3-MeO-PCE, dus zo'n bak ervaring heb ik er niet mee). Die eerste 15 deed weinig, maar met die 25 erbij ben ik op de fiets gestapt. Man, ik waande me zowat als een god, het voelde alsof ik de hele wereld had geschapen en het was alsof ik door de straten zweefde. Toen heb ik nog een tijdje helemaal koekoek naar een kruispuntje op het industrieterrein zitten kijken naar hoe het leven (lees: het verkeer) aan me voorbijtrok. Na wel zo'n dik anderhalf à twee uur te hebben gefietst vond ik het wel welletjes en ben ik teruggegaan. Eenmaal thuis aangekomen m'n bed in gedoken, alwaar ik een geheel nieuw universum ontdekte. Ondertussen lijk je toch minder te beseffen dat je echt zwaar onder invloed bent dan bij psychedelica, bijna neigend naar wat ze noemen 'delusions of sobriety'. Dat maakt ook dat je het effect moeilijk kan plaatsen denk ik.

Ik vind keta, evenals DXM trouwens, veel meer naar binnen gericht... lekker wegzweven in je eigen mind of je door vreemde mindscapes wanen, helemaal afgesloten van de buitenwereld. Ik vind 3-MeO-PCP juist veel meer naar buiten gericht, hoewel het zich bij verandering van setting (in bed, ogen dicht) toch ook wel naar binnen kan richten en epische ervaringen teweeg kan brengen. Die ene keer 3-MeO-PCE was gek genoeg vrijwel uitsluitend lichamelijk, heel tactiel. Ik smolt weg in de bank, ledematen van de ander voelden haast als die van mij en op een gegeven moment had ik ook echt een verstoorde lichaamsperceptie, met het gevoel alsof ik hele korte beentjes had. Was ook zeker een leuke ervaring. Ik had die kant van disso's eerder nog nooit ervaren.
Klik om te vergroten...
De reden waarom keta wat meer naar binnen trekt is omdat je er veel meer wonky van wordt gok ik. Ik heb nu een keer of vier 3-MeO-PCP gedaan. Laatste keren waren ergens tussen de 15-35 milligram (redoses). Ik merkte wel dat toen ik buiten ging wandelen ik in een hele goeie moodlift kwam in plaats van dat je binnen vaag blijft zijn. Een keertje wel iets te hoog gedoseerd en toen kwam ik in een vrij manische bui en wou ik dat het ophield. Kreeg ineens in m'n hoofd dat het een goed idee was om 2C-E te snuiven. Gelukkig voor mezelf kreeg ik amper poeder uit het zakje lol.

High dose ketamine geeft overigens echt wel wat OEV's hoor. Alles wordt zwaar uit proportie getrokken. Ik kan me nog een avondje 60mg 2C-B herinneren met in de comedown veelte veel combi van R en S keta, hele perspectief was weg. Voeten van 2 meter lang en dergelijk.
1585920609951.png

ketakoekjes zei:
Had hetzelfde aan de hand, mijn moeder had een keertje coke op mijn bureau gevonden en heeft het gewoon laten liggen, maar mijn XTC pillen hebben ze wel in het toilet gegooid en doorgespoeld.
Klik om te vergroten...
ketakoekjes zei:
Ik word echt jaloers als ik zulke trip reports lees, maar binnen een paar maanden kan ik hopelijk ook weer drugs aanschaffen (momenteel heb ik geen bijbaantje).
Klik om te vergroten...
Haha, ja mijn ouders moeten ook niet rond gaan zoeken op m'n kamer. Beter voor hun hart denk ik :) En alles op z'n tijd.
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#6
Is het er nog van gekomen? @Zinnentuimel

Ik ga dit weekend weer een 4-HO-MET met DCK tripje doen. Maar dit maal met m'n vriendin. Had me voorgenomen om rond de 70mg te gaan zitten voor m'n volgende maar omdat zij alleen ervaring heeft met 2C-B wil ik toch relatief helder zijn om haar wat te kunnen begeleiden. Wordt voor haar denk ik 30mg en voor mij 55ish.
Z
ZinnentuimelLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nee, helaas niet! Maar komende weekend wordt het ook mooi weer (en Pasen, dus extra dagje vrij) :smirk:
z
zandzakjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Leuk report! Ik heb meerder keren 4-HO-MET gebruikt maar nog niet hoger dan 40 mg. Ik ben benieuwd hoe jij een sterkere dosis ervaart.
Sowieso lijkt het de ene keer meer te doen dan de andere. Mijn favoriete trip hiermee was in de herfst in het bos: overal oranje blaadjes. Ik was een beetje behoedzaam als een normale voorbijganger langskwam omdat ik het gevoel had het bospad niet meer te zien in de oranje gloed en zo in de zijkanten te gaan dwalen :sweatsmile:
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#9
zandzakje zei:
Leuk report! Ik heb meerder keren 4-HO-MET gebruikt maar nog niet hoger dan 40 mg. Ik ben benieuwd hoe jij een sterkere dosis ervaart.
Sowieso lijkt het de ene keer meer te doen dan de andere. Mijn favoriete trip hiermee was in de herfst in het bos: overal oranje blaadjes. Ik was een beetje behoedzaam als een normale voorbijganger langskwam omdat ik het gevoel had het bospad niet meer te zien in de oranje gloed en zo in de zijkanten te gaan dwalen :sweatsmile:
Klik om te vergroten...
Het is er nog niet van gekomen. Ik twijfel om m'n volgende tripje een hogere dosis 4-HO-MET te doen of 4-HO-MiPT te proberen.

Ik heb een keer buiten 50mg 4-HO-MET gedaan, en toen dwaalde ik door het centrum van Nijmegen met gevolg dat het niet meer op Nederland leek, meer op chinatown ofzo. Erg apart.
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#10
zandzakje zei:
Ik heb inmiddels ook een wat hogere dosis geprobeerd ergens tussen de 55 en 60 mg maar dat was die keer te hoog. Ik had een lichte seizure (eerste keer) en het voelde chemischer aan (anders dan digitaal): plots voelde ik een gedeelte van mijn gezicht niet meer, beetje hoofdpijn, lichamelijke en mentale functies die het niet meer goed leken te doen ipv het niet meer snappen. De visuals waren veel druipender dan dat ik ervan gewend was.
Nou komt dit vast ook deels door de beleving van de trip na die seizure.
Na de trip had ik nergens last meer van en ook tijdens was het prima te handelen, best interessant.

Voor mij had het geen meerwaarde om hoger te doseren dan 45 mg (ik ben 72 kg) en als ik een sterkere trip wil, kan ik beter een ander middel kiezen. Toch gaat er tzt vast wel weer een 4-HO-MET tripje gedaan worden.
Nou wil de sterkte van de trip bij 4-HO-MET nog wel eens wisselen en waar jouw sweet spot ligt, geen idee. Ik ben benieuwd of er voor jou ook een punt is dat als een overdosis voelt.
Klik om te vergroten...
We zullen het zien. Ik heb na een uitzichtloze zoektocht waarschijnlijk 4-AcO-DMT kunnen regelen dus die zal eerst getest worden rond de 40mg.

Tryptamines heb ik overigens nooit echt side effects op mogen ervaren. Phenethylamines daarentegen.. 25e-NBOH gaf mij extreem erge vasoconstrictie. M'n laatste trip, alweer een tijdje geleden was 20mg 4-HO-MET + 35mg 2C-B waar ik ook redelijk wat vasoconstrictie had jammer genoeg. Tryptamines voelen toch net wat gezonder en lekkerder aan. Jammer wel, want van 25e en 2C-B heb ik een levensvoorraad. Wie weet dat ik ze weer eens de kans geef na hogere dosering 4-HO-MET, 4-AcO-DMT trial, 4-HO-MiPT trial en 2C-E... Zal nog wel ff duren dus. :tearsofjoy:
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#11
Blijft me toch een mooi raportje, als ik dat van mezelf mag zeggen. :grin:

Heb echt bergen en genoeg psychedelica om heel zeeland een jaar te laten trippen, maar doe het nooit meer. Zag dat m'n 4-HO-MET ook helemaal geoxideerd is en net koffie lijkt.
M
MDMAutistLid
01-01-2024, 00:00
#12
5 jaar later 🙂 Hoe gaat ie nu?
Lees net je rapport. Heftig!
DCK vond ik echt niet chill! Maar jij had vast een hele nauwkeurige weegschaal.
Heb het waarschijnlijk te hoog gedoseerd.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."