#1
Hahaha ziek rapport.. zo’n extreme dosis wauw. 5mg 4-HO-MET vond ik visueel al prachtig, laat staan een tienfout. Heb ook 45mg gesnoven op de piek van een 150ug LSD trip, dat was echt geweldig en ongelovelijk intens.
Danku, en nee uiteraard niet.Leuk rapport. Weten je ouders dit ?
Haha je hebt wel ballen dan dat je zwaar onder invloed met ze praat. Mijn vriendin heeft binnen 1 seconden door wanneer ik wat gebruikt heb.Danku, en nee uiteraard niet.
Dat maakt het ook zo leuk.
Ik heb ze ook maar een paar tellen in de ogen gekeken. Op het moment dat ik in de keuken stond konden zij mij niet zien.Haha je hebt wel ballen dan dat je zwaar onder invloed met ze praat. Mijn vriendin heeft binnen 1 seconden door wanneer ik wat gebruikt heb.
Ik gok dat de combi met disso het hem deed. Vooral het wegsmelten.Leuk report! En super fijn dat je eindelijk een ervaring met psychedelica hebt gehad waar je naar op zoek was. Als ik het zo lees, krijg ik ook wel het idee dat je heel erg dat gevoel van samensmelten had (ook al was je alleen). Klopt dat? Ik lees in elk geval best een soort spirituele ondertoon. 4-HO-MET is echt een leuk stofje, moet ik zelf ook maar eens verder gaan verkennen, nog niet zo vaak gedaan.
Ik moet wel zeggen dat de keren dat ik 4-HO-MET deed ik het juist heel erg "leeg" vond in vergelijking met bijv. DPT of 4-AcO-DMT. Zal wellicht ook individuele reactie zijn. Of misschien de combinatie met de disso. Visueel gezien vond ik het echt een spektakel, maar voor mij was het beide keren niet veel meer dan dat.
Wow 25 milligram? Ik heb een keer 30 milligram gedaan en daar kreeg ik 0 visuals of headspace van. 4-HO-MET is inderdaad een middel wat zich leent voor buiten, veel lui hiken er ook op. Ik ervaar nul bodyload, wellicht een keer buiten proberen.Ja, hogere doseringen DPT zijn lichamelijk inderdaad echt wel zwaar. Ik heb beide keren 25mg genomen. Volgende keer maar eens een beetje opschroeven. Overigens is het ook prima als een middel hoofdzakelijk visueel is met een fijne headspace. Denk dat 4-HO-MET zich ook wel leent voor een keertje trippen in de natuur met lekker weer. Kreeg ik gister ineens zin in toen ik aan het wandelen was en een hele mooie zonsondergang zag. Je moet toch wat nu in deze coronagekte.
Jij bent dan ook wel mega sensitief voor stofjes heb ik zo'n idee. Al is 45mg nasaal ook geen kinderdosis.Hahaha ziek rapport.. zo’n extreme dosis wauw. 5mg 4-HO-MET vond ik visueel al prachtig, laat staan een tienfout. Heb ook 45mg gesnoven op de piek van een 150ug LSD trip, dat was echt geweldig en ongelovelijk intens.
Haha, 25mg vond ik qua OEVs wel redelijk gelijk aan bijv. 50mg DPT. Maar ik heb sowieso niet zo super veel nodig vaak.Wow 25 milligram? Ik heb een keer 30 milligram gedaan en daar kreeg ik 0 visuals of headspace van. 4-HO-MET is inderdaad een middel wat zich leent voor buiten, veel lui hiken er ook op. Ik ervaar nul bodyload, wellicht een keer buiten proberen.
En eens wat betreft Corona, de verveling slaat toe, gelukkig een plek gevonden waar ik kan trainen. Ik zou zeggen; kijk naar de weersvoorspellingen van komende week (hint; mooi) en probeer het uit.
IK Had zeker tolerantie, maar nogsteeds was het een erg hoge dosering (zeker door mijn gevoeligheid).. snuiven doe ik niet meer door de rare smaak, naar gevoel en pijn. Ook duurt het korter.Jij bent dan ook wel mega sensitief voor stofjes heb ik zo'n idee. Al is 45mg nasaal ook geen kinderdosis.Wellicht dat er sprake was van tolerantie door de LSD? Wat vond je overigens van 4-HO-MET snuiven? Ik vond het vrij goor in de neus.
Het ene persoon is inderdaad iets visueler ingesteld dan de ander. Dit tripje was mooi visueel maar het mag van mij nog een stuk heftiger hoor. Je kan altijd eens proberen om een gestoord hoge dosis 4-HO-MET of iets in die trant proberen. Je weet van je zelf dat je dat wel aan kan. Ben overigens ook niet van mening dat een trip je altijd wat moet opleveren, je mag ook wat plezier hebben.Verdomme, nou krijg ik ook weer zin in disso's...Leuk reportje!
Tsja, psychedelica en disso's hebben zeker een enorme synergie. Mijn trips zijn altijd mentaal, heel soms fysiek, maar werkelijk waar nog nooit echt visueel geweest, met uitzondering dus van die paar keer dat ik met disso's combineerde en me met gesloten ogen in compleet andere werelden waande. Ik wil thuis eigenlijk alleen trippen voor inzichten en groei. Die trips met disso's leverden me niks op in dat opzicht (naja, misschien zelfs niet helemaal waar), maar stiekem behoren die dissotripjes stuk voor stuk tot de meest memorabele, zeker wat betreft het fun aspect.
Bij mij deed 4-HO-MET alleen, op 45 mg, visueel ook nog weinig. Wat keta of 2F-DCK kan wellicht voor mij ook wonderen doen. Ik zit nu opeens te denken aan LSD + DXM. Die laatste gaf mij op zichzelf al filmachtige beelden met gesloten ogen, een soort droomtoestand. Zeer benieuwd wat dat met LSD erbij zou doen...
Aargh, zo blijf je bezig hè...![]()
Ik heb geen 4-HO-MET meer en ben eigenlijk ook niet voornemens dat nog aan te gaan schaffen. Ik heb nog wel wat DPT over... welke vind jij visueler, hoge dosis DPT of hoge dosis 4-HO-MET? De 4-HO-MET lijkt me wel wat beter verteerbaar dan DPT, maar een disso vlakt het waarschijnlijk wel wat uit. Ik heb eerder eens een mooie trip op DPT + keta gehad.Het ene persoon is inderdaad iets visueler ingesteld dan de ander. Dit tripje was mooi visueel maar het mag van mij nog een stuk heftiger hoor. Je kan altijd eens proberen om een gestoord hoge dosis 4-HO-MET of iets in die trant proberen. Je weet van je zelf dat je dat wel aan kan. Ben overigens ook niet van mening dat een trip je altijd wat moet opleveren, je mag ook wat plezier hebben.
Denk dat 2F-DCK meer in de buurt zit van keta. Sommigen merken wel wat verschil, anderen vinden het nagenoeg hetzelfde. Zal denk ik ook te maken hebben met iemands ervaring met keta, of hij in staat is subtiele verschillen op te merken. Maar anyway, als sommigen geen verschil zeggen te merken, kun je er denk ik wel voorzichtig vanuit gaan dat het op z'n minst aardig in de buurt van keta komt. Tsja, DXM... ik heb het drie keer gedaan. Ik vind het zeker leuk, maar gezond is anders. Bovendien vrij duur in vergelijking met andere middelen, mochten de financiën ook zwaar meewegen...En ik weet niet hoeveel de dissos hebben toegevoegd. Sowieso weet ik nog niet zo goed wat ik van DCK moet vinden. Het is lang niet zo wonky als reguliere ketamine in ieder geval. Bij m'n volgende bestelling neem ik wat O-PCE mee denk ik. DXM heb ik me nog nooit in verdiept eigenlijk.
Poeh. Ik vind drugs vergelijken altijd zo verschrikkelijk moeilijk. Met DPT heb ik eigenlijk alleen in bed gelegen en met 4-HO-MET wat door het huis gedwaald. Ik denk dat deze dosis 4-HO-MET visueel niet onder doet voor 120+mg DPT. Mijn volgende DPT en 4-HO-MET tripjes worden 150mg en +/-70mg. Ik zal dan eens goed op de verschillen letten. 2F-DCK is gewoon precies ketamine ja. Als je trouwens van je DPT af wilt voor een dump prijs, holla at me.Ik heb geen 4-HO-MET meer en ben eigenlijk ook niet voornemens dat nog aan te gaan schaffen. Ik heb nog wel wat DPT over... welke vind jij visueler, hoge dosis DPT of hoge dosis 4-HO-MET? De 4-HO-MET lijkt me wel wat beter verteerbaar dan DPT, maar een disso vlakt het waarschijnlijk wel wat uit. Ik heb eerder eens een mooie trip op DPT + keta gehad.
Naja, voor nu schuif ik het even vooruit. Ik had me recent voorgenomen echt even back to nature te gaan met een paar rustige paddotripjes in het bos, na een tijdje alleen synthetisch spul te hebben gedaan. Wellicht dat ik over een tijdje nog eens een kleine sample 2F-DCK aan kan schaffen om te combineren met DPT, aangezien ik daar nog een klein beetje van heb. Hoewel, eigenlijk had ik me recent óók voorgenomen dat ik met DPT echt klaar ben, aangezien ik daar een week of twee terug echt flink mee heb lopen stunten zonder dat ik daar nou echt heel veel uit heb kunnen halen.
Denk dat 2F-DCK meer in de buurt zit van keta. Sommigen merken wel wat verschil, anderen vinden het nagenoeg hetzelfde. Zal denk ik ook te maken hebben met iemands ervaring met keta, of hij in staat is subtiele verschillen op te merken. Maar anyway, als sommigen geen verschil zeggen te merken, kun je er denk ik wel voorzichtig vanuit gaan dat het op z'n minst aardig in de buurt van keta komt. Tsja, DXM... ik heb het drie keer gedaan. Ik vind het zeker leuk, maar gezond is anders. Bovendien vrij duur in vergelijking met andere middelen, mochten de financiën ook zwaar meewegen...![]()
Heb je de langwerkende al eens gehad, 3-MeO-PCP, 3-MeO-PCE? De eerste vond ik epic maar óóóh, zo decadent...Poeh. Ik vind drugs vergelijken altijd zo verschrikkelijk moeilijk. Met DPT heb ik eigenlijk alleen in bed gelegen en met 4-HO-MET wat door het huis gedwaald. Ik denk dat deze dosis 4-HO-MET visueel niet onder doet voor 120+mg DPT. Mijn volgende DPT en 4-HO-MET tripjes worden 150mg en +/-70mg. Ik zal dan eens goed op de verschillen letten. 2F-DCK is gewoon precies ketamine ja. Als je trouwens van je DPT af wilt voor een dump prijs, holla at me.
Maar het combineren is zeker leuk. Ik ben alleen benieuwd of andere disso's wat meer bieden, vandaar dat ik straks een ander middeltje wil proberen.
Ik heb alleen 3-MeO-PCP gedaan, ik ga niet de moeite doen om de PCE variant de proberen aangezien dat toch vrijwel het zelfde is. Voelde lekker aan, maar kan het effect nog steeds niet echt plaatsen. Wat ik wel had met PCP, en ook MXE dat ik op een duur dacht "nu mag het wel eens voorbij zijn".Heb je de langwerkende al eens gehad, 3-MeO-PCP, 3-MeO-PCE? De eerste vond ik epic maar óóóh, zo decadent...De tweede heb ik pas één keer gedaan, maar daarbij voelde ik me nadien echt helemaal uitgewrongen. Weet niet of dat toeval was of niet. Net als tussen keta en 2F-DCK zijn er velen die 3-MeO-PCP en 3-MeO-PCE onderling uitwisselbaar vinden, maar voor mij voelde die ene keer 3-MeO-PCE echt een héél stuk ongezonder aan dan alle keren dat ik 3-MeO-PCP heb gedaan.
Ja, hoe moet je dat plaatsen? Ik heb er ook wel aardig mee gestunt, een keer geloof ik 15 mg + redose 25 mg nasaal, zonder enige tolerantie (heb in m'n hele leven geloof ik 4 keer keta gedaan, 3 keer DXM, 4 keer 3-MeO-PCP en 1 keer 3-MeO-PCE, dus zo'n bak ervaring heb ik er niet mee). Die eerste 15 deed weinig, maar met die 25 erbij ben ik op de fiets gestapt. Man, ik waande me zowat als een god, het voelde alsof ik de hele wereld had geschapen en het was alsof ik door de straten zweefde. Toen heb ik nog een tijdje helemaal koekoek naar een kruispuntje op het industrieterrein zitten kijken naar hoe het leven (lees: het verkeer) aan me voorbijtrok. Na wel zo'n dik anderhalf à twee uur te hebben gefietst vond ik het wel welletjes en ben ik teruggegaan. Eenmaal thuis aangekomen m'n bed in gedoken, alwaar ik een geheel nieuw universum ontdekte. Ondertussen lijk je toch minder te beseffen dat je echt zwaar onder invloed bent dan bij psychedelica, bijna neigend naar wat ze noemen 'delusions of sobriety'. Dat maakt ook dat je het effect moeilijk kan plaatsen denk ik.Ik heb alleen 3-MeO-PCP gedaan, ik ga niet de moeite doen om de PCE variant de proberen aangezien dat toch vrijwel het zelfde is. Voelde lekker aan, maar kan het effect nog steeds niet echt plaatsen. Wat ik wel had met PCP, en ook MXE dat ik op een duur dacht "nu mag het wel eens voorbij zijn".
Je merkte wel dat het een andere feeling is dan DCK/Ketamine.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."