Mocht de arts geen middel voorschrijven tegen de afkickverschijnselen, waar ik wel bang voor ben, ben ik van plan om af te gaan bouwen met een lage dosering Diazepam onder begeleiding van mijn vriend en ouders. Dus via een vast schema en op gezette tijdstippen in hun beheer.
Uw arts gaat zeker wel middelen voorschrijven de vraag is of die ook lyrica voor gaat schrijven want hier ga je het meeste aan hebben
Maar het is maar een oxycodon afhankelijkheic, niet zo spannend, wat inhoud dat je met minder hulp meds ook wel door het proces heen gaat komen
Je wilt het, het gaat je lukken! zet hem op
Vraag om deze meds/ koop deze meds:
Clodinine
Pregabeline (lyrica)
immodium
paracetamol
ibuprofen
Veel vitamine C
Gatorade
Veel water heul veul water en ook zout is belangijk
Bovenstaande is eigenlijk genoeg om van een zware habit af te komen
O en ik snap dat je bij mijn eerste zinnen denkt maar dit is voor mij gewoon (super) heftig om er vanaf te raken en wat oordeel je nou
Dat zal ik je uitleggen, mijn opi verslaving begon ook met voorgeschreven oxy, toen ik hiervan "moest" afkicken was dat voor mij toen ook gewoon super heftig maar ik wist ook nog niet beter
Daarna switchte ik namelijk naar heroine wat 8maal sterker is dan reguliere morfine dusja dan worden de afkickverschijnselen een stukkie meer servere dan mijn oxy habit zegmaar
Laten we zo zeggen wat mij dagelijks bijvoorbeeld een paar tienen zou kosten om niet ziek te worden, daar had 300mg oxycodon in 1x innemen het ziek zijn nog niet voor mij gestopt
Dus als je dan oxy met hero gaat vergelijken lijkt het een totaal verschillende ervaring (het afkicken)
Maar ik snap dat het voor jou dat dus wel is.
Die bijwerkingen zijn inderdaad echt niet best en het is zeer belangrijk dat je ermee stopt
Lyrica is een goede pijnstiller maar eenmaal afhankelijk geeft dat ook een enorm intense afkick dus het is sowieso niet iets wat je dagelijks zou kunnen gaan gebruiken
Loop je al bij een pijnpolie in het ziekenhuis? Misschien dat hun met je mee kunnen denken