#1
Oeii dan zal ik verder mn mond houden hahah. wellicht kan ik nog wat lerendat is de bedoeling van dit topic
Ja bedoelde dus dat glenfiddich geen budget optie isdie is 2x de prijs van monkey shoulders
Oeii dan zal ik verder mn mond houden hahah. wellicht kan ik nog wat lerendat is de bedoeling van dit topic
Ja bedoelde dus dat glenfiddich geen budget optie isdie is 2x de prijs van monkey shoulders
nee totaal nietOeii dan zal ik verder mn mond houden hahah. wellicht kan ik nog wat leren
vergelijkinge zijn primaJa bedoelde dus dat glenfiddich geen budget optie is
Noot:Die fles kwam op de meest willekeurige plekken van pas, bijvoorbeeld dat we in de jungle in een klamboe gingen slapen.
Schaam je cola of ijsblokjes bij wiskey gooien kan echt nietJack Daniels met cola graag.
Puur drink ik dat eigenlijk nooit.
Schaam je cola of ijsblokjes bij wiskey gooien kan echt niet
vroeger dronk ik wiskey met Fanta beter als cola trouwens haha
nice bottleNet terug uit Amsterdam, lekker uit geweest met een goede vriend uit Schotland.
Van hem heb ik dit cadeau gekregen en nu als afzakkertje daar dus een klein glaasje van:
Bekijk bijlage 40206
neem ook weleens zo n blikje hoor heheJack Daniels met cola graag.
Puur drink ik dat eigenlijk nooit.
black label 7-upvroeger dronk ik wiskey met Fanta beter als cola trouwens haha
Sommige vinden van nietMja bourbon is niet hetzelfde als "echte whisky" toch?
? Top dat sommige je grappig vinden, en in elk inhoudelijk topic kan er een onderonsje ontstaan. Maar ik vind je pogingen om een grap te scoren overal, in leuter(tja daar is het voor) maar ook steeds in inhoudelijke topics gewoon irritant. Al die onzin leutertopics, is dat platform niet genoeg om likes te scoren? Vraag me soms echt af of die likes scoren je grootste reden is om hier te posten. Zonde, als je inhoudelijk post lees ik het graag. Baal ervan dat ik het in dit topic moet neerzetten. Dus hier laat ik het ook bij.Rico loopt met een kratje pils aan een infuus.
True.,can’t argue with that.? Top dat sommige je grappig vinden, en in elk inhoudelijk topic kan er een onderonsje ontstaan. Maar ik vind je pogingen om een grap te scoren overal, in leuter(tja daar is het voor) maar ook steeds in inhoudelijke topics gewoon irritant. Al die onzin leutertopics, is dat platform niet genoeg om likes te scoren? Vraag me soms echt af of die likes scoren je grootste reden is om hier te posten. Zonde, als je inhoudelijk post lees ik het graag. Baal ervan dat ik het in dit topic moet neerzetten. Dus hier laat ik het ook bij.
Zeker. Ik ook, lekker hoor!neem ook weleens zo n blikje hoor hehe
Het is ook gewoon whiskey, maar dan gemaakt van tenminste 51% mais en moet minimaal 2 jaar rijping op amerikaanse eikenhouten vaten hebben ondergaan, als ik me niet vergis. Tennessee whiskey, zoals Jack Daniels, is overigens géén bourbon, maar heeft wel veel gelijkenissen.Sommige vinden van niet
ik vindt van wel
Zeker. Ik ook, lekker hoor!
Het is ook gewoon whiskey, maar dan gemaakt van tenminste 51% mais en moet minimaal 2 jaar rijping op amerikaanse eikenhouten vaten hebben ondergaan, als ik me niet vergis. Tennessee whiskey, zoals Jack Daniels, is overigens géén bourbon, maar heeft wel veel gelijkenissen.
Rook jij je eigen zalm?Wat ik nog van whisky materiaal gebruik, is het navolgende:
De eiken whisky vaten worden van de binnenkant gebrand.
Na verloop van tijd worden die vaten afgedraaid aan die binnenkant, en de houtspaanders die daar dan uit verzameld worden, zijn uitstekend geschikt om paling of zalm mee te roken! Die spaanders zijn nog teringeduur ook nog, maar de smaak die je aan die vis toevoegt, is onovertroffen!
Dit hout is in meerdere smaken ( lees: soorten whisky) te krijgen. Zo zie je maar dat er toch nog iets goeds van die whisky mijn kant op gaat....
Rico loopt met een kratje pils aan een infuus.
Graag on-topic @DirkjanIk voel me zo’n Sim die nu Zit te schijten met alle andere balkjes op 0 ☹️
En deze kan prima naar het Off-topic-topic!Rook jij je eigen zalm?
Dit is toch het onzintopic?
Één onderwerpban voor @Dirkjan. Van een week.Dit is toch het onzintopic?
Please don’t shoot!
bier bier bier
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."