Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWishky wiskey wiskie oja en boerbon

Wishky wiskey wiskie oja en boerbon

164 antwoorden
31 weergaven
18-5-2026
M
MementoLid
01-01-2024, 00:00
#1
ricorieks zei:
dat is de bedoeling van dit topic
Klik om te vergroten...
Oeii dan zal ik verder mn mond houden hahah. wellicht kan ik nog wat leren
ricorieks zei:
die is 2x de prijs van monkey shoulders
Klik om te vergroten...
Ja bedoelde dus dat glenfiddich geen budget optie is
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#2
Memento zei:
Oeii dan zal ik verder mn mond houden hahah. wellicht kan ik nog wat leren
Klik om te vergroten...
nee totaal niet
iedereen leert nog beginner ervaren prof
het maakt niet uit
we hebben allemaal een bepaalde voorliefde voor whisky.
dus we leren en delen ervaringen met elkaar.
Memento zei:
Ja bedoelde dus dat glenfiddich geen budget optie is
Klik om te vergroten...
vergelijkinge zijn prima
zet er anders budget medium duur bij..
dan weet een ieder ook wat de ander aan kan en ook in die richting meedenken...
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Geneesmiddel zei:
Die fles kwam op de meest willekeurige plekken van pas, bijvoorbeeld dat we in de jungle in een klamboe gingen slapen.
Klik om te vergroten...
Noot:
En de muggen en andere insecten kropen al kotsende de tent asap uit....alleen de lucht al!
C
Calliweed2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#4
61CF535B-D36B-45B1-BE3F-9EBA80196903.jpeg
C
Calliweed2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Lemmy zei:
Jack Daniels met cola graag.

Puur drink ik dat eigenlijk nooit.
Klik om te vergroten...
Schaam je cola of ijsblokjes bij wiskey gooien kan echt niet

vroeger dronk ik wiskey met Fanta beter als cola trouwens haha
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Calliweed2.0 zei:
Schaam je cola of ijsblokjes bij wiskey gooien kan echt niet

vroeger dronk ik wiskey met Fanta beter als cola trouwens haha
Klik om te vergroten...

Mja bourbon is niet hetzelfde als "echte whisky" toch?

Pure, echte oude whisky drink ik eigenlijk niet.
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#7
Proxima zei:
Net terug uit Amsterdam, lekker uit geweest met een goede vriend uit Schotland.

Van hem heb ik dit cadeau gekregen en nu als afzakkertje daar dus een klein glaasje van:

Bekijk bijlage 40206
Klik om te vergroten...
nice bottle
nice glas bro <3
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#8
Rico loopt met een kratje pils aan een infuus.
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#9
Lemmy zei:
Jack Daniels met cola graag.

Puur drink ik dat eigenlijk nooit.
Klik om te vergroten...
neem ook weleens zo n blikje hoor hehe
Calliweed2.0 zei:
vroeger dronk ik wiskey met Fanta beter als cola trouwens haha
Klik om te vergroten...
black label 7-up :grinning:

Lemmy zei:
Mja bourbon is niet hetzelfde als "echte whisky" toch?
Klik om te vergroten...
Sommige vinden van niet
ik vindt van wel
maar @Tijdloos is een bourbon man..
die weet het fijne ervan
L
Lid 103682Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Dirkjan zei:
Rico loopt met een kratje pils aan een infuus.
Klik om te vergroten...
? Top dat sommige je grappig vinden, en in elk inhoudelijk topic kan er een onderonsje ontstaan. Maar ik vind je pogingen om een grap te scoren overal, in leuter(tja daar is het voor) maar ook steeds in inhoudelijke topics gewoon irritant. Al die onzin leutertopics, is dat platform niet genoeg om likes te scoren? Vraag me soms echt af of die likes scoren je grootste reden is om hier te posten. Zonde, als je inhoudelijk post lees ik het graag. Baal ervan dat ik het in dit topic moet neerzetten. Dus hier laat ik het ook bij.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#11
Paddestoel zei:
? Top dat sommige je grappig vinden, en in elk inhoudelijk topic kan er een onderonsje ontstaan. Maar ik vind je pogingen om een grap te scoren overal, in leuter(tja daar is het voor) maar ook steeds in inhoudelijke topics gewoon irritant. Al die onzin leutertopics, is dat platform niet genoeg om likes te scoren? Vraag me soms echt af of die likes scoren je grootste reden is om hier te posten. Zonde, als je inhoudelijk post lees ik het graag. Baal ervan dat ik het in dit topic moet neerzetten. Dus hier laat ik het ook bij.
Klik om te vergroten...
True.,can’t argue with that.
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#12
ricorieks zei:
neem ook weleens zo n blikje hoor hehe
Klik om te vergroten...
Zeker. Ik ook, lekker hoor!
ricorieks zei:
Sommige vinden van niet
ik vindt van wel
Klik om te vergroten...
Het is ook gewoon whiskey, maar dan gemaakt van tenminste 51% mais en moet minimaal 2 jaar rijping op amerikaanse eikenhouten vaten hebben ondergaan, als ik me niet vergis. Tennessee whiskey, zoals Jack Daniels, is overigens géén bourbon, maar heeft wel veel gelijkenissen.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Zanza zei:
Zeker. Ik ook, lekker hoor!

Het is ook gewoon whiskey, maar dan gemaakt van tenminste 51% mais en moet minimaal 2 jaar rijping op amerikaanse eikenhouten vaten hebben ondergaan, als ik me niet vergis. Tennessee whiskey, zoals Jack Daniels, is overigens géén bourbon, maar heeft wel veel gelijkenissen.
Klik om te vergroten...

Oh ja, ik lees net dat het je het geen bourbon mag noemen omdat het na de distillatie wordt gefilterd door een drie meter dikke laag houtskool van esdoorn.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik voel me zo’n Sim die nu Zit te schijten met alle andere balkjes op 0 ☹️
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#15
Wat ik nog van whisky materiaal gebruik, is het navolgende:
De eiken whisky vaten worden van de binnenkant gebrand.
Na verloop van tijd worden die vaten afgedraaid aan die binnenkant, en de houtspaanders die daar dan uit verzameld worden, zijn uitstekend geschikt om paling of zalm mee te roken! Die spaanders zijn nog teringeduur ook nog, maar de smaak die je aan die vis toevoegt, is onovertroffen!
Dit hout is in meerdere smaken ( lees: soorten whisky) te krijgen. Zo zie je maar dat er toch nog iets goeds van die whisky mijn kant op gaat....
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#16
De Zandman zei:
Wat ik nog van whisky materiaal gebruik, is het navolgende:
De eiken whisky vaten worden van de binnenkant gebrand.
Na verloop van tijd worden die vaten afgedraaid aan die binnenkant, en de houtspaanders die daar dan uit verzameld worden, zijn uitstekend geschikt om paling of zalm mee te roken! Die spaanders zijn nog teringeduur ook nog, maar de smaak die je aan die vis toevoegt, is onovertroffen!
Dit hout is in meerdere smaken ( lees: soorten whisky) te krijgen. Zo zie je maar dat er toch nog iets goeds van die whisky mijn kant op gaat....
Klik om te vergroten...
Rook jij je eigen zalm?
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dirkjan zei:
Rico loopt met een kratje pils aan een infuus.
Klik om te vergroten...
Dirkjan zei:
Ik voel me zo’n Sim die nu Zit te schijten met alle andere balkjes op 0 ☹️
Klik om te vergroten...
Graag on-topic @Dirkjan
Dirkjan zei:
Rook jij je eigen zalm?
Klik om te vergroten...
En deze kan prima naar het Off-topic-topic!
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mevrouw Pløp zei:
Graag on-topic @Dirkjan

En deze kan prima naar het Off-topic-topic!
Klik om te vergroten...
Dit is toch het onzintopic?
Please don’t shoot!

bier bier bier
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dirkjan zei:
Dit is toch het onzintopic?
Please don’t shoot!

bier bier bier
Klik om te vergroten...
Één onderwerpban voor @Dirkjan. Van een week.
P
ProximaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Net terug uit Amsterdam, lekker uit geweest met een goede vriend uit Schotland.

Van hem heb ik dit cadeau gekregen en nu als afzakkertje daar dus een klein glaasje van:

20220326_020354.jpg

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...9
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."