Glenfidich ja hahaHaha goed typewerk! Vast al een half flesje op![]()
heyRico, waar ben je (part 2)?
Was wel hele goede whiskey dan, als je er ruim twee weken van bij moet komen π.hey
deel 2 komt eraan hehe
een klein momentje nog ...
moest wat langer dan normaal nog bijkomen van deel 1 ...
Fijn dat je er weer bent! Dacht gvd hij zal toch niet vergiftigd zijn door die kut-whiskyhey
deel 2 komt eraan hehe
een klein momentje nog ...
moest wat langer dan normaal nog bijkomen van deel 1 ...
hij staat nog dicht heheFijn dat je er weer bent! Dacht gvd hij zal toch niet vergiftigd zijn door die kut-whisky![]()
Halve fles verder.Nou daar gaan we... π Bekijk bijlage 41617π
Eerst effe bijkomen na gister /vanochtend...Het is vandaag World Whiskey Day. Wat wordt er gedronken jongens en meiden?
@SneeuwStorm en @ricorieks. Hebben jullie nog een mooi flesje staan?
Tja, heb wel een "paar" flesjes staan. Vanavond aan de Highland Park, 1989 Gordon MacPhail. Topspul.Het is vandaag World Whiskey Day. Wat wordt er gedronken jongens en meiden?
@SneeuwStorm en @ricorieks. Hebben jullie nog een mooi flesje staan?
Wees blij, heb je er tenminste van genoten .Fles is wel bijna leeg...
Geen whiskey. Ik doe niet mee aan dat commerciΓ«le gedoeHet is vandaag World Whiskey Day. Wat wordt er gedronken jongens en meiden?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."