Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWishky wiskey wiskie oja en boerbon

Wishky wiskey wiskie oja en boerbon

164 antwoorden
26 weergaven
18-5-2026
P
ProximaLid
01-01-2024, 00:00
#1
En de nieuwe fles mag bij de verzameling.

Ik ben dol op het ontdekken van nieuwe, lekkere smaken en whisky is een mooi gebied om af en toe te exploreren.

Ik drink het echter niet zo vaak zodat de verzameling met de jaren groter en groter wordt:

20220326_130941.jpg
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#2
SneeuwStorm zei:
Haha goed typewerk! Vast al een half flesje op :wink:
Klik om te vergroten...
Glenfidich ja haha
Mij typewerk moet je nooit naar kijken
Als het maar begrijplijk is haha πŸ˜‚
Ga effe die fles pakken!! @Zanza
Mi amor
Hij was eigenlijk voor nieuw jaar voor ons
Maar ja
@ljuv heeft me ook nog niet geboekt voor de jaar wisseling... πŸ˜‡ πŸ’‹
S
SneeuwStormLid
01-01-2024, 00:00
#3
ricorieks zei:
Glenfidich ja haha
Mij typewerk moet je nooit naar kijken
Als het maar begrijplijk is haha πŸ˜‚
Ga effe die fles pakken!! @Zanza
Mi amor
Hij was eigenlijk voor nieuw jaar voor ons
Maar ja
@ljuv heeft me ook nog niet geboekt voor de jaar wisseling... πŸ˜‡ πŸ’‹
Klik om te vergroten...
Rico, waar ben je (part 2)?
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#4
SneeuwStorm zei:
Rico, waar ben je (part 2)?
Klik om te vergroten...
hey
deel 2 komt eraan hehe
een klein momentje nog ... :grimacing:
moest wat langer dan normaal nog bijkomen van deel 1 ...
D
DruktemakerLid
01-01-2024, 00:00
#5
ricorieks zei:
hey
deel 2 komt eraan hehe
een klein momentje nog ... :grimacing:
moest wat langer dan normaal nog bijkomen van deel 1 ...
Klik om te vergroten...
Was wel hele goede whiskey dan, als je er ruim twee weken van bij moet komen 😜.
S
SneeuwStormLid
01-01-2024, 00:00
#6
ricorieks zei:
hey
deel 2 komt eraan hehe
een klein momentje nog ... :grimacing:
moest wat langer dan normaal nog bijkomen van deel 1 ...
Klik om te vergroten...
Fijn dat je er weer bent! Dacht gvd hij zal toch niet vergiftigd zijn door die kut-whisky :wink:
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#7
SneeuwStorm zei:
Fijn dat je er weer bent! Dacht gvd hij zal toch niet vergiftigd zijn door die kut-whisky :wink:
Klik om te vergroten...
hij staat nog dicht hehe
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#8
Nou daar gaan we... πŸ˜‡ 1651603835525723160712.jpg😈
S
SneeuwStormLid
01-01-2024, 00:00
#9
Proost!
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#10
ricorieks zei:
Nou daar gaan we... πŸ˜‡ Bekijk bijlage 41617😈
Klik om te vergroten...
Halve fles verder.
Neus is heel zwak, Krijg er niet echt tonen uit.
t
Heel weing over te zeggen.


Pallet
Peper overheerst heel erg.
Heel heet uit een πŸ‡ΈπŸ‡· ze mond.
Is ook zo weer weg trouwens. πŸ˜‡

Afdronk
Heet
Na de hitte.
Zijde zacht gaat die er doorheen.
Alcohol Brandt niet.
Slik hem door als water.

Wat moet ik hier over zeggen uhmmm

Je proeft na de hitte het vat @hout plus de sherry cask.
Tis een bom.
Alles komt in eens.
En ook zo weer weg.... πŸ˜‡
Voor het geld uhmmm.
JE moet van heet houden.

Tis pepper met een Zijde afdronk.

In mensen taal is het vergelijkbaar met een grants
Maar.
Zijde zacht na het sambal gedeelte.

Ga zo snel terug naar het drug gedeelte can dit forum want ik heb een upper nodigπŸ˜‚πŸ˜‡πŸ˜ˆπŸ’‹
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#11
Rico ouwe drankorgel, ben je er weer? Long time no see.
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Het is vandaag World Whiskey Day. Wat wordt er gedronken jongens en meiden?

@SneeuwStorm en @ricorieks. Hebben jullie nog een mooi flesje staan?
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#13
Zanza zei:
Het is vandaag World Whiskey Day. Wat wordt er gedronken jongens en meiden?

@SneeuwStorm en @ricorieks. Hebben jullie nog een mooi flesje staan?
Klik om te vergroten...
Eerst effe bijkomen na gister /vanochtend...
Denk dat die World whiskey day voor mij beter een soort van onthoudings dag gaat worden. 1x pj
S
SneeuwStormLid
01-01-2024, 00:00
#14
Zanza zei:
Het is vandaag World Whiskey Day. Wat wordt er gedronken jongens en meiden?

@SneeuwStorm en @ricorieks. Hebben jullie nog een mooi flesje staan?
Klik om te vergroten...
Tja, heb wel een "paar" flesjes staan. Vanavond aan de Highland Park, 1989 Gordon MacPhail. Topspul.
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#15
SneeuwStorm zei:
Tja, heb wel een "paar" flesjes staan. Vanavond aan de Highland Park, 1989 Gordon MacPhail. Topspul.
Klik om te vergroten...
1653154606434.png

Deze tog?
S
SneeuwStormLid
01-01-2024, 00:00
#16
ricorieks zei:
Bekijk bijlage 42170

Deze tog?
Klik om te vergroten...

ricorieks zei:
Bekijk bijlage 42170

Deze tog?
Klik om te vergroten...
Klopt!

HP_GmPh.JPG
S
SneeuwStormLid
01-01-2024, 00:00
#17
Fles is wel bijna leeg...
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#18
Toen ik nog dronk... four roses met ijs...
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#19
SneeuwStorm zei:
Fles is wel bijna leeg...
Klik om te vergroten...
Wees blij, heb je er tenminste van genoten .
Heeft tie een erg vat/hout/eiken smaak?
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#20
Zanza zei:
Het is vandaag World Whiskey Day. Wat wordt er gedronken jongens en meiden?
Klik om te vergroten...
Geen whiskey. Ik doe niet mee aan dat commerciΓ«le gedoe

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...9
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."