#1
Het is vandaag World Whiskey Day. Wat wordt er gedronken jongens en meiden?
@SneeuwStorm en @ricorieks. Hebben jullie nog een mooi flesje staan?
@SneeuwStorm en @ricorieks. Hebben jullie nog een mooi flesje staan?
Eerst effe bijkomen na gister /vanochtend...Het is vandaag World Whiskey Day. Wat wordt er gedronken jongens en meiden?
@SneeuwStorm en @ricorieks. Hebben jullie nog een mooi flesje staan?
Tja, heb wel een "paar" flesjes staan. Vanavond aan de Highland Park, 1989 Gordon MacPhail. Topspul.Het is vandaag World Whiskey Day. Wat wordt er gedronken jongens en meiden?
@SneeuwStorm en @ricorieks. Hebben jullie nog een mooi flesje staan?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."