Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is goed te combineren met 6-apb?

Wat is goed te combineren met 6-apb?

31 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
N
NickjeeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wellicht 6-apb met 5-apb of 5-mapb in combo proberen. Lees daar goede verhalen over maar de doseringen vind ik tricky en veel oude berichten met lage doseringen omdat ik vermoed dat mensen nog de hcl variant van 6-apb hadden en tegenwoordig is het meest succinaat (minder potent). Ben dus nog een beetje zoekende
Neo-Shulginist zei:
Met nadruk op een beetje he. Ik neem meestal net zoveel dat de visuals net een beetje beginnen. Maar niet zoveel dat ik naar ayahuascaland geblazen word vanaf de dansvloer. Ik stel mijn e-sig ook zo in dat die niet te sterk is en ik zelf kan controleren hoe hard ik wil gaan (300mg DMT per mL, 50/50 pg/vg, subohm coil).

De 6-APB geeft een warm randje aan de DMT. En de DMT zorgt ervoor dat je echt veel meer ín de muziek gaat zitten. Daar doe ik het dan ook voor: echt een diepe connectie maken met de muziek.

Het is dan wel ff fijn als mensen even 3 tot 5 minuten hun bek houden tegen je. Want praterig word je er niet van.

Overigens is het op psytrancefestivals redelijk gangbaar om DMT op de dansvloer te roken hoor, @Zweevteev.
Helaas doen ze dat soms in joints, en dan ruikt dus de hele mainstage naar verbrande plastic poepspray. Best een dickmove. Wat dat betreft is een e-sig veel socialer, want als DMT niet verbrand dan stinkt het veel minder.
Klik om te vergroten...
Klinkt idd vrij heftig, DMT, ik durf dat niet aan.... Hou t dan eerder op een light dosis 5-meo-mipt of 4-ho-mipt (of -met) i.c.m. entactogeen, ook voor een net iets trippier randje...
F
Foxy MethoxyLid
01-01-2024, 00:00
#2
-Rataplan- zei:
6apb en lsd zeker niet combineren, ik heb dat eens gedaan en daar ga je slecht van.
Klik om te vergroten...
Ook gedaan, ging prima. Vond het echter geen top combinatie. De LSD was te ‘zwaar’ waardoor de 6-APB wat minder was.

Nickjeee zei:
Wellicht 6-apb met 5-apb of 5-mapb in combo proberen. Lees daar goede verhalen over maar de doseringen vind ik tricky en veel oude berichten met lage doseringen omdat ik vermoed dat mensen nog de hcl variant van 6-apb hadden en tegenwoordig is het meest succinaat (minder potent). Ben dus nog een beetje zoekende.....
Klik om te vergroten...
Dat lijkt me geen goed idee, de meeste 6-APB test al positief op 5-(m)apb aanwezigheid in de stof. Dosering ik wordt heel lastig als je die nog verder gaat mixen.

Ik weet niet hoeveel 6-APB je normaal neemt maar de wausheid kun je er wel mee hebben. Welke dosering neem je? En hoe consumeer je de 6-APB?
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nickjeee zei:
Klinkt idd vrij heftig, DMT, ik durf dat niet aan....
Klik om te vergroten...
Nee DMT op de dansvloer is ook alleen voor gevorderden hoor.
N
NickjeeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Foxy Methoxy zei:
Ook gedaan, ging prima. Vond het echter geen top combinatie. De LSD was te ‘zwaar’ waardoor de 6-APB wat minder was.


Dat lijkt me geen goed idee, de meeste 6-APB test al positief op 5-(m)apb aanwezigheid in de stof. Dosering ik wordt heel lastig als je die nog verder gaat mixen.

Ik weet niet hoeveel 6-APB je normaal neemt maar de wausheid kun je er wel mee hebben. Welke dosering neem je? En hoe consumeer je de 6-APB?
Klik om te vergroten...
De meeste 6-apb is wat vervuild met 5-apb dat klopt, maar is meestal te weinig in verhouding voor effect. In wat ik aan info vind over de combi is de 5-apb ook laag gedoseerd maar dat is ook omdat het potenter is denk ik.
Ik had een underwhelming ervaring met 100 en 130mg, maar de laatste x met 180mg was prima (succinaat in alle gevallen). Ik ga dit keer op zeker en voor dezelfde dosis met denk ik na 2 à 3 uur 5mg 5-meo-mipt erbij. Combi met 5-(m)apb vind ik nog even een te grote gok als ik doseringen niet scherp heb.
N
NickjeeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Update: afgelopen zaterdag bijna gevloerd door enkel 165mg 6-apb (succinaat) met 4mg 5-meo-mipt. Géén redose met 5-mapb gedaan,was al heftig genoeg zo. Met dezelfde batch 6-apb maar vorige x 180mg (en in combi met zelfde hoeveelheid 5-meo-mipt)minder heftig, heel raar.... Was dit x ook duidelijk trippier dat vond ik niet vervelend, maar ik zat echt aan de bovenkant van wat nog leuk was (flinke kaakspanning, zweten, lichte hoofdpijn en misselijk). Over 3 maanden nieuwe poging met nog lagere dosis 6-apb, in de hoop dat ik dan de "ruimte" voel voor een kleine redose met 5-mapb om dat te testen.
N
NickjeeeLid
01-01-2024, 00:00
#6
-Rataplan- zei:
Ik kreeg hoofdpijn en wist niet meer wat ik deed. Ik had wel hoge dosissen genomen. Maar ik vond dat geen leuke combinatie. Btw, het was wel 1p lsd. Misschien is de uitwerking anders met gewone lsd.

Ik heb trouwens de indruk dat lsd slecht te combineren valt met pepmiddelen. Ik heb het ook al gecombineerd met alcohol en cannabis en daar ging ik telkens goed van. Lsd en alcohol is wel een leuke combinatie imo.
Klik om te vergroten...
P.s. las goede verhalen over combi 6-apb / LSD (1p en 1c zijn vrijwel niet te onderscheiden van de original btw....) maar beiden wel in matige dosis en vooral de LSD niet overdrijven. Bijv. 100mcg met 140mg 6-apb (succ) lijkt al behoorlijk, ik vermoed dat je daar boven zat? Heb nu zelf ervaren hoe heftig 6-apb op zichzelf al kan zijn bij iets te hoge dosis...
B
BelowTheFlowLid
01-01-2024, 00:00
#7
Een wat ouder topic, waarbij ik "naadloos" aansluit.

Bij 6-APB |succ. 190 mg). combineer ik graag ook wat 2F-DCK: twee of drie bommetjes van 50 / 60 mg. verspreid over de tijdsduur.

Ik heb al tijden wat 10 mg. pellets liggen.

Hoe zou het zijn als ik O-PCE gebruik in plaats van de 2F ?
B
BelowTheFlowLid
01-01-2024, 00:00
#8
Voor vrijdagavond is het antwoord niet op tijd gekomen. Sowieso de vraag of ik even langsgaan aandurf, maar dan zeker niet met 6-APB, en al helemaal niet de flip met ~ 50 microgram 1p-LSD.
Ik heb bommetjes klaargemaakt van enigszins dubieuze MMC van 9 maanden na het 3-M verbod.
Is getest als een MMC mengsel met zelfs wat 3-M. Verhoudingen niet bekend.

Toch blijft mijn vraag: hoe werkt de combi van O-PCE bij 6-ABP ? En dan vooral in vergelijk met 2F-DCK bij de 6-APB.
H
Hugo909Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Wat is het geworden? Ik heb al een tijd 6-APB liggen maar kom er niet aan toe om het eens te proberen. Afgaand op wat ik gelezen heb ligt een combinatie met 2F-DCK waarschijnlijk het meest voor de hand.
B
BelowTheFlowLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hugo909 zei:
Wat is het geworden?
Klik om te vergroten...

Ik ben niet geweest wegens niet fit genoeg. Vannacht om 02:00 gaf ik mijn kaartje weg.
Maar de keuze was gevallen op capsules met de "3-MMC" en met 2F-DCK.
Altijd zo'n tijdrovend gedoe, dat handmatig vullen van capsules. Het gewicht van de vulling meet ik aan de hand van de gewichtsvermindering van een klein potje .... maar ook altijd enig gemors helaas.
Dat is het ergste bij de 6-APB dat in mijn batch enorm fijn en stuivend is: in een maat 0 capsule past met enig geduld net 175 mg.

Mijn vraag blijft staan voor het volgende feest halverwege maart:
BelowTheFlow zei:
hoe werkt de combi van O-PCE bij 6-APB ?
Klik om te vergroten...
??? Wie heeft een antwoord ???
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#11
BelowTheFlow zei:
??? Wie heeft een antwoord ???
Klik om te vergroten...
Hahaha je bent ongeduldig!
Zelf geen ervaring mee, wel 2-fdck na 6-apb.
Dus ik lees wel nieuwsgierig mee.
M
MDMAutistLid
01-01-2024, 00:00
#12
Zeehond zei:
Hahaha je bent ongeduldig!
Zelf geen ervaring mee, wel 2-fdck na 6-apb.
Dus ik lees wel nieuwsgierig mee.
Klik om te vergroten...
Zou het er ook na nemen.
Zeer slechte ervaringen met 2-fdck nemen icm XTC.
Het kan aan mijn state of mind toendertijd hebben gelegen. Maar het leek mijn hele XTC ervaring te verpesten(meerdere keren).
In plaats van het losse XTC gevoel, was ik in mezelf gekeerd en voelde me totaal niet op mijn gemak op het feestje.
Hetzelfde had ik met overdag Kratom gebruiken en snachts XTC op een Rave.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."