#1
Wellicht 6-apb met 5-apb of 5-mapb in combo proberen. Lees daar goede verhalen over maar de doseringen vind ik tricky en veel oude berichten met lage doseringen omdat ik vermoed dat mensen nog de hcl variant van 6-apb hadden en tegenwoordig is het meest succinaat (minder potent). Ben dus nog een beetje zoekende
Klinkt idd vrij heftig, DMT, ik durf dat niet aan.... Hou t dan eerder op een light dosis 5-meo-mipt of 4-ho-mipt (of -met) i.c.m. entactogeen, ook voor een net iets trippier randje...Met nadruk op een beetje he. Ik neem meestal net zoveel dat de visuals net een beetje beginnen. Maar niet zoveel dat ik naar ayahuascaland geblazen word vanaf de dansvloer. Ik stel mijn e-sig ook zo in dat die niet te sterk is en ik zelf kan controleren hoe hard ik wil gaan (300mg DMT per mL, 50/50 pg/vg, subohm coil).
De 6-APB geeft een warm randje aan de DMT. En de DMT zorgt ervoor dat je echt veel meer Ãn de muziek gaat zitten. Daar doe ik het dan ook voor: echt een diepe connectie maken met de muziek.
Het is dan wel ff fijn als mensen even 3 tot 5 minuten hun bek houden tegen je. Want praterig word je er niet van.
Overigens is het op psytrancefestivals redelijk gangbaar om DMT op de dansvloer te roken hoor, @Zweevteev.
Helaas doen ze dat soms in joints, en dan ruikt dus de hele mainstage naar verbrande plastic poepspray. Best een dickmove. Wat dat betreft is een e-sig veel socialer, want als DMT niet verbrand dan stinkt het veel minder.