#1
KartelbedragenEen omzet van 42 miljoen in 5 jaar. Dat is âŹ23.000 per dag
De levens die daar gemoeid mee zijn tellen niet ,ook kartel gedrag.
Moorden plegen doen ze zelf niet maar hun rotzooi wel indirect.
KartelbedragenEen omzet van 42 miljoen in 5 jaar. Dat is âŹ23.000 per dag
Ik denk het ook, dattie gelijk heeft. Als alles zo gemakkelijk en klaarblijkelijk legaal te verkrijgen is, krijg je (zeker als newbie en/of jong iemand) de indruk dat dit helemaal niet zulke gevaarlijke stoffen (kunnen) zijn.Interessant hoe deze jongen zelf benoemt dat zijn verslaving nooit zo ver was gekomen zonder dergelijke websites. Unpopular opinion hier volgens mij maar: ik denk dattie gelijk heeft.
Ik had bovenstaande gister al getypt maar niet meer gepost. Maar nu ik jouw reactie lees doet het me nog meer nadenken erover. Want van de ene kant zeg je dat "vendor of niet, drugs gebruiken deed ik toch wel" en dat zal best idd. Maar van de andere kant lees ik toch ook dat het gebruik je gemakkelijker gemaakt heeft, met de ondersteunende quote betreffende de kiosk en sigaretten.Ik zie mezelf niet als verantwoordelijk voor mijn verslaving. Hierboven zei ik eerder ook al: iedereen denkt, dit overkomt mij niet. Niemand gaat er vanuit verslaafd te worden als je je eerste pilletje pakt. Anders zou je het nooit doen.
Ik ben wel verantwoordelijk voor m'n herstel tho. Als je er uiteindelijk achter komt dat je niet met drugs om kan gaan, is dat de way to go...
Die sites kunnen uit de lucht gaan. Op het moment dat ik echte cravings ervaar en ervoor kies te gaan gebruiken, sta ik binnen een uur met drugs in m'n handen. Vendor of geen vendor. Dat maakt niet uit.
Ik moet wel eerlijk zeggen dat het me wel makkelijker heeft gemaakt om te stoppen met roken dat de kiosk geen sigaretten meer verkocht. Dat was vaak mijn terugval moment: trein die uitviel, ik die me verveel en sigaretten op loopafstand te koop.
Maar ik gok dat voor drugs diezelfde vlieger niet op gaat. Daarvoor zou ik nog twee uur in de trein zitten om te halen als het moet.
Mini kartel dan welđ het is veel geld, maar een kartel draait niet op 42 miljoen... zet er maar 2 nullen achter. En dan nog zit je niet op Sinaloa bedragen.Kartelbedragen
De levens die daar gemoeid mee zijn tellen niet ,ook kartel gedrag.
Moorden plegen doen ze zelf niet maar hun rotzooi wel indirect.
Ja mini kartel ,42 miljoen is niet niks he.Mini kartel dan welđ het is veel geld, maar een kartel draait niet op 42 miljoen... zet er maar 2 nullen achter. En dan nog zit je niet op Sinaloa bedragen.
Twee dingen kunnen tegelijkertijd waar zijn!Ik denk het ook, dattie gelijk heeft. Als alles zo gemakkelijk en klaarblijkelijk legaal te verkrijgen is, krijg je (zeker als newbie en/of jong iemand) de indruk dat dit helemaal niet zulke gevaarlijke stoffen (kunnen) zijn.
Vgm heb ik hier wel eens gedeeld hoe ik begonnen ben met wiet en hasj, toen ik heel jong was. Maar dat was ook vooral omdat het gewoon in een shop te verkrijgen was. "Wiet en hasj (en alcohol en in mindere mate ook tabak) was oke en relatief onschadelijk en pillen en poeders waren gevaarlijk". Zo dacht ik er op die leeftijd over, vanwege die redenatie. Ik had al jaren een rijbewijs toen ik erachter kwam dat je onder invloed van cannabis niet mocht rijden...
Ik had bovenstaande gister al getypt maar niet meer gepost. Maar nu ik jouw reactie lees doet het me nog meer nadenken erover. Want van de ene kant zeg je dat "vendor of niet, drugs gebruiken deed ik toch wel" en dat zal best idd. Maar van de andere kant lees ik toch ook dat het gebruik je gemakkelijker gemaakt heeft, met de ondersteunende quote betreffende de kiosk en sigaretten.
Eerder las ik ook dat je zei dat pre-vendor tijd je de klassieke drugs gebruikte en was bijven gebruiken en zo wrs veel langer door zou hebben blijven gaan, wat mogelijk zo is idd. Maar alles bij elkaar lijkt het mij toch ook echt wel (deels) een aanbod-ding, waardoor het wel erg gemakkelijk hanteerbaar werd, vergelijkbaar met wat ik zei, alleen vanuit een ander standpunt benaderd.
Maar twee dingen kunnen niet tegelijk daar zijnTwee dingen kunnen tegelijkertijd waar zijn!
Jawel hoor, bijvoorbeeld twee fotonen kunnen prima tegelijk op dezelfde plek zijn. đMaar twee dingen kunnen niet tegelijk daar zijn
TouchĂ©Jawel hoor, bijvoorbeeld twee fotonen kunnen prima tegelijk op dezelfde plek zijn. đ
Denken we wel aan het 'Pauli principe'?Jawel hoor, bijvoorbeeld twee fotonen kunnen prima tegelijk op dezelfde plek zijn. đ
Denken we wel aan Bosonen? đDenken we wel aan het 'Pauli principe'?
OM: 49 sterfgevallen hebben een mogelijke link met medicijnenwebsite FuncapsKan het niet lezen omdat premium is maar tientallen is wel heel veelđ±
Vraag me echt af aan wat en hoe danđą


49 doden is erg veel als dat van 1vendor komt
My thoughts exactly bij de eerste berichten in dit topic. Gelukkig is daar ook de NRC.Toenemende trend?!

đđđWat in elk geval duidelijk werd vandaag: De ophef - die naar waarschijnlijkheid bewust gecreĂ«erd is - rondom de zaak en de mogelijke doden heeft wel effect. Mede daardoor (âde maatschappelijke verontwaardigingâ) worden de mannen vastgehouden zo lang het onderzoek loopt.
Maak dat de nvwa (en de politiek en publieke opinie) even duidelijk andersđOverigens denk ik wel dat het goed is dat dit soort sites zouden sluiten. Omdat het, zeker voor de jongere groep gebruikers, veel lastiger maakt om aan gevaarlijke middelen te komen.
(Met gevaarlijk bedoel ik dan potente opiaten, achterlijk sterke benzo's, e.d.)
Of ze moeten gewoon kappen met die zooi en enkel nog lysergamides en tryptamines verkopen.
Lol oxazepam is naar mijn weten de zwakste die je bestaat. Diazepam is al redelijk beter. Norflurazepam of flurazepam zijn de echte grote benzo's met flunitrazepam."Ze lijken op zware kalmeringsmiddelen als oxazepam of diazepam, maar staan te koop onder een andere naam" Dat klopt niet. Het is een ander middel, wat er idd op lijkt. Maar dit is natuurlijk flauwekul.
Onderstaande is een citaat uit het nieuwsartikel van NRC dat je deelde. Het is toch te krom voor woorden dit. Tjongejonge. Met name het dikgedrukte. Ik kan daar met mn kop niet bij hoor.My thoughts exactly bij de eerste berichten in dit topic. Gelukkig is daar ook de NRC.
Bekijk bijlage 68079
In dit artikel wordt ook benoemd dat ze middelen verkochten die toen nog niet illegaal waren.![]()
Webshop Funcaps verkocht designerdrugs en illegale medicijnen â en wordt gelinkt aan zeker 45 doden
Webshop: De doden die vielen na gebruik van producten van de Limburgse webshop vormen volgens OM mogelijk nog maar âhet topje van de ijsbergâ.www.nrc.nl
Ze worden dus aangeklaagd voor:
- Het verkopen van geneesmiddelen (benzoâs) zonder vergunning;
- Het op de markt brengen van producten die levensgevaarlijk zijn.
Ze worden dus niet vervolgd voor het verkopen van RCâs toen deze nog niet verboden waren, zoals eerder werd geĂŻmpliceerd. Mij is wel nog onduidelijk of ze dus echt de vergunningsplichtige benzoâs verkochten en niet enkel rc-benzoâs.
Wat in elk geval duidelijk werd vandaag: De ophef - die naar waarschijnlijkheid bewust gecreĂ«erd is - rondom de zaak en de mogelijke doden heeft wel effect. Mede daardoor (âde maatschappelijke verontwaardigingâ) worden de mannen vastgehouden zo lang het onderzoek loopt.
Ze verkopen/verkochten alleen NPS dus vind dit allemaal vreemd
Is ook niet voor niets 'not for human consumption ' en 'This contains possilible harm' .
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."