#1
Opmerkelijk wel hoe rond 2007 Breezer volledig verdween uit het zicht, als ik dat even zo mag formuleren.
Als ik ga winkelen, zie ik vaak een vrouw.
Ze ziet er verzorgd en chique uit.
Maar in haar boodschappenmandje zit vaak een fles goede, dure, hoogvaste alcohol: vaak whisky, wodka, rum of gin.
Ze stond een keer voor me bij de kassa: eerst zette ze haar boodschappen op de lopende band en aan het eind haar fles whisky, apart van de rest van haar boodschappen.
Ze betaalde haar aankoop met haar kaart, maar niet de fles. Ze betaalde contant en zei: "Dit is voor het bedrijf".
Ik vraag me af of ze vaak op die manier "voor het bedrijf" koopt?![]()
Dat denk ik ookVrees het niet.
Voor je bedrijf betaal je meestal niet contant
Ik ben nu weer beetje vanaf de late ochtend wakker dus dat verbloemt de tijdstip van wanneer ik ga drinken. Nu begin ik graag de dag met een wietje en dan na enkele uur aan de bier.Ik woon bij mijn ouders en heb periodes dat ik graag drink. Dus dan dronk ik in de trein om ergens naartoe te gaan. (vrije tijds besteding, niet voor werk of verplichtingen, vaak wel de trein terug een halve liter bier).
Ik had ook een tijd een bioscoop abonnement waar ik dan tijdens de film meer dan gemiddeld dronk. 1,5 liter bier ofzo. soms nog een biertje terug in de trein terug en ik had een leuke dagje uit zonder dat mijn ouders door hadden hoeveel ik dronk.
Ik ben nu 28 jaar en probeer vanwege verschillende redenen het meer thuis te doen. Dat vinden ze niet fijn, maar voornamelijk op de tijdstip dat ik drink. Wat mij betreft doe ik het een paar uur na opstaan. Maar als ik in de avond bij het TV kijken of muziek een biertje drink heb ik er nooit wat van gehoord.
Dus eigenlijk ga ik het nu pas merken hoe het zal zijn als ik thuis drink op de manier hoe ik het graag heb.
Vroegah dronk ik af en toe wel stiekem, maar lang niet altijd.
Dit deed ik vroeger toen ik nog thuis woonde, ff naar buiten om te pissen (dit was de gewoonte bij ons op de boerderij), en dan als de sodemieter draaien snel n paar trekjes en bliksemsnel weer terug naar binnen met een boel deo of zeep.Wat is er erg aan om stiekem te roken/drinken of blowen?
Ik heb nooit stiekem gedronken, maar kon wel problematisch drinken. Maar het ging meestal goed verkeerd, als ik stiekem wilde roken of blowen. Dan ging het goed verkeerd met mijn drinkgedrag. Zelf had ik niet echt door, dat het kwam omdat ik stiekem bezig was met nicotine of thc..
Ik herinner me dat ik gezellig kon drinken met ex en schoonmoeder op het terras. Ik ging dan even naar binnen naar de wc voor een plasje.
Binnen 90 secondes was ik weer terug en kon in die tijd een jointje rollen, paar trekjes nemen, rest van de joint verstoppen, plassen en doorspoelen en flink handen wassen en gezicht weer naar zeep doen ruiken. Heerlijk opluchtend rondje, want via de andere deur van het terras kwam ik dan weer tevoorschijn.
Wat is er erg aan om stiekem te roken/drinken of blowen?
Deels heb je gelijk, maar soms ben jij niet degene met het probleem, maar de andere die er een probleem van zou maken.Ik denk als je liegt om je drank- of drugsgebruik dat je altijd een probleem hebt.
Of dat het sneller uit de hand kan lopen.
Maar interessant discussiepuntje.
Ben het hier wel mee eens, maar weet niet of stiekem drinken dan de oplossing is. Ik vind niet dat het perse gaat om of iemand er een probleem van maakt, misschien is dat juist een reden er met diegene over te praten. Mocht dat niet werken kan ik me wel voorstellen dat iemand (met mate) stiekem gaat drinken.Deels heb je gelijk, maar soms ben jij niet degene met het probleem, maar de andere die er een probleem van zou maken.
Of je doet het stiekem om een soort van rem op het gebruik te houden.
Duidelijk dat je mijn vader niet kent! 😂 Dat was gelukkig heel lang geleden en stiekem was de enige manier. Maar ik was ook nog geen 18 en misschien had ie ergens een beetje gelijk, maar het is nooit goed gecommuniceerd.vind niet dat het perse gaat om of iemand er een probleem van maakt, misschien is dat juist een reden er met diegene over te praten. Mocht dat niet werken kan ik me wel voorstellen dat iemand (met mate) stiekem gaat drinken.
Die eerste zin kan ik beamen.God zij dank, ik drink geen alcohol meer.
Dus ook niet stiekem.
Vroegah dronk ik af en toe wel stiekem, maar lang niet altijd.
En dan die ruzies die ik elke dag zowat had met mijn nu ex vriendin.....pfoeiii
Welke?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."