#1
Ik heb heel veel pijnklachten. Vooral mijn nek is soms een hel. Ik heb sinds 2002 chronische nekklachten. Daarnaast artrose in gewrichten. Ik probeer niet dagelijks maar toch wel om de dag.
Die pillen zijn inderdaad nogal hoog gedoseerd. Eigenlijk zo hoog dat het inderdaad lastig wordt om er een beschaade dosis uit te halen, die al begint bij 0,25 milligram. Een kwartje van zo'n pil is (als de pil homogeen gemengd zou zijn; wat waarschijnlijk niet het geval is) al meer dan 1 milligram. Dus wat je zou kunnen doen is de pil verpoederen en daar dan een bepaald deel van nemen. Erg precies wordt het er niet van. Maar zo kan je je wel wat meer beperken.Ik heb hier pellets pyrazolam 3mg liggen
Mijn pijnklachten en onrust worden enorm verminderd dankzij dit wondermiddel
Op recept?
Mijn pijnklachten en onrust worden enorm verminderd dankzij dit wondermiddel
Ik heb heel veel pijnklachten. Vooral mijn nek is soms een hel. Ik heb sinds 2002 chronische nekklachten. Daarnaast artrose in gewrichten. Ik probeer niet dagelijks maar toch wel om de dag.
Bij mij is het zeker een pijnstiller. Ik voel me een ander mens na inname. Geen stress of angst.Pyrazolam krijg je niet op recept.
Maar @Roosje1970 het is geen pijnstiller.
Dus wel fijn dat het voor jou zo kan werken.
Of heb je lichamelijke pijntjes door bv stress/angst?
Ik heb al zo lang pijnklachten en ik heb alle artsen en doctoren in het regulieren en alternatieve circuit doorlopen dat ik geen andere weg meer zie dan deze pillen te slikken. Waarom speel ik met vuur?Ontwenning van benzo's gaat niet helpend zijn. Pas alsjeblieft op!
Ik ben richting de 10 maanden clean, en nog steeds last van spanningen in me schouders nek en hoofd.
Ik hoop dat je realiseert dat je met vuur speelt. Ook al snap ik dat je verlichting zoekt van je huidige klachten. Lees jezelf eens in zou ik zeggen.
Die komt waarschijnlijk gewoon voor 75% door de Benzodiazepinen zelf. Het is geen echt wondermiddel maar een extreem verslavende drugs.. Maarja, als je niet meer zonder kunt en je raakt al zeer gespannen binnen 48 uur, dan zit er weinig anders op dan positief zijn over het middel totdat de dag komt dat je (hopelijk nooit) ertegen moet gaan vechten.Geen stress of angst
Waarom speel ik met vuur?
@Roosje1970 wees je bewust van de risico's die bij deze aanpak horen. Onlangs is er een hele bups RCs verboden. Pyrazolam is ook een RC (Designer Drug). Als / zodra er een verbod op komt zal je er moeilijker (of misschien niet meer) aan kunnen komen. Dat kan betekenen dat je mogelijk zonder komt te zitten, en wat hierboven al is gezegd: de afkick is hels. Alle rust die je nu ervaart (in essentie heb je die rust op de pof) ga je in de afkick dubbel en dwars terugbetalen.Omdat benzo ontwenning misschien wel de meest zware ontwenning kán zijn die er is.
Dat wil je niet, je hebt geen idee wat je daarmee op je hals haalt.
Pyrazolam is gewoon niet de oplossing voor je klachten. Sorry.
Ik snap dat je op een gegeven moment klaar bent met alle doorverwijzingen voor je klachten en op een gegeven moment geen andere uitweg meer ziet dan kiezen voor een benzo. Pyrazolam is 15 keer zo potent als diazepam, de afkick duurt hierdoor vrij lang na een x tijd dagelijks gebruik. Dus als je ervoor kiest om dit te blijven doen probeer dan iig wekelijks dagen niet te slikken . Als je van dit middel afhankelijk wordt kan het zeer rap gaan. Daarnaast is het een RC waarvan de verhoudingen die in de tabletten zitten vaak zoek zijn. Je weet dus eigenlijk niet hoeveel je slikt.
Naja de hoeveelheid is niet te zien in urine, alleen uit bloedwaarden. Denk dat vooral het argument RC belangrijk is. Er zijn genoeg mensen die benzo's op dagelijkse basis slikken. Bij een RC zijn de risico's als dosering en vervuiling gewoon veel hoger.En daarnaast is denk ik nog het probleem dat het zeer moeilijk (tot niet) opspoorbaar is (in standaardtesten).
Dus voor een verslavingsarts is ook lastig wat je nu precies binnen hebt en waar je op omgezet moet worden.
Of denk ik nu verkeerd?
Er wordt toch wel eerlijkheid verwacht en op basis van wat je vertelt krijg je een detox of niet. UCs zijn meer ter controle van abstinentie.En daarnaast is denk ik nog het probleem dat het zeer moeilijk (tot niet) opspoorbaar is (in standaardtesten).
Dus voor een verslavingsarts is ook lastig wat je nu precies binnen hebt en waar je op omgezet moet worden.
Of denk ik nu verkeerd?
Benzo's kunnen wel pijnstillend werkenPyrazolam krijg je niet op recept.
Maar @Roosje1970 het is geen pijnstiller.
Dus wel fijn dat het voor jou zo kan werken.
Of heb je lichamelijke pijntjes door bv stress/angst?
Weleens pregbaline geprobeerd is minder verslavend en de afkick ook minder heftig dan benzo's.Benzo's kunnen wel pijnstillend werken
Ik heb chronische zenuwpijn en Diazepam helpt hier heel goed voor, ik denk omdat het het zenuwstelsel kalmeert en spanningen enzo weghaalt
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."