Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPyrazolam

Pyrazolam

40 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
R
Roosje1970Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb heel veel pijnklachten. Vooral mijn nek is soms een hel. Ik heb sinds 2002 chronische nekklachten. Daarnaast artrose in gewrichten. Ik probeer niet dagelijks maar toch wel om de dag.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#2
ConciousViber zei:
Ik heb hier pellets pyrazolam 3mg liggen
Klik om te vergroten...
Die pillen zijn inderdaad nogal hoog gedoseerd. Eigenlijk zo hoog dat het inderdaad lastig wordt om er een beschaade dosis uit te halen, die al begint bij 0,25 milligram. Een kwartje van zo'n pil is (als de pil homogeen gemengd zou zijn; wat waarschijnlijk niet het geval is) al meer dan 1 milligram. Dus wat je zou kunnen doen is de pil verpoederen en daar dan een bepaald deel van nemen. Erg precies wordt het er niet van. Maar zo kan je je wel wat meer beperken.

Ik zou in ieder geval aanraden om terughoudend te zijn met het bestellen van dit soort pellets.
C
ConciousViberLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja dan word het idd erg lastig ik zal een minuscuul ietjes proberen en misschien nog een update over geven

Thanks

En ga ik zeker op letten bij het bestellen
C
ConciousViberLid
01-01-2024, 00:00
#4
Update: heel rustig aan 3mg weggelikt

werkt bij mij anxiolytisch erg goed en geeft enige rust, gelukkig geen slappe pootjes en gewoon actief,

Bedankt voor de tip ✌️
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#5
Roosje1970 zei:
Mijn pijnklachten en onrust worden enorm verminderd dankzij dit wondermiddel
Klik om te vergroten...

Op recept?
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Casrus zei:
Op recept?
Klik om te vergroten...

Pyrazolam krijg je niet op recept.

Maar @Roosje1970 het is geen pijnstiller.
Dus wel fijn dat het voor jou zo kan werken.
Of heb je lichamelijke pijntjes door bv stress/angst?
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#7
Roosje1970 zei:
Mijn pijnklachten en onrust worden enorm verminderd dankzij dit wondermiddel
Klik om te vergroten...

Geen dagelijkse inname hoop ik?
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#8
Roosje1970 zei:
Ik heb heel veel pijnklachten. Vooral mijn nek is soms een hel. Ik heb sinds 2002 chronische nekklachten. Daarnaast artrose in gewrichten. Ik probeer niet dagelijks maar toch wel om de dag.
Klik om te vergroten...

Ontwenning van benzo's gaat niet helpend zijn. Pas alsjeblieft op!

Ik ben richting de 10 maanden clean, en nog steeds last van spanningen in me schouders nek en hoofd.

Ik hoop dat je realiseert dat je met vuur speelt. Ook al snap ik dat je verlichting zoekt van je huidige klachten. Lees jezelf eens in zou ik zeggen.
R
Roosje1970Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Kordie zei:
Pyrazolam krijg je niet op recept.

Maar @Roosje1970 het is geen pijnstiller.
Dus wel fijn dat het voor jou zo kan werken.
Of heb je lichamelijke pijntjes door bv stress/angst?
Klik om te vergroten...
Bij mij is het zeker een pijnstiller. Ik voel me een ander mens na inname. Geen stress of angst.
R
Roosje1970Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Raver zei:
Ontwenning van benzo's gaat niet helpend zijn. Pas alsjeblieft op!

Ik ben richting de 10 maanden clean, en nog steeds last van spanningen in me schouders nek en hoofd.

Ik hoop dat je realiseert dat je met vuur speelt. Ook al snap ik dat je verlichting zoekt van je huidige klachten. Lees jezelf eens in zou ik zeggen.
Klik om te vergroten...
Ik heb al zo lang pijnklachten en ik heb alle artsen en doctoren in het regulieren en alternatieve circuit doorlopen dat ik geen andere weg meer zie dan deze pillen te slikken. Waarom speel ik met vuur?
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Roosje1970 zei:
Geen stress of angst
Klik om te vergroten...
Die komt waarschijnlijk gewoon voor 75% door de Benzodiazepinen zelf. Het is geen echt wondermiddel maar een extreem verslavende drugs.. Maarja, als je niet meer zonder kunt en je raakt al zeer gespannen binnen 48 uur, dan zit er weinig anders op dan positief zijn over het middel totdat de dag komt dat je (hopelijk nooit) ertegen moet gaan vechten.
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#12
Roosje1970 zei:
Waarom speel ik met vuur?
Klik om te vergroten...

Omdat benzo ontwenning misschien wel de meest zware ontwenning kán zijn die er is.

Dat wil je niet, je hebt geen idee wat je daarmee op je hals haalt.

Pyrazolam is gewoon niet de oplossing voor je klachten. Sorry.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Raver zei:
Omdat benzo ontwenning misschien wel de meest zware ontwenning kán zijn die er is.

Dat wil je niet, je hebt geen idee wat je daarmee op je hals haalt.

Pyrazolam is gewoon niet de oplossing voor je klachten. Sorry.
Klik om te vergroten...
@Roosje1970 wees je bewust van de risico's die bij deze aanpak horen. Onlangs is er een hele bups RCs verboden. Pyrazolam is ook een RC (Designer Drug). Als / zodra er een verbod op komt zal je er moeilijker (of misschien niet meer) aan kunnen komen. Dat kan betekenen dat je mogelijk zonder komt te zitten, en wat hierboven al is gezegd: de afkick is hels. Alle rust die je nu ervaart (in essentie heb je die rust op de pof) ga je in de afkick dubbel en dwars terugbetalen.

Het zou kunnen dat Benzo's de juiste keuze zijn voor wat je ervaart, maar via het grijze circuit is erg link. Beter ga je nogmaals in overleg met je huisarts, of een andere huisarts, of een second opinion, of een doorverwijzing naar een pijnpoli. Doe je toekomstige zelf een plezier en ga iets regelen via een reguliere route. Desnoods met een voorraadje Pyrazolam achter de hand voor het geval dat.

Mocht je aan de slag gaan met andere pijnstilling, vertel dan sowieso over de Pyrazolam ivm mogelijke interacties met andere pijnstilling.

NOOIT cold turkey stoppen met Pyrazolam en andere Benzo's (*-pam en *-lam).

Als je het om de dag neemt ben je er (als je dat langer dan 2 weken hebt gedaan) lichamelijk van afhankelijk, en zul je (langzaam) moeten afbouwen om er van af te komen.

@Roze Olifant kan deze post naar het juiste subform? Pyrozolam is geen opiaat maar een Benzodiazepine.
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik snap dat je op een gegeven moment klaar bent met alle doorverwijzingen voor je klachten en op een gegeven moment geen andere uitweg meer ziet dan kiezen voor een benzo. Pyrazolam is 15 keer zo potent als diazepam, de afkick duurt hierdoor vrij lang na een x tijd dagelijks gebruik. Dus als je ervoor kiest om dit te blijven doen probeer dan iig wekelijks dagen niet te slikken . Als je van dit middel afhankelijk wordt kan het zeer rap gaan. Daarnaast is het een RC waarvan de verhoudingen die in de tabletten zitten vaak zoek zijn. Je weet dus eigenlijk niet hoeveel je slikt.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ze Herbs Mang zei:
Ik snap dat je op een gegeven moment klaar bent met alle doorverwijzingen voor je klachten en op een gegeven moment geen andere uitweg meer ziet dan kiezen voor een benzo. Pyrazolam is 15 keer zo potent als diazepam, de afkick duurt hierdoor vrij lang na een x tijd dagelijks gebruik. Dus als je ervoor kiest om dit te blijven doen probeer dan iig wekelijks dagen niet te slikken . Als je van dit middel afhankelijk wordt kan het zeer rap gaan. Daarnaast is het een RC waarvan de verhoudingen die in de tabletten zitten vaak zoek zijn. Je weet dus eigenlijk niet hoeveel je slikt.
Klik om te vergroten...

En daarnaast is denk ik nog het probleem dat het zeer moeilijk (tot niet) opspoorbaar is (in standaardtesten).
Dus voor een verslavingsarts is ook lastig wat je nu precies binnen hebt en waar je op omgezet moet worden.

Of denk ik nu verkeerd?
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#16
Kordie zei:
En daarnaast is denk ik nog het probleem dat het zeer moeilijk (tot niet) opspoorbaar is (in standaardtesten).
Dus voor een verslavingsarts is ook lastig wat je nu precies binnen hebt en waar je op omgezet moet worden.

Of denk ik nu verkeerd?
Klik om te vergroten...
Naja de hoeveelheid is niet te zien in urine, alleen uit bloedwaarden. Denk dat vooral het argument RC belangrijk is. Er zijn genoeg mensen die benzo's op dagelijkse basis slikken. Bij een RC zijn de risico's als dosering en vervuiling gewoon veel hoger.

Ik geloof wel dat een benzo voor sommige een oplossing kan zijn als niks anders meer mogelijk is. Mijn moeder is chronisch ziek, als die geen benzo krijgt en haar spanning bouwt op wordt ze psychotisch. En ook geven ze benzo's om bijwerkingen van bijvoorbeeld klassieke antipsychotica tegen te gaan.

Kijk bijvoorbeeld ook naar verzorgingshuizen, daar gaan ze als snoepjes. l😜
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Kordie zei:
En daarnaast is denk ik nog het probleem dat het zeer moeilijk (tot niet) opspoorbaar is (in standaardtesten).
Dus voor een verslavingsarts is ook lastig wat je nu precies binnen hebt en waar je op omgezet moet worden.

Of denk ik nu verkeerd?
Klik om te vergroten...
Er wordt toch wel eerlijkheid verwacht en op basis van wat je vertelt krijg je een detox of niet. UCs zijn meer ter controle van abstinentie.
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#18
Bijna iedereen die meer dan een keer klinisch of ambulant is afgekickt zet hoger in op zn dosis omdat artsen standaard te laat inzetten.😜 Ik heb mensen echt zien spartelen in detoxen vaak benzo's, ook deliers. De eerste keer dat ik dat zag schrok ik me een ongeluk. Was een oudere vrouw. Door de klap die se maakte in de detox kwam ze in een rolstoel terecht voor een paar maanden.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Kordie zei:
Pyrazolam krijg je niet op recept.

Maar @Roosje1970 het is geen pijnstiller.
Dus wel fijn dat het voor jou zo kan werken.
Of heb je lichamelijke pijntjes door bv stress/angst?
Klik om te vergroten...
Benzo's kunnen wel pijnstillend werken

Ik heb chronische zenuwpijn en Diazepam helpt hier heel goed voor, ik denk omdat het het zenuwstelsel kalmeert en spanningen enzo weghaalt
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#20
Paranoize. zei:
Benzo's kunnen wel pijnstillend werken

Ik heb chronische zenuwpijn en Diazepam helpt hier heel goed voor, ik denk omdat het het zenuwstelsel kalmeert en spanningen enzo weghaalt
Klik om te vergroten...
Weleens pregbaline geprobeerd is minder verslavend en de afkick ook minder heftig dan benzo's.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."