#1
Beste lezers,
Ik heb hier pellets pyrazolam 3mg liggen
Ik hoef nu voor vandaag ff geen hele dosering of gelijk bam
Ik vroeg mij af aangezien een kwartje zelf hard aan schijnt komen wat nou als ik iets minder dan dat afschraap en inneem?
Is dat dan een fijn chill effectje of nog steeds pap benen?
Ik heb hier pellets pyrazolam 3mg liggen
Ik hoef nu voor vandaag ff geen hele dosering of gelijk bam
Ik vroeg mij af aangezien een kwartje zelf hard aan schijnt komen wat nou als ik iets minder dan dat afschraap en inneem?
Is dat dan een fijn chill effectje of nog steeds pap benen?