#1
Het beste is inleveren bij de apotheek. Vaak staat er wel een ton voor oude medicatie. Daar kan 't gewoon bij. Of anders Klein Chemisch Afval bij je lokale afvalpunt.Jazeker, hier is een foto van de door het lab als 4-CMC geïndentificeerde stof:
Bekijk bijlage 69404
Voor de duidelijkheid en context, het ligt op een zwart bord met wat krassen. Ik vind zelf vooral de langwerpige kristallen erg kenmerkend. De MMC kristallen zijn wat zachter en verkruimelen sneller. Het lab heeft geen andere stoffen erin gevonden, dus ik ga er vanuit dat het redelijk puur is.
Hopelijk hebben mensen hier iets aan. Ik ga het hier zo in de houtkachel gooien. Ik spoel nooit iets door de WC om meerdere redenen. Als je geen houtkachel hebt en je wilt drugs weggooien, dan is de grijze bak eigenlijk ook al beter dan de WC, dat wordt ook verbrand.