#1
My thoughts exactly. Schandalig zeg… Als deze heisa voorbij is zou ik echt het gesprek aangaan met deze collega zodat hij die zooi niet zomaar aanraadt aan anderen…Lekkere collega is dit. Wist hij wel wat hij aanbood?
My thoughts exactly. Schandalig zeg… Als deze heisa voorbij is zou ik echt het gesprek aangaan met deze collega zodat hij die zooi niet zomaar aanraadt aan anderen…Lekkere collega is dit. Wist hij wel wat hij aanbood?
Kleine toevoeging.Deze dosis was de laatste 2 maanden voor de detox waar ik mijzelf ongeveer naar de helft heb kunnen brengen in doseringen.Hadden bij de detox omgerekend hoeveel wiet ik gemiddel genomen zou moeten om de thc gehaltes in mijn bloed te kunnen evenaren en we kwamen op ongeveer tussen de 80 en 110gr wiet met 25% thc PER dag aan het nemen was de laatste 2 maanden van mijn spice gebruik.
Dank je wel om te vragen hoe het gaat. Ik zal even een kleine update geven (ook hetgene wat ik aan @Mezelf heb verteld in dm). laatste keer dat we dus spice hebben gebruikt was zondag (6 dagen geleden dus), maar ontwenningsverschijnselenen zijn voor geen meter afgenomen. Zijn ondertussen al drie! Keer naar spoed gegaan omdat we zo angstig waren en dachten dat we gingen sterven. Dokter heeft ons vanalles al voorgeschreven: trazodone, zolpidem en dan uiteindelijk eergisteren valium. Trazodone en zolpidem hebben niets uitgehaald maar de valium daar heb ik het effect wel van gevoeld. Ik werd een paar uurtjes rustig maar van zodra het was uitgewerkt schrok ik het ‘s nachts weer helemaal trillend en bevend wakker. Heb nu ook geen valium meer want de dokter had maar 1 pilletje meegegeven. Dus ja vandaag zal weer overleven worden zonder pilletjes. Fijn weekend allemaal!!!@Mezelf Heel waardevol wat je schrijft. TS heeft minstens zoveel aan advies van een ervaringsdeskundige, als aan hulp van de huisarts en ziekenhuis.
Ik ben benieuwd hoe het nu gaat met ze.
Ik heb ook je dm gezien dus zal wat meer opletten.Gaat nog steeds erg slecht en zijn nog steeds op spoed en wachten op advies van de dokter. Zitten hier al sinds 12u.
heb inderdaad de indruk dat ze hier niet goed weten wat spice is.
Dit is zo herkenbaar. Paniek was bij mij tót de spice afkick in zeker mate totaaaaaal onbekend.. Natuurlijk wel eens angst gehad maar de paniek bij de afkick van spice maakt je echt aan alle kanten wanhopig. Schaam je niet want je bent juist heel dapper om gewoon puur hulpeloos om hulp te vragen. Kwetbaarder dan je nu ben zal je (hopelijk) nooit meer maken in je leven en hou dat voor ogen. Zodra dit is overwonnen zal een periode van euforie en overwinning gevoeld worden. De strijd is dan niet over, maar de paniek gaat weg en wordt doenbaar.Het is echt beschamend wat ik nu ga schrijven maar we zijn zo overstuur dat ik de dokters en verpleegkundigen hier echt heb gesmeekt om hulp, iets wat ik niet snel zou doen. Ik heb echt een uur lang tegen de dokter zitten te janken dat hij mij hier zo snel mogelijk uit moet krijgen.
Heel erg bedankt voor je compliment. Ondertussen is er ook een gesprek in dm aan de gang in de hoop dat uberhaupt alleen al het luisterd oor en het begrijpen door hetzelfde meegemaakt te hebben, al enigzins werkt....@Mezelf Heel waardevol wat je schrijft. TS heeft minstens zoveel aan advies van een ervaringsdeskundige, als aan hulp van de huisarts en ziekenhuis.
Ik ben benieuwd hoe het nu gaat met ze.
Jullie komen er wel hoor... veel dieper kan je niet komen... veel verrotter kan je je niet voelen... dus er is dan maar 1 weg en dat is verbetering.Inderdaad allemaal heel waardevol wat jullie schrijven. Aan een ervaringsdeskundige heb je inderdaad veel meer tegenwoordig dan aan je huisarts…. Ik neem alle hulpmiddelen mee
Succes. Die Valium achtige medicijnen moet je ook niet te veel of lang nemen. Daar is de afkick ook heel naar van.Dank je wel om te vragen hoe het gaat. Ik zal even een kleine update geven (ook hetgene wat ik aan @Mezelf heb verteld in dm). laatste keer dat we dus spice hebben gebruikt was zondag (6 dagen geleden dus), maar ontwenningsverschijnselenen zijn voor geen meter afgenomen. Zijn ondertussen al drie! Keer naar spoed gegaan omdat we zo angstig waren en dachten dat we gingen sterven. Dokter heeft ons vanalles al voorgeschreven: trazodone, zolpidem en dan uiteindelijk eergisteren valium. Trazodone en zolpidem hebben niets uitgehaald maar de valium daar heb ik het effect wel van gevoeld. Ik werd een paar uurtjes rustig maar van zodra het was uitgewerkt schrok ik het ‘s nachts weer helemaal trillend en bevend wakker. Heb nu ook geen valium meer want de dokter had maar 1 pilletje meegegeven. Dus ja vandaag zal weer overleven worden zonder pilletjes. Fijn weekend allemaal!!!
Precies dit... Haast niet te doen zonder hoor bij de afkick van spice vanaf een bepaalde hoogte... Weet namelijk van iemand die na mij in de detox kwam door spice waar ze ook wat minder benzo gaven wat dus bijna totaal fout ging door ongecontroleerde hartkloppingen, paniek en verkrampingen.Succes. Die Valium achtige medicijnen moet je ook niet te veel of lang nemen. Daar is de afkick ook heel naar van.
Boswandeling of een eind rennen kan misschien wat helpen.
DitWat een verhaal... Veel sterkte toegewenst..
Ja precies.. 1 tje meegeven... ehm ja en dan?... de rest van de week dan. als of het daarna meteen minder is? 🤪Apart dat ze komen met een slaapmiddel als Zolpidem. Valium of een angstremmer zou logischer zijn. Waarom zou dat niet een week voorgeschreven mogen worden om de paniek wat draaglijker te maken..
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."