Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDOE GEEN SPICE !!!!!

DOE GEEN SPICE !!!!!

77 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
d
dangerboom09Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Mezelf zei:
Ik zou het niet weten. Kan ook zo zijn dat een tiener juist wat makkelijker en sneller hersteld maar leuk zal het niet zijn nee.
Daarbij gebeuren de meeste incidenten bij deze doelgroep door overdosering. Het komt gelukkig (nog) niet veel voor dat de frequentie van gebruik bij deze tieners dusdanig hoog is dat ze afkickverschijnselen gaan krijgen zoals wij hebben (gehad). Meeste problemen tot heden is meer incidenteel door overdosering dan echte withdrawel symptomen . Laten we dat ook maar zo houden op z'n minst.
Klik om te vergroten...
ok bedankt om het eventjes te verduidelijken. Inderdaad, laten we dat zeker zo houden.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mezelf zei:
Je zal er nooit achterkomen maar dankzij dit soort topics zijn er misschien toch minder mensen die zich aan deze troep gaan wagen.
Klik om te vergroten...
Gelukkig maar. Ben er zelf al een week of 2 mee gestopt. En misschien dat ik door de clonazepam geen afkick heb. Plus gebruikte het niet dagelijks. Wel paar keer gedaan. Maar stapte over op wiet als dat kon. Het is dat ik hier 1gram gratis van kreeg van niet te noemen vendor. Die het niet in het assortiment had maar je wel kon kiezen als gratis sample die buitengewoon mega groot waren. Circa 500mg. Belachelijke hoeveelheid ben blij dat ik ermee gestopt ben, ben nu weer meer helder.

Dank voor je reactie @Mezelf zal het ter harte nemen.
Peace
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hoe is dit eigenlijk afgelopen @dangerboom09 ?
B
BaloudekoeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ben ik ook benieuwd naar.
Ik heb dit topic ook meegekregen toen ik nog geen account had.

Ik heb hierna meteen die docu aangezet voor mijn pubers. Die schrokken daar wel van dus ik denk dat zij het zich niet in hun hoofd halen.

Bedankt voor dit topic, TO. Anders had ik dit nooit geweten waarschijnlijk en had ik ook mijn kinderen hier niet voor kunnen waarschuwen.
Toch een fijn forum dit 🙌🏻
d
dangerboom09Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik vermeld wel eventjes dat wij uit België komen en niet uit Nederland. Dus is hier misschien ook wat anders qua ziekenhuizen enzo… detoxklinieken enzo dat hebben wij niet echt… ik denk dat ze op dat gebied in Nederland wel al veeeeel ontwikkelder zijn
d
dangerboom09Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Deadwing zei:
Ik heb alles gelezen en wel wat geschrokken van je verhaal..

Er zijn mensen hier die je veel beter advies kunnen geven dan ik dus dat ga ik dan ook niet doen. Maar ik wil jullie wel heel veel sterkte wensen. Houd ons ook op de hoogte aub.
Klik om te vergroten...
Dankjewel !!! I’ll keep you posted 🙏 momenteel nog niks van verbetering
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wel appart , heb JWH-210 circa 6 maanden af en toe gebruikt. Zaten wel genoeg dagen tussen + vond het puur roken niet lekker alleen het effect.

Heb 0 problemen gehad met toen het op was. Maar nam het 1 of 2x per dag maximaal. Rotzooi/ zonde van geld.
Gewoon met waterpijp.

Kocht ook gewoon wiet in die tijd omdat ik het niet een (super/leuke) fijne werking vond hebben
d
dangerboom09Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Relmuis zei:
Gelukkig ben je een makkelijke prater/schrijver.
Helpt het?
En je komt ook niet psychotisch over.
Ik denk dat het nog even door de zure appel heen bijten is.
Had het nog even over Spice met iemand die op de spoed werkt.
Hij kende het van naam dus dat zou betekenen googlen.
Leek 'm duidelijk; symptomatisch behandelen, uitdroging voorkomen en het slaapgebrek/angstklachten aanpakken.
Een doosje diazepam leek 'm wel op z'n plek, had een hoop ellende (en kosten) voorkomen.
Trazodon niet, werkt niet sterk genoeg, zolpidem is geen angstremmer.

Hou je taai!
Klik om te vergroten...
Ja schrijven lukt gelukkig nog wel goed 😂 psychotisch ben ik ook niet hoor, of in welke zin bedoel je juist psychotisch? Ben wel nog steeds bewust van het hier en nu en kan nog steeds helder denken. Het zijn gewoon die paniekaanvallen dat om de 15 minuten ongeveer opkomen.
dabkjewel om eens te informeren bij je kennis. Inderdaad een doosje diazepam was op zijn plaats geweest maar hebben er maar 1 van de dokter meegekregen wegens verslavingsrisico 😢
d
dangerboom09Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Tijdloos zei:
Wel appart , heb JWH-210 circa 6 maanden af en toe gebruikt. Zaten wel genoeg dagen tussen + vond het puur roken niet lekker alleen het effect.

Heb 0 problemen gehad met toen het op was. Maar nam het 1 of 2x per dag maximaal. Rotzooi/ zonde van geld.
Gewoon met waterpijp.

Kocht ook gewoon wiet in die tijd omdat ik het niet een (super/leuke) fijne werking vond hebben
Klik om te vergroten...
Heb dit ook al gehoord van andere mensen die geen probleem hadden met spice toen ze ervan af wouden geraken. Denk mss dat het van substantie tot substantie afhangt? Zijn ook zoveeeeel verschillende soorten spice
R
RelmuisLid
01-01-2024, 00:00
#10
dangerboom09 zei:
of in welke zin bedoel je juist psychotisch?
Klik om te vergroten...
Psychotisch door slaapgebrek.
Maar dan zou je eerder naast angst achterdocht, paranoia, en een veranderd realiteitsbesef enz moeten zien.
R
RelmuisLid
01-01-2024, 00:00
#11
dangerboom09 zei:
Inderdaad een doosje diazepam was op zijn plaats geweest maar hebben er maar 1 van de dokter meegekregen wegens verslavingsrisico 😢
Klik om te vergroten...
Zucht.
Dit is gewoon geen adequate behandeling, dat is een gevolg van mensen niet serieus nemen.
Terwijl jij heel duidelijk de ernst van de klachten aangaf.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#12
dangerboom09 zei:
Heb dit ook al gehoord van andere mensen die geen probleem hadden met spice toen ze ervan af wouden geraken. Denk mss dat het van substantie tot substantie afhangt? Zijn ook zoveeeeel verschillende soorten spice
Klik om te vergroten...
Synthetische cannabis , er zijn geen verschillende spice alleen JWH-210 is, dat door media bestempeld als SPICE in UK. JWH 018 is NOOIT spice geweest.
Alleen maar synthetische cannibioieden.

Even je corrigeren.
en gewoon naar verslavingsarts gaan.
Kort en simpel antwoord
d
dangerboom09Lid
01-01-2024, 00:00
#13
FerdFatoehaus zei:
Het heeft weinig zin om je hier druk over te maken zonder dat je weet wat jullie precies gebruikt hebben. Er staat o.a. een hele goede docu van Vice op YouTube over spice. Maar alvast een waarschuwing, dat is geen leuke docu om te kijken en in jullie situatie nu nog te pril wellicht.

Focus op julliezelf houden en per dag of zelfs dagdeel kijken hoe het gaat.

Keep it up!!!


OP weet niet precies wat zij en haar partner hebben gebruikt omdat het niet getest is maar het lijkt op spice. Ik vind het niet zo handig dat je dan allemaal stofjes hier gaat opnoemen, waar zij geen beeld bij hebben en meer onrust veroorzaakt.
Klik om te vergroten...
van zodra we ons beter voelen gaan we indd alle docu’s kijken. Heb die van Zembla wel al gekeken omdat die niet heel triggerend is. Maar als de documentaire van Vice triggerend is gaan we er nog even mee wachten.
en ben wel echt 99,9% zeker dat wij spice hebben gebruikt.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#14
dangerboom09 zei:
Heb dit ook al gehoord van andere mensen die geen probleem hadden met spice toen ze ervan af wouden geraken. Denk mss dat het van substantie tot substantie afhangt? Zijn ook zoveeeeel verschillende soorten spice
Klik om te vergroten...
Het heeft weinig zin om je hier druk over te maken zonder dat je weet wat jullie precies gebruikt hebben. Er staat o.a. een hele goede docu van Vice op YouTube over spice. Maar alvast een waarschuwing, dat is geen leuke docu om te kijken en in jullie situatie nu nog te pril wellicht.

Focus op julliezelf houden en per dag of zelfs dagdeel kijken hoe het gaat.

Keep it up!!!

Tijdloos zei:
Synthetische cannabis , er zijn geen verschillende spice alleen JWH-210 is, dat door media bestempeld als SPICE in UK. JWH 018 is NOOIT spice geweest.
Alleen maar synthetische cannibioieden.

Even je corrigeren.
en gewoon naar verslavingsarts gaan.
Kort en simpel antwoord
Klik om te vergroten...
OP weet niet precies wat zij en haar partner hebben gebruikt omdat het niet getest is maar het lijkt op spice. Ik vind het niet zo handig dat je dan allemaal stofjes hier gaat opnoemen, waar zij geen beeld bij hebben en meer onrust veroorzaakt.
d
dangerboom09Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Relmuis zei:
Psychotisch door slaapgebrek.
Maar dan zou je eerder naast angst achterdocht, paranoia, en een veranderd realiteitsbesef enz moeten zien.
Klik om te vergroten...
Heb momenteel niet de indruk dat ik psychotisch ben door slaapgebrek… maar kan mss nog komen aangezien we al een week niet geslapen hebben…
d
dangerboom09Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Relmuis zei:
Zucht.
Dit is gewoon geen adequate behandeling, dat is een gevolg van mensen niet serieus nemen.
Terwijl jij heel duidelijk de ernst van de klachten aangaf.
Klik om te vergroten...
Inderdaad… dankjewel voor jullie begrip allemaal
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#17
dangerboom09 zei:
van zodra we ons beter voelen gaan we indd alle docu’s kijken. Heb die van Zembla wel al gekeken omdat die niet heel triggerend is. Maar als de documentaire van Vice triggerend is gaan we er nog even mee wachten.
en ben wel echt 99,9% zeker dat wij spice hebben gebruikt.
Klik om te vergroten...
ik voel gewoon jullie afkick. Dit brengt mij gewoon 2 jaar terug in tijd zowat..... Ik wou dat ik jullie meer kon helpen..... Blijf naar instanties gaan en hulp vragen. Of je het nou krijgt of niet..... je doet tenminste IETS.... wat de tijd weer wat sneller doet gaan voor je gevoel..
Weet alvast dat ik jullie helden vind want ondertussen zitten jullie daar nog en niks genomen en jullie blijven communiceren. Er komt echt JA echt !
een einde aan het paniek die jullie nu voelen.... lijkt eeuwig maar is het niet.... stay strong !!!!!.... huil , schreeeuw en blijf praten met elkaar... knuffel elkaar ... troost elkaar.... Ik weet nog heel goed hoe erg ik ook maar om een "iemand" hooopte om bij me te zijn ... dus maak daar gebruik van....
Het wordt beter ..., echt... hoe eindeloos lang het ook lijkt te duren.... het gaat voorbij !!!! Hier is het levende bewijs !!
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#18
Tijdloos zei:
Wel appart , heb JWH-210 circa 6 maanden af en toe gebruikt. Zaten wel genoeg dagen tussen + vond het puur roken niet lekker alleen het effect.

Heb 0 problemen gehad met toen het op was. Maar nam het 1 of 2x per dag maximaal. Rotzooi/ zonde van geld.
Gewoon met waterpijp.

Kocht ook gewoon wiet in die tijd omdat ik het niet een (super/leuke) fijne werking vond hebben
Klik om te vergroten...
Jij gebruikt, danwel medisch of niet dagelijks benzo's en opiaten is natuurlijk geenzins in verhouding tot wat alleen wiet gebruik en dan naar spice non stop denk ik.

Verder , zolang het niet getest is weet niemand wat er nog meer voor rotzooi in die olie zat. Dus of het spice is of iets wat er op lijkt weet niemand maar alle verhalen die ik ken over spice en de horrorverhalen, helemaal bij vapen , komen allemaal overeen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."