#1
ok bedankt om het eventjes te verduidelijken. Inderdaad, laten we dat zeker zo houden.Ik zou het niet weten. Kan ook zo zijn dat een tiener juist wat makkelijker en sneller hersteld maar leuk zal het niet zijn nee.
Daarbij gebeuren de meeste incidenten bij deze doelgroep door overdosering. Het komt gelukkig (nog) niet veel voor dat de frequentie van gebruik bij deze tieners dusdanig hoog is dat ze afkickverschijnselen gaan krijgen zoals wij hebben (gehad). Meeste problemen tot heden is meer incidenteel door overdosering dan echte withdrawel symptomen . Laten we dat ook maar zo houden op z'n minst.