Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsvraag over 1p-lsd

vraag over 1p-lsd

50 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoe ervaren jullie de body load bij 1p-LSD?
Bij o.a paddo's en truffels ervaar ik vaak zware druk in me lijf. Kortademigheid en een overall ongemakkelijk lichamelijk gevoel.
D
DeadwingLid
01-01-2024, 00:00
#2
N3K0 zei:
Hoe ervaren jullie de body load bij 1p-LSD?
Bij o.a paddo's en truffels ervaar ik vaak zware druk in me lijf. Kortademigheid en een overall ongemakkelijk lichamelijk gevoel.
Klik om te vergroten...
Ik heb volgens mij weinig verschil ervaren tussen 1p-LSD en truffels. Waarschijnlijk waren truffels gewoon lichter maar mij viel niks op in de body load.
D
DeadwingLid
01-01-2024, 00:00
#3
TeruggevallenJunkie zei:
ja inderdaad al zou ik wel eerlijk zeggen een threshold dosis dus 50 tot 80 microgram zoiets is wel leuk met meerdere mensen te doen is zeer gezellig en voor normale dosis en hoger heb ik het liefst ook dat ik alleen trip al raad ik wel aan als iemand het echt voor het eerst doet om een trip sitter bij je eerste trip te hebben hoeft niet perse dat deze persoon continu bij je is maar houd gewoon iemand in schreeuw afstand zeg maar en het is ook beter als deze persoon vooraf al weet dat je 1-Lsd op hebt

ik zelf heb dit nooit gedaan maar raad het toch wel aan ik ben ooit begonnen met truffels en de eerste keer meteen als een idioot sterkste truffels gekocht bakje in een keer zitten op knauwen en omdat ik van iemand geleerd had dat chocolade de trip kan versterken zo "slim" (< ik gebruik " met een reden XD) maar zo "slim" geweest om er meteen chocolade bij te vreten en ik zal je vertellen die combinatie op die dag << ik denk dat het echt de combinatie van alles was de zeer warme maar mooie dag de truffels met chocola en het feit dat ik altijd op truffels en paddos religieus kauw tot ik alle vezels heb opgenomen en deze trip was heel diep toen op het moment wist ik het nog niet maar die trip op zich voelde heel anders aan toen kon ik het nog niet weten het was mijn eerste psychedelische trip ik heb hierna nog vaker truffels met chocola op en toch het was anders het was ook vee meer een visuele trip dan dat je normaal gesproken van truffels krijgt

hierna ben ik ook met andere Hallucinogenen gaan experimenteren ik heb al een redelijke lijst aan hallucinogenen geprobeerd en ik weet van mijzelf dat ik zodra ik tripmiddelen neem ik een gevecht aanga met mezelf en ik mijn demonen onder ogen komen ik heb veel heel veel meegemaakt in het verleden ben me moeder kwijt geraakt door een auto-ongeluk toen ik 7 was ik ben toen in instellingen geplaatst omdat me vader was gescheiden van me moeder toen ik 3 was ze hebben wel geprobeerd om mij bij hem onder dak te brengen maar hij is ooit 1 keer gekomen om mij op te halen en heeft nooit meer wat van zichzelf laten horen ik heb via zijn broer op Facebook moeten horen dat mijn vader was overleden hij stuurde dit dat bericht om mij op de hoogte te stellen van het feit dat ik mij moet laten testen voor MEN2-Syndroom (mocht je interesse hebben in wat dit is MEN2-syndroom - Radboudumc) mijn vader is daar aan overleden en het is erfelijk en een zeer pijnlijke dood als je er laat achter komt dat het hebt en ik ga geen heel uitgebreid verhaal vertellen al zou ik dat niet erg vinden maar het is een heel lang verhaal en dit is nog maar het begin wat dit is nog maar de opzet we zijn nog niet eens voorbij het voorwoord want ik ben er uit gegooid bij de laatste instelling toen ik 18 was omdat ik "18 ben en voor mijzelf kan zorgen nu" terwijl ze gewoon jeugdzorg hadden kunnen verlengen tot mijn 21ste en mij goed voorbereiden voor het leven ze hadden me niks geleerd of vertelt nergens op voorbereid niks en stuurde me toch gewoon naar het gat van de deur daar sta je dan net 18 dakloos geen enkel benul van het leven als volwassenen

dus ja als we het hebben over mentaal echt goed in je schoenen staan en weten wat je te wachten staat als je Hallucinogenen neemt en je hebt een laten we zeggen "interessant" leven als ik gehad dan moet je je echt goed voorbereiden je gaat gegarandeerd bad dat is onvermijdelijk maar Hallucinogenen hebben me juist geholpen het duurde even ik heb echt soort van moeten trainen om te trippen ik durfde niet eens gezamenlijk te trippen of zelf een trip sitter er bij te hebben omdat mijn eerste paar trips echt echt bad gingen maar op heb geleidelijk aan meer en meer grip weten te krijgen op het hallucineren en trippen eerlijk gezegd ga ik niet meer bad ik heb gewoon geen bad trips meer ja ik vecht nog steeds met mezelf en de trauma's maar ik weet dit vantevoren al dus je kunt je wel wat voorbereiden + omdat ik dit al vaker gedaan heb weet je je zelf ook gewoon beter onder controle te houden en ben je instaat om je eigen trip sitter te zijn (soort van als het echt heeeeeel slecht gaat moet je wel iemand of de dokter bellen)

(TLDR) ja ik ben het er mee eens intensieve trips is het beter om alleen te trippen al raad ik wel aan iemand op de hoogte te stellen van het feit dat je gaat spacen en dat je deze persoon ook kunt bereiken mocht er iets fout gaan, en ik kan het niet goed genoeg benadrukken ALS JE TWIJFELT OF JE HET WEL MOET NEMEN NEEM HET NIET je gaat gegarandeerd bad als je al twijfelt je moet echt echt zeer goed in je schoenen staan als je twijfelt dan weet diep ergens misschien zelfs wel in je onbewuste dat je toch niet stevig genoeg in je schoenen staat of je twijfelt toch ergens of je jezelf wel echt kent want ik kan je vertellen je gaat je zelf tegen komen en dingen leren over je zelf die je niet wist
Klik om te vergroten...
Dank voor je verhaal. Ik moet toegeven dat ik niet alles even goed heb kunnen volgen, maar het is heel duidelijk dat je veel hebt meegemaakt..Petje af dat je toch soms alleen tript op hallucinogenen. Weet ook niet goed of het verstandig is met zo’n verleden om sowieso tripmiddelen te gebruiken, laat staan alleen. Zelf heb ik ook wel het een en ander meegemaakt, maar wel minder traumatisch en dramatisch denk ik.

Ik ben benieuwd naar je trip verslag. Maar gebruik dan aub wel leestekens.
P
Powder RangerLid
01-01-2024, 00:00
#4
N3K0 zei:
Hoe ervaren jullie de body load bij 1p-LSD?
Bij o.a paddo's en truffels ervaar ik vaak zware druk in me lijf. Kortademigheid en een overall ongemakkelijk lichamelijk gevoel.
Klik om te vergroten...
Ik heb er normaal weinig last van op 1 uitzondering na. Had die keer echt het gevoel dat een gewicht me door de bank heen drukte zo zwaar. Was niet heel chill
B
Brabander94Lid
01-01-2024, 00:00
#5
ljuv zei:
Probeer het eens met leestekens😜 Dan krijg je vaak meer reacties. De lengte van je bericht is een ding, maar door het gebrek aan leestekens is het lastig erdoorheen te komen.
Klik om te vergroten...
sorry ik heb dyslexia ben vergeten de text door een controle heen de hale zal ik nu meteen doen en het bericht aanpassen
B
Brabander94Lid
01-01-2024, 00:00
#6
TeruggevallenJunkie zei:
Ja, inderdaad al zou ik wel eerlijk zeggen een threshold dosis dus 50 tot 80 microgram zoiets is wel leuk met meerdere mensen te doen is zeer gezellig en voor normale dosis en hoger heb ik het liefst ook dat ik alleen trip al raad ik wel aan als iemand het echt voor het eerst doet om een trip sitter bij je eerste trip te hebben hoeft niet perse dat deze persoon continu bij je is, maar houd gewoon iemand in schreeuw afstand zeg maar en het is ook beter als deze persoon vooraf al weet dat je 1 -lsd op hebt

ik zelf heb dit nooit gedaan, maar raad het toch wel aan ik ben ooit begonnen met truffels en de eerste keer meteen als een idioot sterkste truffels gekocht bakje in een keer zitten op knauwen en omdat ik van iemand geleerd had dat chocolade de trip kan versterken zo "slim" (< ik gebruik " met een reden XD) maar zo "slim" geweest om er meteen chocolade bij te vreten en ik zal je vertellen die combinatie op die dag << ik denk dat het echt de combinatie van alles was de zeer warme, maar mooie dag de truffels met chocola en het feit dat ik altijd op truffels en paddo's religieus kauw tot ik alle vezels heb opgenomen en deze trip was heel diep toen op het moment wist ik het nog niet, maar die trip op zich voelde heel anders aan toen kon ik het nog niet weten het was mijn eerste psychedelische trip ik heb hierna nog vaker truffels met chocola op en toch het was anders het was ook vee meer een visuele trip dan dat je normaal gesproken van truffels krijgt

Hierna ben ik ook met andere Hallucinogenen gaan experimenteren. Ik heb al een redelijke lijst aan hallucinogenen geprobeerd en ik weet van mijzelf dat ik zodra ik tripmiddelen neem ik een gevecht aanga met mezelf en ik mijn demonen onder ogen komen. Ik heb veel heel veel meegemaakt in het verleden ben me moeder kwijt geraakt door een auto-ongeluk toen ik 7 was ik ben toen in instellingen geplaatst omdat me vader was gescheiden van me moeder toen ik 3 was ze hebben wel geprobeerd om mij bij hem onder dak te brengen, maar hij is ooit 1 keer gekomen om mij op te halen en heeft nooit meer wat van zichzelf laten horen. Ik heb via zijn broer op Facebook moeten horen dat mijn vader was overleden hij stuurde dit dat bericht om mij op de hoogte te stellen van het feit dat ik mij moet laten testen voor MEN2-Syndroom (mocht je interesse hebben in wat dit is MEN2-syndroom - Radboudumc) mijn vader is daar aan overleden en het is erfelijk en een zeer pijnlijke dood als je er laat achter komt dat het hebt en ik ga geen heel uitgebreid verhaal vertellen al zou ik dat niet erg vinden maar het is een heel lang verhaal en dit is nog maar het begin wat dit is nog maar de opzet we zijn nog niet eens voorbij het voorwoord want ik ben er uit gegooid bij de laatste instelling toen ik 18 was omdat ik "18 ben en voor mijzelf kan zorgen nu" terwijl ze gewoon jeugdzorg hadden kunnen verlengen tot mijn 21ste en mij goed voorbereiden voor het leven ze hadden me niks geleerd of vertelt nergens op voorbereid niks en stuurde me toch gewoon naar het gat van de deur daar sta je dan net 18 dakloos geen enkel benul van het leven als volwassenen

dus ja, als we het hebben over mentaal echt goed in je schoenen staan en weten wat je te wachten staat als je Hallucinogenen neemt en je hebt een laten we zeggen "interessant" leven als ik gehad dan moet je je echt goed voorbereiden je gaat gegarandeerd bad dat is onvermijdelijk, maar Hallucinogenen hebben me juist geholpen het duurde even ik heb echt soort van moeten trainen om te trippen. Ik durfde niet eens gezamenlijk te trippen of zelf een trip sitter er bij te hebben, omdat mijn eerste paar trips echt echt bad gingen, maar op heb geleidelijk aan meer en meer grip weten te krijgen op het hallucineren en trippen eerlijk gezegd ga ik niet meer bad ik heb gewoon geen bad trips meer ja, ik vecht nog steeds met mezelf en de trauma's, maar ik weet dit van tevoren al dus je kunt je wel wat voorbereiden + omdat ik dit al vaker gedaan heb weet je je zelf ook gewoon beter onder controle te houden en ben je in staat om je eigen trip sitter te zijn (soort van als het echt heeeeeel slecht gaat moet je wel iemand of de dokter bellen)

(TLDR) ja ik ben het er mee eens intensieve trips is het beter om alleen te trippen al raad ik wel aan iemand op de hoogte te stellen van het feit dat je gaat spacen en dat je deze persoon ook kunt bereiken mocht er iets fout gaan, en ik kan het niet goed genoeg benadrukken ALS JE TWIJFELT OF JE HET WEL MOET NEMEN NEEM HET NIET je gaat gegarandeerd bad als je al twijfelt je moet echt echt zeer goed in je schoenen staan als je twijfelt dan weet diep ergens misschien zelfs wel in je onbewuste dat je toch niet stevig genoeg in je schoenen staat of je twijfelt toch ergens of je jezelf wel echt kent want ik kan je vertellen je gaat je zelf tegenkomen en dingen leren over je zelf die je niet wist
Klik om te vergroten...
heb de text door een grammatica controle gedaan hoop dat die iets better te lezen is nu (moest hem in 3 stukken doen door character limit :sweatsmile:)
H
Hugo909Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Zeker beter te lezen/volgen, en petje af dat je je verhaal deelt! Door je beschrijving over je persoonlijke ervaringen en gebruik van psychedelica is mijn interesse in (1p)lsd lichtjes aangewakkerd.

Ben erg benieuwd naar het report.
B
Brabander94Lid
01-01-2024, 00:00
#8
heb hem geschreven ik ben er alleen niet zo mega blij mee ik moet eat meer in detail gaan vind ik maar het is al zn lange text XD ik denk dat ik er een deel 2 van ga schrijven en meer in detail ga in het bos gedeelte maar heb hem net geplaatst heb er een nieuwe thread voor gemaakt

Hugo909 zei:
Zeker beter te lezen/volgen, en petje af dat je je verhaal deelt! Door je beschrijving over je persoonlijke ervaringen en gebruik van psychedelica is mijn interesse in (1p)lsd lichtjes aangewakkerd.

Ben erg benieuwd naar het report.
Klik om te vergroten...
B
Brabander94Lid
01-01-2024, 00:00
#9
zo kloten heb het financieel niet heel breed sta dan ook onder bewind en waar ik de 1p-LSD koop is het letterlijk de helft goedkoper om het online te kopen wat voor mij geen optie is dus ik app net naar het nummer waar je naar kunt appen voor vragen ik vraag of hij anders mij 5 euro korting kan geven als ik er 2 kom halen aanstaande vrijdag maar hij houdt gewoon vast aan de prijs (dat betekent als ik er dus 2 zou kopen zou ik dezelfde prijs betalen als wanneer ik er 4 online zou bestellen) dit is niet normaal en de enige plek in Breda waar ik ze kan kopen ik dacht heb wel zin om van het weekend nog een tripje te maken
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#10
Je topic is verplaatst naar het ‘Research Chemicals’ subforum. 🙂 (Al lijkt de werking wel sprekend op de klassieke LSD!)
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Misschien toch vaker als dat lukt een ... (Punt) gebruiken.
Bij mij doet mijn toetsenbord (telefoon) automatisch een hoofdletter. (Bij een nieuwe zin)

De alinea's helpen maar dan is 1 aliena bijna 1 hele zin en ik haak dan snel af.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#12
TeruggevallenJunkie zei:
ja sorry ik heb dyslexia ik had de text even door een grammatica controle heen moeten doen sorry zal ik wel met de trip rapport doen ga hem naar het eten schrijven ben nu aan het koken XD
Klik om te vergroten...
Geen sorry! Mijn broertje en zusje hebben hier ook veel last van. Maar persoonlijk haak ik dan op het forum wel sneller af: er is al zoveel te lezen.

Je kan het ook door bijvoorbeeld chatgpt of een andere AI bot gooien met de vraag “kun je mijn verhaal aanvullen met leestekens en de spelfouten eruit halen”. Ik denk dat je dan meer reacties krijgt. En zo niet: boeie😇
B
Brabander94Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Roze Olifant zei:
Je topic is verplaatst naar het ‘Research Chemicals’ subforum. 🙂 (Al lijkt de werking wel sprekend op de klassieke LSD!)
Klik om te vergroten...
ah ja ik wist even niet welke hier van toepassing was want inderdaad het is bijna identiek aan lsd daardoor maakte ik de fout zal het onthouden
B
Brabander94Lid
01-01-2024, 00:00
#14
ljuv zei:
Geen sorry! Mijn broertje en zusje hebben hier ook veel last van. Maar persoonlijk haak ik dan op het forum wel sneller af: er is al zoveel te lezen.

Je kan het ook door bijvoorbeeld chatgpt of een andere AI bot gooien met de vraag “kun je mijn verhaal aanvullen met leestekens en de spelfouten eruit halen”. Ik denk dat je dan meer reacties krijgt. En zo niet: boeie😇
Klik om te vergroten...
Ja, ik haal grote teksten door een grammaticacontrole heen en mocht het nog steeds een beetje messy zijn, dan laat ik AI een paar varianten genereren en knip en plak ik dan zelf een tekst aan elkaar die leesbaar is. Maar ik zal nooit de complete tekst laten parafraseren door AI. Ik wil zoveel mogelijk van mijzelf in de tekst. Zelfs met knippen en plakken is er misschien 10% van de tekst AI. De rest is van mij.
g
goodguyal123Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Brabander94 zei:
is meer als 14 dagen zoals ik aan gaf en toen had ik 150 genomen maar denk dat ik hem wel inderdaad toch gewoon in een keer inneem
Klik om te vergroten...
Welke app is dit?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#16
Brabander94 zei:
heb al wel rond gekeken maar er wordt meer gevraagd en gediscussieerd over de dosering dan of het spul goed is of slecht is daarom heb ik een nieuw bericht geplaatst
Klik om te vergroten...
Wat bedoel je met goed of slecht? Over de kwaliteit van de zegels kunnen wij niets zeggen.
Of jij het leuk vindt of de moeite waard is ook een mening en kunnen wij niet voor je bepalen.

Ik ben dol op 1P LSD. Het is echt gaaf. LSD25 heb ik nooit gehad.
D
DeadwingLid
01-01-2024, 00:00
#17
De Dunne zei:
Wat bedoel je met goed of slecht? Over de kwaliteit van de zegels kunnen wij niets zeggen.
Of jij het leuk vindt of de moeite waard is ook een mening en kunnen wij niet voor je bepalen.

Ik ben dol op 1P LSD. Het is echt gaaf. LSD25 heb ik nooit gehad.
Klik om te vergroten...
Een keer getript op 1P LSD 150 ug. Een bijzondere ervaring was het.
Weet na een jaar nog steeds niet helemaal zeker of het echt een goede of slechte trip was..
Het was heftig.
B
Brabander94Lid
01-01-2024, 00:00
#18
ik heb een vraagje over 1p-lsd hoe goed werkt het spul en is het het geld waard ik heb echte lsd okal eens op (3x) en heb verder kwa tripmiddelen ook pado's en truffels gedaan en ook 1 maal DMT dus ik ben al wel wat gewend niet in de zin van tolerantie maar ik bedoel het is kwa psychedelia niet me eerste rodeo ik dacht voor ik er geld aan besteed vraag ik wat de mening is van andere

ik hoor graag wat jou/jullie ervaring is en of het een aanrader of afrader is
alvast bedankt
X
XMRLid
01-01-2024, 00:00
#19
Zoekfunctie staat bovenaan je scherm👍
B
Brabander94Lid
01-01-2024, 00:00
#20
heb al wel rond gekeken maar er wordt meer gevraagd en gediscussieerd over de dosering dan of het spul goed is of slecht is daarom heb ik een nieuw bericht geplaatst
XMR zei:
Zoekfunctie staat bovenaan je scherm👍
Klik om te vergroten...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."