Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Afgelopen maandag (09/06/25) het was al even geleden dat ik LSD gedaan had en een vriend van mij kwam de zondag voor die maandag langs met 1p-LSD met de vraag of ik het eens zou willen uitproberen, omdat hij weet dat ik veel soorten Hallucinogenen drugs gedaan heb en hij vroeg mij vooral of ik het kon vergelijken met LSD-25 Maandag middag 15:00 ik leg de zegel van 150μg onder me tong en open me laptop, ik kijk wat video's op YouTube en rook een lekker hasj jointje, het was redelijk normale hasj niks bijzonders zoals Ice-O-Lator, maar had wel sterke Dry Sift hasj gekocht als ik een joint wil draaien die meer kick heeft ik neem de laatste paar trekken van me joint en ik merk dat ik nog niets merk ik had lekker rustig aan gerookt het was nu al 16:20 met de hoop dat het gewoon wat langer duurt "foreshadowing" (< je zult zo begrijpen wat ik bedoel) kijk ik nog een paar YouTube video's en ik begin te merken dat het lijkt of de tijd stil staat (het begint!) de eerste 3 uur blijf ik binnen en chil wat met me laptop, maar alles leek wel in een oneindige loop rond te gaan tijd leek wel stil te staan. Ik raak steeds afgeleid door mijn gedachten en ga van missie op missie, bijvoorbeeld ik lees iets raak geïnteresseerd alleen maar om 5 minuten later weer door iets anders afgeleid te worden en wat ik ook maar doe het lijkt of ik er uren mee bezig ben de tijd wil maar niet tikken Ik besluit een potje schaak te spelen en ik speel als of ik niet eens de regels ken elke keer als ik langer dan 30 seconden naar het schaakbord kijk beginnen de stukken te bewegen en naar een tijdje zweer ik dat ik ze zelfs geluid hoor te maken dit spookte me best wel een beetje en op dit moment leek het nog steeds of de tijd stil stond wat wel grappig is ik verloor op tijd met schaken, terwijl ik denk dat de tijd still staat XD ik besluit maar naar buiten te gaan lekker naar het bos als ik de straat oversteek ben ik in het Mastbos ik ga op zoek naar de training locatie van de KMA omdat ze daar met Blancs oefenen kun je daar kogels vinden in een mooie open plek met zand in het bos ik raak de weg kwijt en zweer je dat ik minimaal 20 rondjes gelopen, maar uiteindelijk weet ik het te vinden. Ik loop het zand op en word naar beneden gezogen, het is Drijfzand! ik vecht een paar uur of misschien wel minuten, het leek wel uren, ik weet mezelf uiteindelijk los te krijgen en ga lekker rustig op me rug liggen kijken naar de lucht en raak mezelf helemaal kwijt ik begin me wat misselijk te voelen, de wereld begint te draaien. Ik probeer op te staan, maar ik heb geen balans, dit intensiveerde zo erg dat het mij niet lukte op te staan. Ik ga zitten en de wereld, begin te draaien, harder en harder en nog harder, de zon gaat onder, maar komt een paar seconde later weer op een van de andere kant van mij gezichtsveld en hij gaat weer onder en hij komt weer op ik kijk rond en begin mij te realiseren dat de tijd vliegt! De dagen lijken voorbij te gaan in seconden de weken lijken voorbij te gaan in minuten de maanden lijken voorbij te gaan in uren alles verouderd de bomen gingen langzaam dood en er groeide weer nieuwe ik zie een man lopen met zijn hond hij wordt en zijn hond worden snel ouder zo oud ze veranderen beide in een skelet zijn ze dood? Ga ik dood word ik waker in de toekomst? Dit houdt aan voor een redelijk lange tijd Gelukkig wist ik thuis te komen en ik ga rustig liggen op de bank ik space nog wat er gebeurt verder niet veel bijzonders ik had op een lege maag de lsd genomen ik begon honger krijgen een vriend van me had heel lief een meloen in stukken gesneden en in de koelkast gezet voor me hij had het me geappt ik had heel de trip nog niet op me telefoon gekeken heb al vaker een telefoon gesloopt of kwijt geraakt door het spacen dus heb een oude mp3-speler voor muziek XD ik voelde me nu redelijk nuchter ik nam me slaap medicatie (quetiapine 100mg en 50mg oxazepam) ik schrik waker naar 2 uurtjes of zo ik kijk op mijn horloge, maar begreep er geen hout van kon de tijd niet lezen dus ik zet de tv aan om te kijken hoe laat het is en kom er dan pas achter dat ik zeker nog niet nuchter was hoe ik dit nog niet door had toen ik me horloge niet kon uitvogelen weet ik ook niet, maar ik kijk wat tv ben totaal mesmerisme bij een show die ik normaal nooit kijk Ancient Aliens maar het ging me totaal niet om de aliens shit, maar de prachtige scènes van de natuur zoals tempels van de mayas en zo uiteindelijk word ik wel geïrriteerd door de onnozele cut scenes van die show en zet Nickelodeon op en kijk eigenlijk tot ik ineens cut back to reality realize dat ik nuchter ben in 1 snap in een reclameblok"
"oepsie ik zie dat er een speciale categorie is voor trip rapports mods als jullie dit liever onder die categorie hebben verwijder hem gerust ik heb de text opgeslagen in een word document ik wil hem eigenlijk zelf al verwijderen en op de juiste plek plaatsen maar kan de verwijder knop niet vinden nogmaals sorry ik had beter moeten kijken"
"Mevrouw Pløp zei: Ik heb je topic even verplaatst naar het juiste subforum, dus verwijderen is niet nodig Klik om te vergroten... dankjewel nogmaals sorry ik zag het echt net te laat"
"GHB ging wel lekker. Maar ik zou nooit iemand aanbevelen het te gebruiken wees er verstandig mee (ik weet waar ik over praat en heb de gevolgen bijna met mijn leven moeten bekopen tot 3x toe)"
"heb hem geschreven ik ben er alleen niet zo mega blij mee ik moet eat meer in detail gaan vind ik maar het is al zn lange text XD ik denk dat ik er een deel 2 van ga schrijven en meer in detail ga in het bos gedeelte maar heb hem net geplaatst heb er een nieuwe thread voor gemaakt Hugo909 zei: Zeker beter te lezen/volgen, en petje af dat je je verhaal deelt! Door je beschrijving over je persoonlijke ervaringen en gebruik van psychedelica is mijn interesse in (1p)lsd lichtjes aangewakkerd. Ben erg benieuwd naar het report. Klik om te vergroten..."
"zo kloten heb het financieel niet heel breed sta dan ook onder bewind en waar ik de 1p-LSD koop is het letterlijk de helft goedkoper om het online te kopen wat voor mij geen optie is dus ik app net naar het nummer waar je naar kunt appen voor vragen ik vraag of hij anders mij 5 euro korting kan geven als ik er 2 kom halen aanstaande vrijdag maar hij houdt gewoon vast aan de prijs (dat betekent als ik er dus 2 zou kopen zou ik dezelfde prijs betalen als wanneer ik er 4 online zou bestellen) dit is niet normaal en de enige plek in Breda waar ik ze kan kopen ik dacht heb wel zin om van het weekend nog een tripje te maken"
"Roze Olifant zei: Je topic is verplaatst naar het ‘Research Chemicals’ subforum. 🙂 (Al lijkt de werking wel sprekend op de klassieke LSD!) Klik om te vergroten... ah ja ik wist even niet welke hier van toepassing was want inderdaad het is bijna identiek aan lsd daardoor maakte ik de fout zal het onthouden"
"ljuv zei: Geen sorry! Mijn broertje en zusje hebben hier ook veel last van. Maar persoonlijk haak ik dan op het forum wel sneller af: er is al zoveel te lezen. Je kan het ook door bijvoorbeeld chatgpt of een andere AI bot gooien met de vraag “kun je mijn verhaal aanvullen met leestekens en de spelfouten eruit halen”. Ik denk dat je dan meer reacties krijgt. En zo niet: boeie😇 Klik om te vergroten... Ja, ik haal grote teksten door een grammaticacontrole heen en mocht het nog steeds een beetje messy zijn, dan laat ik AI een paar varianten genereren en knip en plak ik dan zelf een tekst aan elkaar die leesbaar is. Maar ik zal nooit de complete tekst laten parafraseren door AI. Ik wil zoveel mogelijk van mijzelf in de tekst. Zelfs met knippen en plakken is er misschien 10% van de tekst AI. De rest is van mij."
"ah"
"Hey hoi, even een vraagje: ik heb ooit gehoord dat als je magic truffels neemt met wat chocolade (liefst puur, want te veel suiker werkt juist averechts), de chocolade de truffels een boost zou geven. Ik heb het zelf een keer geprobeerd en sindsdien eet ik altijd na de truffels een stukje pure chocolade, omdat ik het inderdaad merkbaar vind. Nu vraag je je misschien af: waarom post je dit nou? Nou, het zit zo: ik ga later vandaag lekker spacen met een maat, maar hij gelooft er niks van. En hier komt de clue van het verhaal de "crux": hij wil zijn gelijk halen. In plaats van Google gebruikt hij ChatGPT, en die zegt dat er geen concreet bewijs is dat chocolade die boost geeft. (Om zijn punt te versterken gebruikte hij zelfs een andere chatbot om de argumenten van GPT te onderbouwen. Bro snapt niet dat die AI’s waarschijnlijk dezelfde bronnen gebruiken XD.) Wat interessant is: als je Google gebruikt, vind je toch echt 2 of 3 artikelen die aangeven dat het wel werkt. Daarom ben ik benieuwd naar jullie ervaringen. Heeft iemand dit zelf al eens geprobeerd? Of ken je iemand die dat heeft gedaan? Ik wil best geloven dat het misschien een placebo-effect is, en dat cacao je hartslag en bloeddruk verhoogt, dat ontken ik niet. Maar ik denk ook dat er meer achter zit dan alleen de bijwerkingen van cacao. Wat denken jullie? PS ik heb dyslexie ik heb echt me best gedaan normaal gesproken gebruik ik geen grammatica controle dit is bewust om te leren maar voor z'n lang verhaal moeten de punten en coma's wel echt op z'n plaats zitten weet wel woord keuze is wel 100% ik dus is het een beetje onduidelijk sorry daarvoor (<-- vraag gerust naar wat onduidelijk was) aan alle lezers een fijne dag gewenst het gaat je goed hou je haaks XD Mvg Jordy"