Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsvraag over 1p-lsd

vraag over 1p-lsd

50 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
D
DeadwingLid
01-01-2024, 00:00
#1
TeruggevallenJunkie zei:
okay had beloofd een trip rapport te doen zodra ik helder genoeg was maar kijk 1 ding wist ik wel ik ben ervan genoeg om te weten dat gisteren voor dat ik het nam ik wist dat een een paar demonen ging afvechten hat was ook een lange tijd gelden en ik vecht altijd de demonen die ik oploop in de tijd tussen 2 trips ik ben wel weer helder maar nog niet 100 als je dit vaak gedaan heb begrijp je dit wel ik ga ziezo een trip rapport maken het gaat alleen wat langer duren (dit wordt een goeie ik heb gisteren de ergste ego death gehad in mijn 31 jaar dat ik leef en toch was het een van de beste trips ever)
Klik om te vergroten...
Jouw ervaringen lijken veel op die van mijn laatste 150ug trip begin mei. Denk ook niet echt dat het een slechte trip was maar het heeft toch bijna twee dagen geduurd voordat ik weer helemaal mezelf was. Mijn voorlaatste lsd trip was bij lange na niet zo intens als deze. En ik had vorige maand ook een zogeheten ego death waar ik de afgelopen maand nog vaak aan heb gedacht.

Heel misschien ga ik dit weekend voor een 100 ug tripje. Mushrooms heb ik nog nooit geprobeerd en dat wil ik ook nog een keer proberen. Truffels wel diverse malen op getript maar vind ik niet te vergelijken met lsd.

Ben benieuwd naar je trip rapport! Misschien maak ik nog mijn eigen verslag maar ik ben niet zo goed in het verwoorden van een trip..
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#2
TeruggevallenJunkie zei:
is meer als 14 dagen zoals ik aan gaf en toen had ik 150 genomen maar denk dat ik hem wel inderdaad toch gewoon in een keer inneem
Klik om te vergroten...
Ja maar zodra je je lsd neemt start de tolerantie opbouw, net als bij truffels. Je zult er niet niks van merken maar het is vaak wel heel zonde om zulke stoffen te stapelen🤷🏻‍♀️
D
DeadwingLid
01-01-2024, 00:00
#3
UptempoIsTheTempo zei:
1P-LSD is naar mijn mening de beste Research Chemical ooit. Effecten lijken zeer sterk op LSD. Gebruik het zelf regelmatig en een blotter van 150ug brengt mij altijd wel naar een andere wereld😅. Absolute aanrader.
Klik om te vergroten...
Een maand geleden een trip gehad met een blotter van 150ug en ik vond het idd echt heftig..

Het was voor mij ook pas de derde lsd trip. De andere twee keer was het minder intens.
s
scoobybonoLid
01-01-2024, 00:00
#4
UptempoIsTheTempo zei:
Ik had vorige keer 225ug gedaan. Was erg leuk maar ook erg heftig. As donderdag weer keer tripje maken met me reguliere 150ug dosis
Klik om te vergroten...
Is 150 ug een goede dosis voor een eerste keer 1P-LSD of is dit te hoog? Ik heb al wel ervaring met 2cb en truffels.
D
DeadwingLid
01-01-2024, 00:00
#5
scoobybono zei:
Is 150 ug een goede dosis voor een eerste keer 1P-LSD of is dit te hoog? Ik heb al wel ervaring met 2cb en truffels.
Klik om te vergroten...
Persoonlijk lijkt het mij beter om eerst 100 ug te proberen. Als dat te licht blijkt te zijn kun je later altijd nog 150ug proberen.

Maar dit is voor iedereen anders natuurlijk. Ik vond 150 ug iets teveel. Jij misschien niet..
P
Powder RangerLid
01-01-2024, 00:00
#6
scoobybono zei:
Is 150 ug een goede dosis voor een eerste keer 1P-LSD of is dit te hoog? Ik heb al wel ervaring met 2cb en truffels.
Klik om te vergroten...

150ug voor een eerste keer kan behoorlijk overweldigend zijn. Zoals @Deadwing zegt kan je beter met 100ug beginnen en afgaande op die ervaring je sweetspot zoeken qua dosering. Ik nam bij me eerste keer ook 100ug en ben daarna bij mijn ideale dosis 150ug beland. Ik had bij 100ug wel de welbekende LSD visuals maar mocht van mij wel iets heftiger maar dat hangt echt af van persoonlijke voorkeur
J
JeetjeMineetjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Trippen jullie dan in je eentje, wanneer je 150 ug of hoger neemt?
P
Powder RangerLid
01-01-2024, 00:00
#8
JeetjeMineetje zei:
Trippen jullie dan in je eentje, wanneer je 150 ug of hoger neemt?
Klik om te vergroten...
Psychedelica neem ik als enige drugs altijd in me eentje. Me verloofde heeft helaas geen interesse in Psychedelica. Eerste keer wel een "tripsitter" gehad maar daarna ook niet meer gedaan
B
Brabander94Lid
01-01-2024, 00:00
#9
TeruggevallenJunkie zei:
ja inderdaad al zou ik wel eerlijk zeggen een threshold dosis dus 50 tot 80 microgram zoiets is wel leuk met meerdere mensen te doen is zeer gezellig en voor normale dosis en hoger heb ik het liefst ook dat ik alleen trip al raad ik wel aan als iemand het echt voor het eerst doet om een trip sitter bij je eerste trip te hebben hoeft niet perse dat deze persoon continu bij je is maar houd gewoon iemand in schreeuw afstand zeg maar en het is ook beter als deze persoon vooraf al weet dat je 1-Lsd op hebt

ik zelf heb dit nooit gedaan maar raad het toch wel aan ik ben ooit begonnen met truffels en de eerste keer meteen als een idioot sterkste truffels gekocht bakje in een keer zitten op knauwen en omdat ik van iemand geleerd had dat chocolade de trip kan versterken zo "slim" (< ik gebruik " met een reden XD) maar zo "slim" geweest om er meteen chocolade bij te vreten en ik zal je vertellen die combinatie op die dag << ik denk dat het echt de combinatie van alles was de zeer warme maar mooie dag de truffels met chocola en het feit dat ik altijd op truffels en paddos religieus kauw tot ik alle vezels heb opgenomen en deze trip was heel diep toen op het moment wist ik het nog niet maar die trip op zich voelde heel anders aan toen kon ik het nog niet weten het was mijn eerste psychedelische trip ik heb hierna nog vaker truffels met chocola op en toch het was anders het was ook vee meer een visuele trip dan dat je normaal gesproken van truffels krijgt

hierna ben ik ook met andere Hallucinogenen gaan experimenteren ik heb al een redelijke lijst aan hallucinogenen geprobeerd en ik weet van mijzelf dat ik zodra ik tripmiddelen neem ik een gevecht aanga met mezelf en ik mijn demonen onder ogen komen ik heb veel heel veel meegemaakt in het verleden ben me moeder kwijt geraakt door een auto-ongeluk toen ik 7 was ik ben toen in instellingen geplaatst omdat me vader was gescheiden van me moeder toen ik 3 was ze hebben wel geprobeerd om mij bij hem onder dak te brengen maar hij is ooit 1 keer gekomen om mij op te halen en heeft nooit meer wat van zichzelf laten horen ik heb via zijn broer op Facebook moeten horen dat mijn vader was overleden hij stuurde dit dat bericht om mij op de hoogte te stellen van het feit dat ik mij moet laten testen voor MEN2-Syndroom (mocht je interesse hebben in wat dit is MEN2-syndroom - Radboudumc) mijn vader is daar aan overleden en het is erfelijk en een zeer pijnlijke dood als je er laat achter komt dat het hebt en ik ga geen heel uitgebreid verhaal vertellen al zou ik dat niet erg vinden maar het is een heel lang verhaal en dit is nog maar het begin wat dit is nog maar de opzet we zijn nog niet eens voorbij het voorwoord want ik ben er uit gegooid bij de laatste instelling toen ik 18 was omdat ik "18 ben en voor mijzelf kan zorgen nu" terwijl ze gewoon jeugdzorg hadden kunnen verlengen tot mijn 21ste en mij goed voorbereiden voor het leven ze hadden me niks geleerd of vertelt nergens op voorbereid niks en stuurde me toch gewoon naar het gat van de deur daar sta je dan net 18 dakloos geen enkel benul van het leven als volwassenen

dus ja als we het hebben over mentaal echt goed in je schoenen staan en weten wat je te wachten staat als je Hallucinogenen neemt en je hebt een laten we zeggen "interessant" leven als ik gehad dan moet je je echt goed voorbereiden je gaat gegarandeerd bad dat is onvermijdelijk maar Hallucinogenen hebben me juist geholpen het duurde even ik heb echt soort van moeten trainen om te trippen ik durfde niet eens gezamenlijk te trippen of zelf een trip sitter er bij te hebben omdat mijn eerste paar trips echt echt bad gingen maar op heb geleidelijk aan meer en meer grip weten te krijgen op het hallucineren en trippen eerlijk gezegd ga ik niet meer bad ik heb gewoon geen bad trips meer ja ik vecht nog steeds met mezelf en de trauma's maar ik weet dit vantevoren al dus je kunt je wel wat voorbereiden + omdat ik dit al vaker gedaan heb weet je je zelf ook gewoon beter onder controle te houden en ben je instaat om je eigen trip sitter te zijn (soort van als het echt heeeeeel slecht gaat moet je wel iemand of de dokter bellen)

(TLDR) ja ik ben het er mee eens intensieve trips is het beter om alleen te trippen al raad ik wel aan iemand op de hoogte te stellen van het feit dat je gaat spacen en dat je deze persoon ook kunt bereiken mocht er iets fout gaan, en ik kan het niet goed genoeg benadrukken ALS JE TWIJFELT OF JE HET WEL MOET NEMEN NEEM HET NIET je gaat gegarandeerd bad als je al twijfelt je moet echt echt zeer goed in je schoenen staan als je twijfelt dan weet diep ergens misschien zelfs wel in je onbewuste dat je toch niet stevig genoeg in je schoenen staat of je twijfelt toch ergens of je jezelf wel echt kent want ik kan je vertellen je gaat je zelf tegen komen en dingen leren over je zelf die je niet wist
Klik om te vergroten...
nogmaals sorry voor het lange bericht maar veel van wat ik verteld heb was ook nodig voor context het is anders lastig uit te leggen dat ik wel bad trips heb maar ook weer niet als ik alleen dat zeg dan snapt niemand wat ik bedoel en veel zullen zelfs zeggen "Ja Ja jij wel iedereen gaat wel eens fout" maar nu weet je dus een beetje hoe en wat mocht je geïnteresseerd zijn in mijn verhaal vraag gerust wat je wil weten of vraag me of ik wat meer vertel ik ben een open boek eerlijkheid duurt het langst ook ben ik zo open omdat ik ergens hoop dat er iemand geleerd heeft van de fouten die ik gemaakt heb

ik ben geen hond ik bijt niet XD ik heb mijn verhaal al heel vaak verteld mensen zijn vaak toch wel geïnteresseerd waarom weet ik niet maar en ik hoef geen "pitty" weet even niet hoe ik het in het Nederlands moet zeggen maar zielig zijn en zo is het laatste wat ik wil bereiken met het vertellen van mijn verhaal ik doe het niet om medelijden te wekken - mocht je dus geïnteresseerd zijn vraag het ik denk dat ik daar dan wel een aparte thread voor aanmaak en die dan ook onder de juiste categorie plaats
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#10
TeruggevallenJunkie zei:
nogmaals sorry voor het lange bericht maar veel van wat ik verteld heb was ook nodig voor context het is anders lastig uit te leggen dat ik wel bad trips heb maar ook weer niet als ik alleen dat zeg dan snapt niemand wat ik bedoel en veel zullen zelfs zeggen "Ja Ja jij wel iedereen gaat wel eens fout" maar nu weet je dus een beetje hoe en wat mocht je geïnteresseerd zijn in mijn verhaal vraag gerust wat je wil weten of vraag me of ik wat meer vertel ik ben een open boek eerlijkheid duurt het langst ook ben ik zo open omdat ik ergens hoop dat er iemand geleerd heeft van de fouten die ik gemaakt heb

ik ben geen hond ik bijt niet XD ik heb mijn verhaal al heel vaak verteld mensen zijn vaak toch wel geïnteresseerd waarom weet ik niet maar en ik hoef geen "pitty" weet even niet hoe ik het in het Nederlands moet zeggen maar zielig zijn en zo is het laatste wat ik wil bereiken met het vertellen van mijn verhaal ik doe het niet om medelijden te wekken - mocht je dus geïnteresseerd zijn vraag het ik denk dat ik daar dan wel een aparte thread voor aanmaak en die dan ook onder de juiste categorie plaats
Klik om te vergroten...
Probeer het eens met leestekens😜 Dan krijg je vaak meer reacties. De lengte van je bericht is een ding, maar door het gebrek aan leestekens is het lastig erdoorheen te komen.
P
ProximaLid
01-01-2024, 00:00
#11
ljuv zei:
Ja maar zodra je je lsd neemt start de tolerantie opbouw, net als bij truffels. Je zult er niet niks van merken maar het is vaak wel heel zonde om zulke stoffen te stapelen🤷🏻‍♀️
Klik om te vergroten...
Tolerantie bij LSD is echt supersnel, als je twee uur later nog bijneemt dan is alleen de duur nog langer en dan vooral de stimulatie daarvan.

Na ongeveer twee weken zit je met LSD weer op ongeveer 90%, dus nog maar 10 % tolerantie. Truffels/mushrooms is ongeveer 4 dagen voor dat de tolerantie weer weg is, dus een stuk redelijker. En ja, ze hebben beide een cross-tolerantie naar elkaar.
B
Brabander94Lid
01-01-2024, 00:00
#12
okay had beloofd een trip rapport te doen zodra ik helder genoeg was maar kijk 1 ding wist ik wel ik ben ervan genoeg om te weten dat gisteren voor dat ik het nam ik wist dat een een paar demonen ging afvechten hat was ook een lange tijd gelden en ik vecht altijd de demonen die ik oploop in de tijd tussen 2 trips ik ben wel weer helder maar nog niet 100 als je dit vaak gedaan heb begrijp je dit wel ik ga ziezo een trip rapport maken het gaat alleen wat langer duren (dit wordt een goeie ik heb gisteren de ergste ego death gehad in mijn 31 jaar dat ik leef en toch was het een van de beste trips ever)
B
Brabander94Lid
01-01-2024, 00:00
#13
ps bad trip ? ja en nee ik wist dat het er aankam en was veel meer in controle dan ik ever been geweest over een bad trip daarom wordt dit ook een interessante trip rapport want nee ik zal het niet zo zeer bestempelen als als een bad trip raar genoeg
D
DeadwingLid
01-01-2024, 00:00
#14
JeetjeMineetje zei:
Trippen jullie dan in je eentje, wanneer je 150 ug of hoger neemt?
Klik om te vergroten...
Ik trip ook altijd alleen. Het lijkt me beter om zo’n vaak intense trip alleen te doorgaan. Maar..je moet mentaal wel vrij stabiel zijn en redelijk stevig in je schoenen staan als je het alleen doet vind ik.
B
Brabander94Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Ja, inderdaad al zou ik wel eerlijk zeggen een threshold dosis dus 50 tot 80 microgram zoiets is wel leuk met meerdere mensen te doen is zeer gezellig en voor normale dosis en hoger heb ik het liefst ook dat ik alleen trip al raad ik wel aan als iemand het echt voor het eerst doet om een trip sitter bij je eerste trip te hebben hoeft niet perse dat deze persoon continu bij je is, maar houd gewoon iemand in schreeuw afstand zeg maar en het is ook beter als deze persoon vooraf al weet dat je 1 -lsd op hebt

ik zelf heb dit nooit gedaan, maar raad het toch wel aan ik ben ooit begonnen met truffels en de eerste keer meteen als een idioot sterkste truffels gekocht bakje in een keer zitten op knauwen en omdat ik van iemand geleerd had dat chocolade de trip kan versterken zo "slim" (< ik gebruik " met een reden XD) maar zo "slim" geweest om er meteen chocolade bij te vreten en ik zal je vertellen die combinatie op die dag << ik denk dat het echt de combinatie van alles was de zeer warme, maar mooie dag de truffels met chocola en het feit dat ik altijd op truffels en paddo's religieus kauw tot ik alle vezels heb opgenomen en deze trip was heel diep toen op het moment wist ik het nog niet, maar die trip op zich voelde heel anders aan toen kon ik het nog niet weten het was mijn eerste psychedelische trip ik heb hierna nog vaker truffels met chocola op en toch het was anders het was ook vee meer een visuele trip dan dat je normaal gesproken van truffels krijgt

Hierna ben ik ook met andere Hallucinogenen gaan experimenteren. Ik heb al een redelijke lijst aan hallucinogenen geprobeerd en ik weet van mijzelf dat ik zodra ik tripmiddelen neem ik een gevecht aanga met mezelf en ik mijn demonen onder ogen komen. Ik heb veel heel veel meegemaakt in het verleden ben me moeder kwijt geraakt door een auto-ongeluk toen ik 7 was ik ben toen in instellingen geplaatst omdat me vader was gescheiden van me moeder toen ik 3 was ze hebben wel geprobeerd om mij bij hem onder dak te brengen, maar hij is ooit 1 keer gekomen om mij op te halen en heeft nooit meer wat van zichzelf laten horen. Ik heb via zijn broer op Facebook moeten horen dat mijn vader was overleden hij stuurde dit dat bericht om mij op de hoogte te stellen van het feit dat ik mij moet laten testen voor MEN2-Syndroom (mocht je interesse hebben in wat dit is MEN2-syndroom - Radboudumc) mijn vader is daar aan overleden en het is erfelijk en een zeer pijnlijke dood als je er laat achter komt dat het hebt en ik ga geen heel uitgebreid verhaal vertellen al zou ik dat niet erg vinden maar het is een heel lang verhaal en dit is nog maar het begin wat dit is nog maar de opzet we zijn nog niet eens voorbij het voorwoord want ik ben er uit gegooid bij de laatste instelling toen ik 18 was omdat ik "18 ben en voor mijzelf kan zorgen nu" terwijl ze gewoon jeugdzorg hadden kunnen verlengen tot mijn 21ste en mij goed voorbereiden voor het leven ze hadden me niks geleerd of vertelt nergens op voorbereid niks en stuurde me toch gewoon naar het gat van de deur daar sta je dan net 18 dakloos geen enkel benul van het leven als volwassenen

dus ja, als we het hebben over mentaal echt goed in je schoenen staan en weten wat je te wachten staat als je Hallucinogenen neemt en je hebt een laten we zeggen "interessant" leven als ik gehad dan moet je je echt goed voorbereiden je gaat gegarandeerd bad dat is onvermijdelijk, maar Hallucinogenen hebben me juist geholpen het duurde even ik heb echt soort van moeten trainen om te trippen. Ik durfde niet eens gezamenlijk te trippen of zelf een trip sitter er bij te hebben, omdat mijn eerste paar trips echt echt bad gingen, maar op heb geleidelijk aan meer en meer grip weten te krijgen op het hallucineren en trippen eerlijk gezegd ga ik niet meer bad ik heb gewoon geen bad trips meer ja, ik vecht nog steeds met mezelf en de trauma's, maar ik weet dit van tevoren al dus je kunt je wel wat voorbereiden + omdat ik dit al vaker gedaan heb weet je je zelf ook gewoon beter onder controle te houden en ben je in staat om je eigen trip sitter te zijn (soort van als het echt heeeeeel slecht gaat moet je wel iemand of de dokter bellen)

(TLDR) ja ik ben het er mee eens intensieve trips is het beter om alleen te trippen al raad ik wel aan iemand op de hoogte te stellen van het feit dat je gaat spacen en dat je deze persoon ook kunt bereiken mocht er iets fout gaan, en ik kan het niet goed genoeg benadrukken ALS JE TWIJFELT OF JE HET WEL MOET NEMEN NEEM HET NIET je gaat gegarandeerd bad als je al twijfelt je moet echt echt zeer goed in je schoenen staan als je twijfelt dan weet diep ergens misschien zelfs wel in je onbewuste dat je toch niet stevig genoeg in je schoenen staat of je twijfelt toch ergens of je jezelf wel echt kent want ik kan je vertellen je gaat je zelf tegenkomen en dingen leren over je zelf die je niet wist
B
Brabander94Lid
01-01-2024, 00:00
#16
sorry voor dat lange bericht XD
Deadwing zei:
Jouw ervaringen lijken veel op die van mijn laatste 150ug trip begin mei. Denk ook niet echt dat het een slechte trip was maar het heeft toch bijna twee dagen geduurd voordat ik weer helemaal mezelf was. Mijn voorlaatste lsd trip was bij lange na niet zo intens als deze. En ik had vorige maand ook een zogeheten ego death waar ik de afgelopen maand nog vaak aan heb gedacht.

Heel misschien ga ik dit weekend voor een 100 ug tripje. Mushrooms heb ik nog nooit geprobeerd en dat wil ik ook nog een keer proberen. Truffels wel diverse malen op getript maar vind ik niet te vergelijken met lsd.

Ben benieuwd naar je trip rapport! Misschien maak ik nog mijn eigen verslag maar ik ben niet zo goed in het verwoorden van een trip..
Klik om te vergroten...
ik zal een trip rapport schrijven ergens in de loop van de dag of anders morgen en veel plezier dit weekend mocht je lekker gaan spacen XD en ja inderdaad shrooms en lsd zijn niet te vergelijken weet even niet meer wie het ooit zij tegen me maar wel een goede vergelijking lsd is zeg maar star wars en shrooms en truffels zijn dan meer lord of the rings in de zin van shrooms/truffels zijn meer aards en sprookjesachtig en duister enzo terwijl lsd meer energiek is en licht en meer fractal enzo
H
Hugo909Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Zeker beter te lezen/volgen, en petje af dat je je verhaal deelt! Door je beschrijving over je persoonlijke ervaringen en gebruik van psychedelica is mijn interesse in (1p)lsd lichtjes aangewakkerd.

Ben erg benieuwd naar het report.
B
Brabander94Lid
01-01-2024, 00:00
#18
heb hem geschreven ik ben er alleen niet zo mega blij mee ik moet eat meer in detail gaan vind ik maar het is al zn lange text XD ik denk dat ik er een deel 2 van ga schrijven en meer in detail ga in het bos gedeelte maar heb hem net geplaatst heb er een nieuwe thread voor gemaakt

Hugo909 zei:
Zeker beter te lezen/volgen, en petje af dat je je verhaal deelt! Door je beschrijving over je persoonlijke ervaringen en gebruik van psychedelica is mijn interesse in (1p)lsd lichtjes aangewakkerd.

Ben erg benieuwd naar het report.
Klik om te vergroten...
B
Brabander94Lid
01-01-2024, 00:00
#19
zo kloten heb het financieel niet heel breed sta dan ook onder bewind en waar ik de 1p-LSD koop is het letterlijk de helft goedkoper om het online te kopen wat voor mij geen optie is dus ik app net naar het nummer waar je naar kunt appen voor vragen ik vraag of hij anders mij 5 euro korting kan geven als ik er 2 kom halen aanstaande vrijdag maar hij houdt gewoon vast aan de prijs (dat betekent als ik er dus 2 zou kopen zou ik dezelfde prijs betalen als wanneer ik er 4 online zou bestellen) dit is niet normaal en de enige plek in Breda waar ik ze kan kopen ik dacht heb wel zin om van het weekend nog een tripje te maken
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#20
Je topic is verplaatst naar het ‘Research Chemicals’ subforum. 🙂 (Al lijkt de werking wel sprekend op de klassieke LSD!)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."