Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsvraag over 1p-lsd

vraag over 1p-lsd

50 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
H
Hugo909Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Zeker beter te lezen/volgen, en petje af dat je je verhaal deelt! Door je beschrijving over je persoonlijke ervaringen en gebruik van psychedelica is mijn interesse in (1p)lsd lichtjes aangewakkerd.

Ben erg benieuwd naar het report.
B
Brabander94Lid
01-01-2024, 00:00
#2
heb hem geschreven ik ben er alleen niet zo mega blij mee ik moet eat meer in detail gaan vind ik maar het is al zn lange text XD ik denk dat ik er een deel 2 van ga schrijven en meer in detail ga in het bos gedeelte maar heb hem net geplaatst heb er een nieuwe thread voor gemaakt

Hugo909 zei:
Zeker beter te lezen/volgen, en petje af dat je je verhaal deelt! Door je beschrijving over je persoonlijke ervaringen en gebruik van psychedelica is mijn interesse in (1p)lsd lichtjes aangewakkerd.

Ben erg benieuwd naar het report.
Klik om te vergroten...
B
Brabander94Lid
01-01-2024, 00:00
#3
zo kloten heb het financieel niet heel breed sta dan ook onder bewind en waar ik de 1p-LSD koop is het letterlijk de helft goedkoper om het online te kopen wat voor mij geen optie is dus ik app net naar het nummer waar je naar kunt appen voor vragen ik vraag of hij anders mij 5 euro korting kan geven als ik er 2 kom halen aanstaande vrijdag maar hij houdt gewoon vast aan de prijs (dat betekent als ik er dus 2 zou kopen zou ik dezelfde prijs betalen als wanneer ik er 4 online zou bestellen) dit is niet normaal en de enige plek in Breda waar ik ze kan kopen ik dacht heb wel zin om van het weekend nog een tripje te maken
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#4
Je topic is verplaatst naar het ‘Research Chemicals’ subforum. 🙂 (Al lijkt de werking wel sprekend op de klassieke LSD!)
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Misschien toch vaker als dat lukt een ... (Punt) gebruiken.
Bij mij doet mijn toetsenbord (telefoon) automatisch een hoofdletter. (Bij een nieuwe zin)

De alinea's helpen maar dan is 1 aliena bijna 1 hele zin en ik haak dan snel af.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#6
TeruggevallenJunkie zei:
ja sorry ik heb dyslexia ik had de text even door een grammatica controle heen moeten doen sorry zal ik wel met de trip rapport doen ga hem naar het eten schrijven ben nu aan het koken XD
Klik om te vergroten...
Geen sorry! Mijn broertje en zusje hebben hier ook veel last van. Maar persoonlijk haak ik dan op het forum wel sneller af: er is al zoveel te lezen.

Je kan het ook door bijvoorbeeld chatgpt of een andere AI bot gooien met de vraag “kun je mijn verhaal aanvullen met leestekens en de spelfouten eruit halen”. Ik denk dat je dan meer reacties krijgt. En zo niet: boeie😇
B
Brabander94Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Roze Olifant zei:
Je topic is verplaatst naar het ‘Research Chemicals’ subforum. 🙂 (Al lijkt de werking wel sprekend op de klassieke LSD!)
Klik om te vergroten...
ah ja ik wist even niet welke hier van toepassing was want inderdaad het is bijna identiek aan lsd daardoor maakte ik de fout zal het onthouden
B
Brabander94Lid
01-01-2024, 00:00
#8
ljuv zei:
Geen sorry! Mijn broertje en zusje hebben hier ook veel last van. Maar persoonlijk haak ik dan op het forum wel sneller af: er is al zoveel te lezen.

Je kan het ook door bijvoorbeeld chatgpt of een andere AI bot gooien met de vraag “kun je mijn verhaal aanvullen met leestekens en de spelfouten eruit halen”. Ik denk dat je dan meer reacties krijgt. En zo niet: boeie😇
Klik om te vergroten...
Ja, ik haal grote teksten door een grammaticacontrole heen en mocht het nog steeds een beetje messy zijn, dan laat ik AI een paar varianten genereren en knip en plak ik dan zelf een tekst aan elkaar die leesbaar is. Maar ik zal nooit de complete tekst laten parafraseren door AI. Ik wil zoveel mogelijk van mijzelf in de tekst. Zelfs met knippen en plakken is er misschien 10% van de tekst AI. De rest is van mij.
g
goodguyal123Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Brabander94 zei:
is meer als 14 dagen zoals ik aan gaf en toen had ik 150 genomen maar denk dat ik hem wel inderdaad toch gewoon in een keer inneem
Klik om te vergroten...
Welke app is dit?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#10
Brabander94 zei:
heb al wel rond gekeken maar er wordt meer gevraagd en gediscussieerd over de dosering dan of het spul goed is of slecht is daarom heb ik een nieuw bericht geplaatst
Klik om te vergroten...
Wat bedoel je met goed of slecht? Over de kwaliteit van de zegels kunnen wij niets zeggen.
Of jij het leuk vindt of de moeite waard is ook een mening en kunnen wij niet voor je bepalen.

Ik ben dol op 1P LSD. Het is echt gaaf. LSD25 heb ik nooit gehad.
D
DeadwingLid
01-01-2024, 00:00
#11
De Dunne zei:
Wat bedoel je met goed of slecht? Over de kwaliteit van de zegels kunnen wij niets zeggen.
Of jij het leuk vindt of de moeite waard is ook een mening en kunnen wij niet voor je bepalen.

Ik ben dol op 1P LSD. Het is echt gaaf. LSD25 heb ik nooit gehad.
Klik om te vergroten...
Een keer getript op 1P LSD 150 ug. Een bijzondere ervaring was het.
Weet na een jaar nog steeds niet helemaal zeker of het echt een goede of slechte trip was..
Het was heftig.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."