#1
Racisme, fascisme, eigen rechter spelen aanmoedigen (grenscontroles door burgers bijv), compleet lak hebben aan de grondwet. Daarom is PVV erger dan een ander.Toch zouden heel veel mensen dit willen. Net als dat heel veel mensen Frans Timmermans of Rob Jetten of noem iets naar wens zouden willen. Waarom is het een erger dan het ander? Das toch puur voorkeur. Het feit dat je dit specifiek aanhaalt als "stel dat" is toch ook typisch. Niet dat ik fan van Geert ben, maar als ik hier Esther Ouwehand zou invullen waar jij Geert invult, krijg je toch dezelfde stelling, alleen vanuit een ander perspectief?