#1
Zullen we een politieke partij oprichten? Gebaseerd op zorg ethiek?
Kapitalisme is aan zijn einde, dat kan afgeschaft worden
Wordt het niet gewoon vervangen door zijn opvolger?
Zullen we een politieke partij oprichten? Gebaseerd op zorg ethiek?
Kapitalisme is aan zijn einde, dat kan afgeschaft worden
Nee maar dan kan je wel stellen dat de juridische norm is dat fascisme en racisme heel chille samenlevingsnormen zijn. Behalve empirisch gezien dan ahahaEn wat bedoel je met dan spreek ik je opnieuw? Ik stem niet op wilders.
Haha nou omdat wel fascisme toch in zekere zin wel echt erger is dan geen fascisme.wat is erger: geert wilders of esther ouwehand als premier". Hoe komen we dan weer hier uit? Daar ging het om
Hahaha hee jij bracht bovenstaand punt inš Maar goed, we regeren de wereld en ons land dan ook niet op basis van de mening van 1 individu.Nog steeds kom ik uit op waar je eigen normen en waarden liggen. En die liggen hier duidelijk op een ander niveau dan de mijne, geen nieuws. Maar voor mij is het een niet erger dan het ander. Poep aan de schoen of poep in je hand.
Nee, das niet waar! Ik reageer op de post van plop of geert erger is dan iets anders. Omdat ik vind datHahaha hee jij bracht bovenstaand punt in
Dit toch echt aan het alternatief ligt. Kan altijd erger. En wat erger is voor de een, is minder erg voor de ander. Ik heb persoonlijk liever een type trump aan de macht dan een type ouwehand. Al heb ik ze liever beiden niet. DĆ”t was mijn punt. Ik bracht het niet inšHaha nou omdat wel fascisme toch in zekere zin wel echt erger is dan geen fascisme.
Hahahahaha nee dit was waarom ik zo vermoeiend benšNee, das niet waar! Ik reageer op de post van plop of geert erger is dan iets anders. Omdat ik vind dat
Dit toch echt aan het alternatief ligt. Kan altijd erger. En wat erger is voor de een, is minder erg voor de ander. Ik heb persoonlijk liever een type trump aan de macht dan een type ouwehand. Al heb ik ze liever beiden niet. DĆ”t was mijn punt. Ik bracht het niet inš
Nondeju. Merk nou alweer waarom online discussiĆ«ren zo vermoeiend is. En ik waarschuw je nota bene zelf er wel eens opš
En nu ga ik slapen hoor
Kusje trutšHahahahaha nee dit was waarom ik zo vermoeiend benš
En je bracht het punt wel in zonder je mening te geven maar thanks voor de bevestiging ahahaha. Trusten sukkel!!!!
Ja, met een mening! Waar ik dan weer op reageer zoals ik reageer. Naja i'm out hoor. Ze zoeken het maar uit in denhaag weer straksEn plop reageerde op jóú!!!!š
En er zit inderdaad wat tussen Noorwegen en Nazi Duitsland maar fascisme is wel gewoon echt fascisme (dat begint altijd op een glijdende schaal). Kee nu ga ik ook dutten daaaaagšStelletje Amerikanen
Er is ook grijs
Dank je, gebeurt hier nog iets?
Wat super leuk dat je, ondanks dat je niet zo bezig bent met politiek, toch even in dit topic komt loeren!šben niet zoveel bezig met politiek.
Dat is wel een groot ideologisch verschil hahaš Nou komt de PVV wel aardig op voor dierenbelangen. Ze stemmen meestal voor voorstellen zoals het strenger bestraffen van dierenmishandeling of het verscherpen van toezicht op slachthuizen. Maar (en mijns inziens het belangrijkste punt als mede PvdD-stemmer) ze hebben Ć”ltijd tegen hervormingen in de landbouwsector gestemd of voorstellen om de bio industrie te vergroenenā¦voorheen stemde ik altijd op de partij voor de dieren. ik wil dat dieren het beter krijgen in nederland. maar ik zit eraan te denken om tijdens de aankomende verkiezingen te stemmen op de pvv... ja echt, want ik vind het alleen maar mooi als een partij zoals de pvv veel stemmen krijgt lol
www.dierencoalitie.nl
www.dierencoalitie.nl
ben niet zoveel bezig met politiek. voorheen stemde ik altijd op de partij voor de dieren. ik wil dat dieren het beter krijgen in nederland. maar ik zit eraan te denken om tijdens de aankomende verkiezingen te stemmen op de pvv... ja echt, want ik vind het alleen maar mooi als een partij zoals de pvv veel stemmen krijgt lol
De wajong, asielzoekers, onderwijs, openbaar vervoer (moet gewoon gratis worden, kom op zeg), en ik wil geen Rutte type als minister president hebben. Ik wil Nederland veilig hebben voor iedereen.. beetje ditWelke themaās of problemen vind je naast dierenbescherming nog meer belangrijk?
De wajong, asielzoekers, onderwijs, openbaar vervoer (moet gewoon gratis worden, kom op zeg), en ik wil geen Rutte type als minister president hebben. Ik wil Nederland veilig hebben voor iedereen.. beetje dit
Maar veel mensen gebruiken dat toch zo
Dan zou het nieuws luchtiger moeten zijnš¤£. Ze zouden het nieuws wat luchtiger moeten maken
Jack van Gelder kan je alles vragen over sport en dan denk ik vooral wielrennen.Ben gewoon benieuwd hoe minder progressieve mensen hiernaar kijken⦠Zien jullie Jack als deskundige hierop en nemen jullie deze dingen van hem aan? Of boeit het jullie uberhaupt geen zak haha?
Veel van die mensen zitten er niet voor zichzelf, maar echt om vanuit hun ideologie de beste beslissingen voor Nederlanders te maken.
Ik dacht ook wel eens zo. Maar als je goed nadenkt: waarom de fuck zou je dit werk willen doen voor jezelf? Als in: wat levert het jou als ambtenaar nou extra op? Ik geloof wel dat (beetje gedreven doordat ik @ljuv ook ken en zie hoe zij dat beleeft) het overgrote deel echt vanuit ideologie dat werk doet. Want nogmaals: wat levert het je extra op dan een ander beroep, van vergelijkbaar niveau? Ik denk onder aan de streep, alles bij elkaar, financieel en tijd en de hele mikmak, namelijk niets. Behalve dus precies datgene waar je achter staat.In welke utopie leef jij?
Ik dacht ook wel eens zo. Maar als je goed nadenkt: waarom de fuck zou je dit werk willen doen voor jezelf? Als in: wat levert het jou als ambtenaar nou extra op? Ik geloof wel dat (beetje gedreven doordat ik @ljuv ook ken en zie hoe zij dat beleeft) het overgrote deel echt vanuit ideologie dat werk doet. Want nogmaals: wat levert het je extra op dan een ander beroep, van vergelijkbaar niveau? Ik denk onder aan de streep, alles bij elkaar, financieel en tijd en de hele mikmak, namelijk niets. Behalve dus precies datgene waar je achter staat.
Niet mijn stukje taart ook hoor. Maar ik geloof wel dat het zo is.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."