#1
Ik verwacht juist helemaal geen welwillende oppositie, integendeel.
Vraag me af hoe Jesse en Joost zich gaan opstellen. Was wel netjes geweest als ze hun toch hadden uitgenodigd om te kijken of het echt niet ging, dus verwacht daar geen opvangst met open armen. Anderzijds zijn het natuurlijk professionals en ziet de oppositie in zijn algemeenheid misschien wel meer mogelijkheden. Geert lacht het hardste denk ik, die zal aansturen op nieuwe verkiezingen. En misschien niet hij alleen.
