#1
hertog jan of bavaria
KoxBox zei:Jupiler.
Ahh dat drinkt een vriend van me ook altijd :P Huismerk gall&gall whiskey volgensmij. Niet bijzonder iig :Pplantenbak zei:white lion
klopt lekker cheap maar het gaat er wel inTrippyShit zei:Ahh dat drinkt een vriend van me ook altijd :P Huismerk gall&gall whiskey volgensmij. Niet bijzonder iig :Pplantenbak zei:white lion
OT: Southern Comfort met ijs![]()
Ik vind het idd wel nog een stuk beter dan redlabel. Das egt kattenzeik..plantenbak zei:klopt lekker cheap maar het gaat er wel inTrippyShit zei:Ahh dat drinkt een vriend van me ook altijd :P Huismerk gall&gall whiskey volgensmij. Niet bijzonder iig :Pplantenbak zei:white lion
OT: Southern Comfort met ijs![]()
![]()



"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."