Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn laatste drankje was een..

Mijn laatste drankje was een..

3355 antwoorden
530 weergaven
18-5-2026
T
TheIronMaiden.Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Glengoyne 10yo. :rock:
T
Timmie94Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Gin tonic,

helaas was het Schweppes Tonic, maar in ieder geval geen Gordon's gin maar Bombay..

kon vroeger geen van deze drankjes wegwerken, maar nu ben ik verliefd geworden op Gin tonic, mits je goeie gin en tonic. met die goedkope meuk blijft het

meh...
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Bacardi Lemon met pepsi, dat is echt niet te zuipen.
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#4
een glas sinaasappelsap
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#5
shitt ik moet mn naam veranderen,dit is mn 2e biertje in 5 weken,ik stel mezelf teleur
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#6
shitt ik moet mn naam veranderen,dit is mn 2e biertje in 5 weken,ik stel mezelf teleur
Klik om te vergroten...

In vijf weken zal ik omgerekend zo 'n 350 glazen bier op hebben, dus beter geef je die naam aan mij.
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#7
Svali zei:
shitt ik moet mn naam veranderen,dit is mn 2e biertje in 5 weken,ik stel mezelf teleur
Klik om te vergroten...

In vijf weken zal ik omgerekend zo 'n 350 glazen bier op hebben, dus beter geef je die naam aan mij.
Klik om te vergroten...

mooi getal,maar om mij bij te houden zul je echt veel meer in huis moeten hebben,letterlijk
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#8
alcoholist zei:
Svali zei:
shitt ik moet mn naam veranderen,dit is mn 2e biertje in 5 weken,ik stel mezelf teleur
Klik om te vergroten...

In vijf weken zal ik omgerekend zo 'n 350 glazen bier op hebben, dus beter geef je die naam aan mij.
Klik om te vergroten...

mooi getal,maar om mij bij te houden zul je echt veel meer in huis moeten hebben,letterlijk
Klik om te vergroten...

Dat zou goed kunnen, maar na deze reaktie:

shitt ik moet mn naam veranderen,dit is mn 2e biertje in 5 weken,ik stel mezelf teleur
Klik om te vergroten...

...kreeg ik niet die indruk, vandaar. :beer:
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#9
hahah ja you right,maar ik ben al weer aardig op gang :grin:
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#10
Gelukkig dan maar, ben ik tenminste niet de enige hier...
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#11
In vijf weken zal ik omgerekend zo 'n 350 glazen bier op hebben, dus beter geef je die naam aan mij.
Klik om te vergroten...

Dit is natuurlijk nog zonder de wijn, port en vodka/whisky natuurlijk voordat je denkt dat ik een mietje ben. :grin:
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#12
Waarom zouden we dat denken dan? Weet jij iets wat wij niet weten?
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Een vies lauw euroshopper biertje :(
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#14
Tufnut zei:
Waarom zouden we dat denken dan? Weet jij iets wat wij niet weten?
Klik om te vergroten...

:grin:

Grapjas.

Is meer iets voor alcoholisten onderling.
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#15
:beer:
f
foreverinspaceLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hehe nog nooit gezien maar ziet er niet slecht uit , hoeveel % is het en hoe is de smaak?
b
boenkengLid
01-01-2024, 00:00
#17
Bier, baco en Sambuca, heb er vanmiddag weer van genoten pfff en dan die kater weer :openmouth:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#18
foreverinspace zei:
Hehe nog nooit gezien maar ziet er niet slecht uit , hoeveel % is het en hoe is de smaak?
Klik om te vergroten...

37,5% en heeft een frisse citroen smaak. Hoort in de vriezer te zitten altijd (bevriest toch niet natuurlijk) en direct inschenken wanneer het spul ijzig koud is, heerlijk! :hearteyes:

Haha zie nu dat het blijkbaar makkelijk zelf te maken is:
Wiki :wink:
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#19
Gladiator
b
boenkengLid
01-01-2024, 00:00
#20
Nu Disaronno met cola, heerlijk :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...113114115116117...168
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."