Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb oxazepam maar het werkt niet egt. ik voel eigenlijk bijna niets hoogestens een beetje suf met alcohol erbij ook geen verschil... van 10 mg voel ik niets. van 20mg een beetje suf.. kan dit komen omdat ik regelmatig GHB gebruik ?? (2-3 keer per week) of heeft dit niets met benzo tolerantie te maken..? of moet ik nog meer MG nemen???"
"Ik had een vraagje met betrekking tot XTC De 1e paar keer vond ik het super fijn. Love gevoel, alles leuk , alles mooi iedereen aardig , kaak strak etc. dit was alleen de 1e paar keer als ik nu een pil neem ( en dan kan het bijna niet zo zijn dat het aan de pil ligt maar ik krijg nooit meer een lekker gevoel. het werkt heel anders dan bedoeld 1 goede pil merk ik amper meer , pas bij 2 - 3 in een korte tijd voel ik em en dan ineens EXTREM vaag. en ik ga ook allemaal dingen denken bijv dat ze over mij praten terwijl dit helemaal niet het geval is kan niet meer uit mn woorden komen. de 1e paar keer voelde ik een halfje of een hele al zeer goed en een relax gevoel enzo. hoe kan het zijn dat ik alleen maar extreem wazig word geen lekker gevoel egt een kut gevoel iemand bekend met dit probleem? ik heb al een keer 2 maanden geen xtc gedaan en geprobeerd maar werkte ook niet egt"
"ok ja heb daarvoor ieder weekend gedaan 2-3 maanden lang. maar het rare is vrienden die evenveel of veel meer doen worden wel gewoon relax waus. hoeft niet perse love gevoel maar wel relax geteste"
"Hallo, Ik zelf gebruik niet zo heel veel sos, (gemiddeld 1-1.5 gram per week) Nu haal ik meestal bij dezelfde persoon maar de laatste tijd heeft hij sos die erg azijn achtig ruikt. Sommige vrienden van me gebruiken meer 4-6 gram per weekend nacht Volgensmij is het wel goede coke, en als ik een sealtje koop is het vaak een hard blok on verkruimeld dus moet ik het eerst met een aansteker kapot maken. Wat kan dit azijn achtige geurtje zijn eerst was dit niet."
"Is het erg onverstandig om speed te gebruiken als je een beetje ziek bent?? (verkoude, keelpijn) en wat kunnen de gevolgen zijn. en is het heel erg om bijvoorbeeld zaterdag speed te doen en dan maandag weer. en wat kan ik het beste doen na zaterdag om maandag weer beetje goed te zijn Alvast bedankt tom.d.g"
"ok bedankt, voel me stuk beter wel maar is het heel slecht om 3 dagen achter elkaar te doen. en dan heb ik het niet over kk strak te lopen. maar gewoon paar puntjes op een dag (3 - 4) en ik weet niet of mijn speed slecht of goed is heb nog nooit andere als die ik nu heb geprobeerd. maar hij is wel super sterk en traanogen en 1 puntje en dat brand super lang. 1 of 2 puntjes voel je nie egt maar na 3 - 4 puntjes voel ik me tog wel bijna een hele nacht super relax. (gebruik het maar 1 keer per 3 - 4 weken ofzo) nergens meer zorgen over maken en alles relax enzo. kvind speed relaxer als xtc bij xtc krijg ik juist een zenuwachtig en onzeker gevoel meestal. en denk ik dat iedereen naar me kijkt en over me praat en extreem VAAG niet lekker dingen denken die er niet zijn... (iemand bekend met dit?) speed kan ik de wereld mee aan maar als ik bijv 3 dage achter elkaar paar puntjes doe merk ik het de 3e dag nog wel wat van?? ciau en bdankt"
"Wat doet GHB nou. als ik het goed heb niets met serotonine? alleen met Dopamine? en in kleine GHB dosis word je dopamine gehalte hoger of lager? of word er niets met het dopamine gehalte gedaan? welk gehalte dan??"
"Hallo ik heb GHB maar hij is iets te waterig geworden. Ik heb geprobeerd de G in een pannetje te doen en op te warmen. ff gewacht tot het borrelde en eraf gehaald maar toen hield ik alleen ghb poeder over. vervolgens heb ik water aan de kook gezet en water toegevoegd. nu is het weer vloeibaar ( iets dikker dan ervoor) maar nog steeds te waterig. (het GHB poeder lost alleen op in warm water?? en hoe warm moet het zijn.) wat is de beste manier om het overgrootte deel aan water eruit te halen en een goede sterke concentratie over te houden. Liefst zo sterk mogelijk. bedankt"
"vraag me af of het klopt, het is voor het eerst dat ik lees dat GHB invloed heeft op serotonine..."
"in het begin had ik dit niet maar hoe vaker g de laatste tijd hoe meer negatieve effecten en ze worden steeds erger. (niet slapen enzo) zo erg dat ik misschien wel moet stoppen met g of een tijd stoppen misschien dat dit zal helpen?"