#1
Ik beargumenteer geen statistiek of wetenschappelijke technieken, die dingen gaan me ofwel boven de pet óf zijn zo flauw dat ik er vrolijk overheen huppel. Het gaat me er alleen om waar ik betere drugs kan kopen en daarvoor lijkt me wetenschaps filosofie een beetje overkill.Shit dan had ik hiermee ook kunnen afstuderen.