Trip sit spreekt zichzelf tegen door in de summary te stellen 12x zo potent. Maar onder Dose to diazepam 5 tot 10 keer.Echt niet pyrazolam is 12 x zo potent als diazepam. Heb het net opgezocht. 1-2mg is of x5 of x10, nogal een big difference 😂 Bekijk bijlage 67020
Oke, dus het kan 5 of 10 zijn want maar niet 12. Amen. Genoeg internet voor vandaag🤣Trip sit spreekt zichzelf tegen door in de summary te stellen 12x zo potent. Maar onder Dose to diazepam 5 tot 10 keer.
Naar mijn ervaring (en die heb ik, overigens zonder tolerantie) ligt het dichterbij de 10 dan de 5. Maar 12x zo sterk ervaar ik het echt niet, laat staan 15x zo sterk.
En dan is de hamvraag: eigen controle of controle van nvwa.
Maar die zijn qua verkoop geloof ik helemaal om gegaan. Een goed lopend bedrijf loopt naar de knoppen denk ik.
Er is nog een redelijk grote vendor offline gegaan vandaag, iets met Power in de naam.
"FORBIDDEN" krijg je nu te zien.
Zij waren een van de weinige die nog Bromazolam en Pyrazolam 2,5mg verkochten in blister verpakking.
Men al opgevallen dat de benzo's weer op de meeste vendor sites zijn teruggekeerd?
BANNED: 2F-DCK and HHC
As of January 28th, 2026, 2F-DCK and HHC products have been banned by the Dutch government. Therefore, we have unfortunately removed these products from our shop.
Did you place an order before the ban and already made payment? Your order will be cancelled and fully refunded.
Shit, ik heb niet op zitten letten, verrast mij dus.Ik kreeg net een mail binnen van een bekende vendor met het volgende nieuws:
Dat komt omdat het niet direct uit Nederlandse wetgeving voortkomt. Het heeft dus niet met het stofgroepen verbod te maken, het komt voort uit VN wetgeving (duurt altijd even voordat lidstaten die wetgeving nationaal hebben geïmplementeerd).Iets ontgaat mij denk ik. Dit verbod was bedoeld om alle analogen in 1 klap te verbieden toch? En nu verbieden ze heel specifiek 2F-DCK?
Maar niet DCK, MXPCP, D-MEX DMXE, 3D-MXE, O-PCE, 3-MEO-PCE, 3-ME-PCPy, 3-ME-PCP, 3-ME-PCE, 3-HO-PCP, DMXE, FXE, HXE en MXiPr
Snel 3-ho-pcp & mxipr inslaan dusssIets ontgaat mij denk ik. Dit verbod was bedoeld om alle analogen in 1 klap te verbieden toch? En nu verbieden ze heel specifiek 2F-DCK?
Maar niet DCK, MXPCP, D-MEX DMXE, 3D-MXE, O-PCE, 3-MEO-PCE, 3-ME-PCPy, 3-ME-PCP, 3-ME-PCE, 3-HO-PCP, DMXE, FXE, HXE en MXiPr
Daarom heet het ook onderzoeks chemicaliën.Na m'n eerste ervaring wilde ik ook gaan bestellen, helaas een paar dagen te laat.
Nu zag ik dat er 2f-nendck wordt aangeboden bij een vendor, maar daar is echt heel weinig van bekend. 2f-dck verschilde qua molecuul enkel van ketamine dat waar bij keta een chlooratoom zat, bij 2f een fluoratoom zat.
Voor mij is het "ok, het moest zo zijn, wat ik nog heb dat is het, op is op. "
Maar ik ben bang dat het voor sommigen mss gevaarlijk kan worden dat ze steeds gekkere keta achtige moleculen gaan proberen met misschien wel veel grotere risico's.
In mijn optiek zou de overheid beter rc's reguleren dan weer zo'n kat en muisspel te ontketenen.
Maarja, het is wat het is.
Dat is ook wel een beetje het idee van het stofgroepenverbod ja… maar daar valt 2F (nog) niet onder dus kunnen ze door blijven kloten. Nogmaals: tis VN wetgeving, dat moeten we gewoon nationaal overnemen. Dat betekent dus wel dat het niet altijd integraal bekeken en besloten kan worden.Na m'n eerste ervaring wilde ik ook gaan bestellen, helaas een paar dagen te laat.
Nu zag ik dat er 2f-nendck wordt aangeboden bij een vendor, maar daar is echt heel weinig van bekend. 2f-dck verschilde qua molecuul enkel van ketamine dat waar bij keta een chlooratoom zat, bij 2f een fluoratoom zat.
Voor mij is het "ok, het moest zo zijn, wat ik nog heb dat is het, op is op. "
Maar ik ben bang dat het voor sommigen mss gevaarlijk kan worden dat ze steeds gekkere keta achtige moleculen gaan proberen met misschien wel veel grotere risico's.
In mijn optiek zou de overheid beter rc's reguleren dan weer zo'n kat en muisspel te ontketenen.
Maarja, het is wat het is.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."