#1
Het is nog live te volgen online:
dinsdag 21 januari 2025, plenaire vergadering
www.eerstekamer.nl
Schorsing staat er nu.
Ik weet niet of het al besproken is of nog besproken wordt.
Zitten denk ik te bikken of zich te vergapen aan de RC's
Het is nog live te volgen online:
dinsdag 21 januari 2025, plenaire vergadering
www.eerstekamer.nl
Je kunt gewoon terugspoelen. Het duurt tot 23.00 uur.Schorsing staat er nu.
Ik weet niet of het al besproken is of nog besproken wordt.
Zitten denk ik te bikken of zich te vergapen aan de RC's![]()
Je kunt gewoon terugspoelen. Het duurt tot 23.00 uur.
Als het aangenomen wordt is de verbodsdatum 1 juli hoor ik net van de staatssecretaris
Ze doen maar lekker.Als het aangenomen wordt is de verbodsdatum 1 juli hoor ik net van de staatssecretaris
Daarom vind ik politiek zo verschrikkelijk.
Snap echt niet dat jij dit zo leuk vindt.
Zo hey ja, tijdens de schorsing zitten ze dus aan de wijn. Alcohol wegtikken tijdens werktijd… daar gaat men vast beter van presteren en ons nieuwe wetten opleggen.Ga alcohol dan eerst ff verbieden, dat is 100% vergif en schadelijk voor de volksgezondheid.
Nu even een wijntje tijdens de schorsing. Hypocrieten.
😂Alcohol wegtikken
Ik bewonder je 🤩Maar dan moeten we goede keuzes maken… En die maak je weer alleen als je goed geïnformeerd bent en kritisch naar informatie (van media, van politici, van andere lobbys) kan kijken. Dus ik zet me graag in daar aan te werken.
Een kwart pilletje 5-MeO-MiPT a 5 mg. en dan hup ff naar het toilet met de broek op half 11 gezellig met elkaar bezig, en weer terug het debat in😂
Das ook wel weer overdreven he. Behalve als je sjerrie boudet wordt genoemd.
Een pilletje bij t eten zou de keuzes best ten goede komen toch🫣
Allemaal leuke ideeën, maar alle beloningsstructuren in de samenleving zijn hier precies tegengesteld aan.waarom zijn we als inwoners ZO slecht geinformeerd en ZO enorm ongeïnteresseerd in zaken die ons ZO direct aangaan? Zouden we niet al heel grote stappen zetten als we net iets minder met onszelf en geld verdienen bezig zijn, en net iets meer met onze maatschappij en (m.i.) burgerplichten?
Antimaatschappelijke belangen worden beloond en gestimuleerd. Niet met elkaar voor elkaar zorgen en zuinig zijn met alles, maar zoveel mogelijk verkwistend egocentrisch gedrag drijft onze wereld.Allemaal leuke ideeën, maar alle beloningsstructuren in de samenleving zijn hier precies tegengesteld aan.
Daar kiezen we voor. Hence bovenstaande reactie van dhr. Langwaus.Allemaal leuke ideeën, maar alle beloningsstructuren in de samenleving zijn hier precies tegengesteld aan.
Ja er zitten zeker andere belangen bij. Er is druk vanuit het buitenland om research chemicals te verbieden. Het is ook wel logisch dat andere (Europese) landen dat van Nederland vragen. Want hier zitten veel vendors die rc's opsturen naar het buitenland, terwijl ze weten dat die middelen illegaal zijn in het land van aankomst. Met de huidige regelgeving kan zowel Nederland als het aankomstland daar niks aan doen.Zouden de voorstanders in de EK van de wet nu echt geloven dat een verbod een groot deel van het "rc probleem (in hun ogen)" weg neemt?
Of zitten hier andere belangen bij waar men rekening mee houdt? Denk bv goed te boek willen staan in Europa, of druk vanuit Europa etc.
Ik wil je niet teleurstellen, maar ik denk dat een groot deel het toch echt tegen wil en dank gelooft inderdaad💔 Of in elk geval zo graag wíl geloven, dat ze zich afsluiten van de feiten. Drugs is natuurlijk ook een best wel ideologische discussie… Partijen als CDA, CU, NSC en SGP heb je daarin gewoon heel ideologisch tegen.Zouden de voorstanders in de EK van de wet nu echt geloven dat een verbod een groot deel van het "rc probleem (in hun ogen)" weg neemt?
Of zitten hier andere belangen bij waar men rekening mee houdt? Denk bv goed te boek willen staan in Europa, of druk vanuit Europa etc.
Ja de VVD is voor de helft conservatief, en bij hun achterban scoort 'veiligheid' goed. Natuurlijk maakt drugs steeds harder criminaliseren Nederland juist onveiliger. Maar vanuit een conservatief oogpunt zijn het altijd de onderknuppels die nou eenmaal moeten luisteren naar hun meerderen. Dus als dan blijkt dat het alweer desastreuser aan het gaan is met het drugsbeleid dan vinden ze dat dat ligt aan mensen die vrijwel geen zeggenschap hadden over de totstandkoming van die uitkomsten.Maar voor partijen die pretenderen liberaal te zijn en voor vrijheid staan (PVV, BBB en vooral de VVD) is het ideologisch een belachelijk standpunt
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."