#1
Volgende keer mdma kristallen halen en afwegen, dan weet je zeker hoeveel je neemt.
Mijn gewicht springt tussen 51-54 en met minder dan 120 mg voel ik NIKS. Van mijn eerste mdma heb ik meer nodig dan mijn man die tussen 86-96 kg is.Hey allen,
De zoekfunctie resulteerde in 1 hit met niet echt verhelderende info (Of mijn zoekskills zijn slecht maar dat is bijzaak), dus vandaar dat ik een nieuw onderwerp start.
Mijn partner reageert veel later dan ik op MDMA/XTC en ze voelt ook veel minder dan ik. Laatste keer hebben we op een mooie zaterdagmiddag een terrasje opgezocht nadat we een bommetje hadden gedaan (Zij is 65kg en kreeg 65mg MDMA, ik ben 80kg en had 80mg MDMA). Qua dosering zitten we dan aan de voorzichtige kant maar zij is ng niet zo ervaren dus ik dacht rustig aan. Ik had na 45-60 minuten een lekker gevoel maar bij haar duurde het zeker 2 uur voor ze iets voelde, en ik zat er lekker in zogezegd maar haar piek was in een kwartiertje voorbij...
Nou gaan we naar een feestje samen en ik ga daar XTC doen (Getest op 180mg per tablet), eerst een halfje en dan steeds een kwartje bijpakken (Werkt voor mij prima). Ik dacht er aan haar op hetzelfde regime te zetten zodat zij iets hoger doseert en het effect hopelijk langer aanhoud. Hebben jullie nog ervaring met mensen die langzamer reageren op X?
Grootste helft en grootste kwart na 90-120minHi, klinkt bekend dit, bij mijn vriendin komt het effect van mdma ook een stuk later dan bij mij. Ik weeg 80 kg, zij 65 kg, en bij ongeveer gelijk eten, echt wel een uur of meer verschil in het echt voelen opkomen. Mijn vriendin gaat over een paar weken voor de 3e keer ooit mdma nemen, en het is nog een beetje zoeken naar de dosis. Onze mdma is getest op 150 mg. Is dan een halve pil als startdosis en een kwart bij pakken na een uur of 3 een goede aanpak? We willen uiteraard niet te hard gaan, maar we willen wel het wel goed voelen. De eerste uren werd ze er heel rustig van in haar hoofd, euforie kwam pas later (ze heeft symptomen van adhd, hoewel niet gediagnosticeerd). Groeten en alvast bedankt voor reacties.
Bedankt voor je reactie! Klinkt als een strak plan!Grootste helft en grootste kwart na 90-120min
Ik wou dit net zeggen, helemaal waar ☝️Wat ook vaak gebeurt bij onervaren mensen is dat ze het gevoel niet zo goed herkennen en daardoor het idee hebben dat ze nog niks voelen
Haha ik heb wel eens een huisgenoot gehad die voor het eerst blowde, toen een zak chips leeg zat te eten en met volle mond zei "volgens mij voel ik nog niks."Ik wou dit net zeggen, helemaal waar ☝️
Sinds wanneer heet jij eigenlijk niet meer -Jan?Ik wou dit net zeggen, helemaal waar ☝️
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."