Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hi, op een festival heb ik weinig zin om te moeten poepen in een Dixie ( zweterig, stinkend en soms weinig tot geen wc papier ) of diarree te krijgen, hoewel er meer en meer festivals zijn waar dit wel beter is geregeld. Maar goed, om de te voorkomen dat ik last van mijn darmen krijg neem ik vooraf loperamide, zodat ik die dag zeker niet hoef. Ik gebruik dan ook mdma (ongeveer 200mg) in pilvorm. Is er een wisselwerking tussen mdma en loperamide? Ik lees dat mdma wordt opgenomen via je lever, de loperamide zorgt voor een trager werkende darm, zodat er meer water kan worden opgenomen. Is dit eigenlijk wel een goede combinatie? Of beter geen diarree remmer gebruiken met mdma? Groet"
"Dit zijn wel echt top reacties! Grappig en ook nog OT! Bedankt. Net als @BelowTheFlow is dat voor mij de reden: toch een veiliger gevoel. Maar ook hierbij geldt: niet teveel. Bedankt voor jullie reacties!"
"Hi, de laatste 3 keer na mdma gebruik op een festival (per keer ongeveer 200 - 250mg, ik weeg 80kg) heb ik tot 3 dagen erna echt last van misselijkheid. Ik heb geen mentale klachten of dinsdagdip, maar de misselijkheid is niet fijn. Ook droom ik de dagen erna enorm helder, maar dat is prima. Iemand hier ook ervaring mee en mogelijk tips om dit te verminderen? Kan misschien ook komen omdat ik dan wel actiever ben dan normaal, maar het voelt alsof mijn ingewanden in de wasmachine geweest zijn."
"Bedankt voor jullie reacties, lagere dosis zit zeker wat in ja, ik denk gewoon minder meenemen want ja, op het festival denk ik toch wel vaak van ja kan wel. En weinig gezeten inderdaad, en eerlijk is eerlijk, ook weinig tot niks gegeten. En het was warm, tijdens het festival geen last gehad van wat dan ook. Maar ja als ik dit zo terugleest denk ik ja, logisch dat ik me een geklutst voel de dagen erna. Mentaal prima eigenlijk wel."
"Hi, alle van dezelfde batch pillen, welke ik heb laten testen (uitslag mdma 203 mg)."
"jackhan zei: Hoeveel mg neem je de eerste dosis? Mijn go to is vrij simpel, goed en voldoende eten van te voren gezien ik rest van de dag niks meer eet , dag erna gezond eten en de dagen erna normaal ritme oppakken en onder de mensen zijn + proberen te sporten. Op de dag zelf hou ik 1 flesje van 500 ml aan per 1.5-2 uur. Space je nog lang na of kan je wel normaal in slaap vallen? Klik om te vergroten... Mijn eerste dosis ongeveer 80 - 100 mg mdma (getest), en dan na 2,5 uur een kwart bij (ongeveer 40 - 50 mg), en gedurende de rest ook iedere 2 uur ongeveer een kwart erbij. Maar eerlijk gezegd wordt het later altijd wel lastiger om te weten hoe lang het geleden was en hoeveel ik bijneem. Om teveel te voorkomen neem ik alleen mee wat ik van te voren had bedacht te nemen. Later op de dag wordt het allemaal een beetje waziger. Maar zodra ik thuis kom, ben ik zo verschrikkelijk moe, snel douchen en in bed en ik val als een blok in slaap. De volgende ochtend zijn mijn ogen ook weer niet zo schotelig, en voel ik me prima mentaal, maar ik krijg er geen eten in en ben echt misselijk. Iedereen is anders, maar de vrienden waarmee ik ga hebben niet dezelfde klachten. Mindless zei: Wat de anderen hierboven zeggen. Plus: de meeste serotonine zit in je buik en (lichaamseigen) serotonine wordt dus verbruikt bij gebruik van een entactogeen als MDMA. Dit kan misschien ook meespelen met de buikklachten. Serotonine is ook betrokken bij de spijsvertering. Klik om te vergroten... Nu ik dit zo combineer met mijn vorige post ( ter voorkoming neem ik ook diarree remmer voor een festival). Dit heeft natuurlijk ook effect op mijn spijsvertering. De volgende keer ga ik geen diarree remmer gebruiken en kijken wat het effect is. Misschien gaat het verteren van de mdma dan wel makkelijk als het mijn spijsvertering niet vertraagd is... Bedankt voor jullie antwoorden!"
"Mevrouw PlΓΈp zei: Hoeveel tijd zit er tussen de keren dat je MDMA neemt (in dagen/weken/maanden)? Klik om te vergroten... Sorry was tijdje niet ingelogd, bedankt voor je reactie. De laatste jaren minimaal 2 maanden ertussen, liefst 3, voor een beter effect. Vroeger (25 jaar geleden π€ππ) wel iedere 2 tot 3 weken. Maar ja dat is lang geleden. Dus de laatste 2 jaar steeds minimaal 2 maanden ertussen."
"Soulassasins zei: Gezien de hoeveelheid lijk me dat geen gebruiker die een maanden overslaat. Klik om te vergroten... Liever niet inderdaad, maar voor het fijnste gevoel toch wel. Bij vaker krijg ik wel last van een mentale dip, en die vind ik het echt niet waard meer. Dus iedere 2 maanden ongeveer. Alleen misselijk is ook mwah maar ja, geen pieken zonder dalen denk ik dan."
"debkb zei: Heb je al eens die diarreeremmer geprobeerd in zijn eentje, zonder dat je die nodig had? Zou me niet verbazen als die er ook iets mee te maken heeft. Ik begrijp ook niet goed waarom je die slikt: ik moet altijd poepen in de come up (schijnt ook niet iedereen te hebben maar bij mij is het vaste prik), maar als dat klusje eenmaal is geklaard, is het voorbij. Best kut om lang in een wc-rij te moeten staan in een come up terwijl hij al kopjes geeft, maar dat terzijde. Klik om te vergroten... Ja die heb ik ook wel eens 'los' genomen, maar dan wel als het nodig was... Maar dan er geen last van. Ja in feite heb je gewoon gelijk, ik denk dat het er een beetje ingeslopen is, zo van, nou ja dan hoef ik in ieder geval niet te poepen of aan de dunne ofzo op een festival. Mijn voornemen voor mijn volgende festival: geen diarreeremmers, gewoon react to nature's call mocht het zo zijn. Vroeger was het vinden van een Dixie of wc met w papier wel een uitdaging, maar tegenwoordig is het qua wc papier wel beter geregeld. Nu al weer zin in een volgend feestje π."
"Ok, update: festival gehad (Supremacy), geen loperamide, wel mdma-pil gebruikt (ongeveer 250 mg). Was een superfeest en de dag erna geen last van misselijkheid! Helemaal top! Bedankt voor jullie reacties."