Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Vorig jaar was ik nog net geen 50+ en ben ik weer eens naar een feestje geweest, en ik had hetzelfde. In mijn hoofd was het meer trippy, meer visual, meer empathie en nu meer stimulerend. Het publiek was top, het gezelschap top, veel nieuwe mensen leren kennen maar de xtc was een beetje meh. Intussen weer wat meer ervaring opgedaan en het voelt gewoon zachter. Binnenkort maar eens kijken of die ervaring van 4 maand geleden nog klopt :P"
"Nou inmiddels weer een keertje getest, netjes 3 maand er tussen en moet zeggen dat ik het nog steeds fijn vind maar ook start op iets meer dan vroeger en dan minder bijzet. Ook combineer ik nu niet en dat was vroegah wel anders :P Ik denk dat ik lekker 3-4 keer per jaar ga gebruiken als de gelegenheid zich voordoet, bevalt me prima."
"Hey allen, De zoekfunctie resulteerde in 1 hit met niet echt verhelderende info (Of mijn zoekskills zijn slecht maar dat is bijzaak), dus vandaar dat ik een nieuw onderwerp start. Mijn partner reageert veel later dan ik op MDMA/XTC en ze voelt ook veel minder dan ik. Laatste keer hebben we op een mooie zaterdagmiddag een terrasje opgezocht nadat we een bommetje hadden gedaan (Zij is 65kg en kreeg 65mg MDMA, ik ben 80kg en had 80mg MDMA). Qua dosering zitten we dan aan de voorzichtige kant maar zij is ng niet zo ervaren dus ik dacht rustig aan. Ik had na 45-60 minuten een lekker gevoel maar bij haar duurde het zeker 2 uur voor ze iets voelde, en ik zat er lekker in zogezegd maar haar piek was in een kwartiertje voorbij... Nou gaan we naar een feestje samen en ik ga daar XTC doen (Getest op 180mg per tablet), eerst een halfje en dan steeds een kwartje bijpakken (Werkt voor mij prima). Ik dacht er aan haar op hetzelfde regime te zetten zodat zij iets hoger doseert en het effect hopelijk langer aanhoud. Hebben jullie nog ervaring met mensen die langzamer reageren op X?"
"Bedankt voor de tips allemaal! Ik ga ze ter harte nemen. Ik ben voorzichtig met haar gestart omdat ik vanuit vroeger ervaring heb met te snel te hard, vandaar Ik start zelf meestal op een halfje en doe dan kwartjes bij. Op het feestje gaan we dan met een halfje starten (90mg voor haar dus) en dan bij doseren indien nodig. We gaan er voor zorgen dat ze niet over de 2mg/kg gaat over de hele avone en de laatste dosis doen we 4 uur voor we weer op de trein stappen, dan slaapt ze hopelijk ook een beetje. Het is pas over 3 weekjes maar als ik er aan denk post ik nog een rapportje voor de mensen die dit topic later tegeeeeeenkomen."
"Beetje laat maar misschien leuk voor de annalen... Ze is gestart op een half (Getest op 130mg MDMA) aangezien ze goed tolerant leek, en die kwam na 30 minuutjes lekker rustig binnen. Ze heeft na 2 uur een kwart bijgepakt en twee uur daarna ook nog een kwartje en ze heeft het hard naar haar zin gehad Al met al geslaagd, bedankt voor het meedenken!"
"90kg, ADHD certified , start op 75mg en pak 2 x 37.5 bij meestal. De pillen zijn op 150mg getest dus dat komt goed uit. Ga ik lekker op. Als het feestje langer is dan 6 uur dan pak ik nog 37.5 bij. Ik stop 4 uur voor ik weg ga en 5 uur voor ik in mn bedje lig."