Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPost je Pillen Pics!

Post je Pillen Pics!

727 antwoorden
164 weergaven
18-5-2026
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mindless zei:
Zit ik nog steeds met mijn flutpillen die helemaal tot gruis uiteenvallen in het zakje...
Klik om te vergroten...

Sinds 2012 geen zo'n pil meer gehad. Mijn bonen liggen al 5jaar op een koele donkere plaats. Als ik ze tegen iemand zijn hoofd aan gooi gaat die dat zeker voelen. Lijken wel samengestampt met beton.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#2
🐺PsyTekz zei:
Sinds 2012 geen zo'n pil meer gehad. Mijn bonen liggen al 5jaar op een koele donkere plaats. Als ik ze tegen iemand zijn hoofd aan gooi gaat die dat zeker voelen. Lijken wel samengestampt met beton.
Klik om te vergroten...
Ja, ik was ook heel teleurgesteld toen ik ze kocht. Had nooit eerder zulke gruis pillen gehad en nu ik er eens wat meer tegelijk kocht trof ik dit... De dealer vond het ook wel sneu, waardoor ik ze goedkoper kreeg, maar had liever meer betaald voor goede stevige pillen. En voor mij die maar zelden en weinig mdma gebruikt is het wel irritant, want ik zit al tijden met deze flutpillen... Maar goed, zoals gezegd werken ze verder wel prima.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Mindless zei:
Ja, ik was ook heel teleurgesteld toen ik ze kocht. Had nooit eerder zulke gruis pillen gehad en nu ik er eens wat meer tegelijk kocht trof ik dit... De dealer vond het ook wel sneu, waardoor ik ze goedkoper kreeg, maar had liever meer betaald voor goede stevige pillen. En voor mij die maar zelden en weinig mdma gebruikt is het wel irritant, want ik zit al tijden met deze flutpillen... Maar goed, zoals gezegd werken ze verder wel prima.
Klik om te vergroten...

ideaal om te snuiven! 😅

jokes aside.. ik lees nog regelmatig op reddit dat dat gebeurt.
5-mapb ook.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#4
Gympie zei:
ideaal om te snuiven! 😅
Klik om te vergroten...
No thanks!!

Gympie zei:
jokes aside.. ik lees nog regelmatig op reddit dat dat gebeurt.
5-mapb ook.
Klik om te vergroten...
Toch wel hè...
J
JuunLid
01-01-2024, 00:00
#5
Een hoop lieve gezichtjes toen ik thuiskwam IMG_20210217_165837059.jpg
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#6
16135857550858710366810206423124.jpgbest wel sterke!
w
wapboyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Juun zei:
Een hoop lieve gezichtjes toen ik thuiskwam Bekijk bijlage 16239
Klik om te vergroten...
Bekenden van me😊😊
B
BraboFLid
01-01-2024, 00:00
#8
whitesugar zei:
Bekijk bijlage 16242best wel sterke!
Klik om te vergroten...
Punishers👌
Inderdaad hele zware jongens, maar ga er echt bizar goed op😁
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#9
BraboF zei:
Punishers👌
Inderdaad hele zware jongens, maar ga er echt bizar goed op😁
Klik om te vergroten...
Ik had de laatste keer eerst een kwart en toen ik bij nam de helft van een kwart en ging echt iets te hard... terwijl ik meestal met een halfje begin. Dus het zijn goede jongens ja.
B
BraboFLid
01-01-2024, 00:00
#10
j7tbdjscuh751__01.jpg
@ZiggyStardust
L
Lid 151097Lid
01-01-2024, 00:00
#11
BraboF zei:
Bekijk bijlage 16258
@ZiggyStardust
Klik om te vergroten...
How awesome! 😍👏
J
JuunLid
01-01-2024, 00:00
#12
Gympie zei:
11?
Klik om te vergroten...
Ja 1tje kado 😄 altijd fijn. Het gekke getal🤡
J
JuunLid
01-01-2024, 00:00
#13
BraboF zei:
Bekijk bijlage 16258
@ZiggyStardust
Klik om te vergroten...
Damn niceee 🤩 collecters item
N
NiandraLadesLid
01-01-2024, 00:00
#14
2C-B'tjesDSC_7624.JPG
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Dit zijn grotendeels allemaal XTC pillen neem ik aan?:tilttearlaugh: zie er een hoop grappige tussen staan!
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#16
BraboF zei:
Bekijk bijlage 13030
De enige echte corona pil
Klik om te vergroten...
Deze wint het wel man! jeetje kom amper bij als ik deze zie:tearsofjoy::tilttearlaugh:
T
Tinji007Lid
01-01-2024, 00:00
#17
De laatste 2 jammer genoeg. :grin:
Wel goede ervaringen mee gehad. :)
C
Calliweed2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#18
80E4DAD4-9041-48E4-8A2E-08BD00C27F94.jpegF9EA3BA7-83BD-4C7E-A0F0-22B3BCFA859A.jpeg
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#19
4A765127-FFB4-446B-8FA7-09E06D6D1F0D.jpeg

642BDDEB-8896-416B-9703-83A2EA1D9498.jpeg
d
debkbLid
01-01-2024, 00:00
#20
Oe! Tweekleurige uiltjes had ik ook! Maar dan in andere kleuren… daar ging ik goed op 🤩

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1415161718...37
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."