#1
LEEFDLaat me raden.... dit is ook een gevolg van middelengebruik? 🤣 Verder weinig aan toe te voegen.
LEEFDLaat me raden.... dit is ook een gevolg van middelengebruik? 🤣 Verder weinig aan toe te voegen.
Laat me raden.... dit is ook een gevolg van middelengebruik? 🤣 Verder weinig aan toe te voegen.Ik heb denk daar letterlijk andersom over!
beetje een oud topic sorry maar vond het wel een interessante vraag
In onze mensentaal kunnen we alles als iets goed of slecht zien. Daar zit de denkfout denk ik toch? Het zijn twee uiterste.
niets is altijd goed en niets is altijd slecht. Het is dus maar hoe je het interpret.
Conclusie; wanneer je denkt dat het je dommer heeft gemaakt. dan heb je dit juist..
maar had je nou gedacht dat het je slimmer had genaakt dan had je het ook juist 😂
Balans is de sleutel. De natuur bijvoorbeeld past zich continu aan aan tot balans.
Maar dit ie nooit perfect want het is continu in beweging. perfect dus een uiterste in onze denkwoordentaal bestaat niet.
volg je gevoel, denken is handig en onze intelligentie, Niets meer niets minder,
De grap is wel dat wat jij maar vaak genoeg iets denkt, dat dar voor jou waarheid word.
Denk je dat je onzeker bent, dan voel je je ook echt onzer.
Denk je dat je steeds wat zekerder word, dan word je ook echt steeds zekerder,
Denk je dat je zelfverzekerd bent, dan voel je je ook echt zelfverzekerd.
Een dier voelt zich ook wel eens zeker of onzeker maar dat is gewoon zo, Het is niet goed of slecht het is gewoon zo,
Door de sociale belemmeringen plaatsen de denkers het vaak in denkwijze fout, en zelfverzekerd als goed,
TE-zelfverzekerd word dan opeens weer gezien als iets fout. Als je gewoon oefent niet overal een antwoord op probeerd te zoeken en daar waar je wel over denkt altijd optimistisch bekijkt, go with the flow, van alles een beetje, zit je altijd op balans.
ik heb misschien wel meer nadelen als voordelen door middelen, maar ik ben echt optimistisch en alles gebeurt met een rede,
Volg je gevoel. heb je honger dan heb je honger. Honger hebben goed of slecht? beide biet of juist wel, DUS EET ALS HE HONGER HEBT, IS ER NERGENS ETEN EN ZIT JE MIDDEN IN EEN WERELDOORLOG GA DAN ETEN ZOEKEN.
helaas ontkomen we niet door te denken in onze woorden. de grap is wel dat je bent en voelt en dat is dus voor jou de waarheid. kunt veranderen door optimisme. Je kan jezelf goed voelen en genieten door die goede positieve woorden of denken.
UITERSTE, en die bestonden niet eens hahaha,
Kan er oorlog aankomen, kan je over een week doodgaan blablabla, ja,
ga je ervanuit? nee. dus geen angst.
Ben je er wel wel bang voor en er dus misschien wel vanuit? dan ga je angst/stress ervaren natuurlijk, je denkt iets wat ook nog is feitelijk gezien waar kan zijn dat je fucking dood gaat. Dus met negatief denken voel je je letterlijk kut, ervaar je stress dat misschien wel het ongezondste is, dus weer die balans, Is onnodige stress goed? nee, en stress slcht? nee het red je keven.
LAATSTE dan, me stimulantje begint het te begeven. nog ff paar uurtjes slapen als lukt maaaar IS WATER GOED OF SLECHT?
BEIDE NIET, WATER IS WATER.;
balans....
iets te weinig water is dodelijk, iets te veel water is dodelijk best eng toch, maar waarom is niemand bang om teveel/teweinig te drinken dan als het letterlijk dodelijk kan zijn? OMDAT JE GEVOEL KLOPT EN MOCHT HET NIET EVEN DUIDELIJJK ZIJN ZULLEN JE EERSTE BEHOEFTE DAT AUTOMATISCH VOOR JE OVERNEMEN,
Dus ik denk dat middelen me slimmer hebben gemaakt wat best positief is en goed voelt EN IK VOEL ME echt slim lol
jij andersom, en je voelt je ook echt dommer.
EN de grootste grap is dus dat we het nooit precies zullen weten. en het antwoord niet eens iets boeit haha, maar jij je nu misschien dom voelt en stiekem heel slim bent geworden.
misschien ik wel dommer.... maar ik voel me slim omdat ik dat wel denk.
je kan jezelf ziek en beter denken, je kan denken wat je wil en je gevoel en gezondheid er nee sturen.
Neem onze woorden dus met een korreltje zout heb een beetje humor en ga je passie volgen vind balans.
Zijn we slimmer of dommer geworden door iets? geen idee dus doei.
en ja moet ik iets dat toch iets uit me verleden een woordenlabel geven? Dan denk al zowat me hele leven dat ik dat ik nergens spijt van heb uit verleden en alles met een reden gebeurd. Als ik iets zou doen, of begint te veroorzaken waar ik oprecht spijt van sou kunnen krijgen? dan vertelt je gevoel dat wel want balans is leven, en onze woorden vaak 2 uitersrte.
EN AANGEZIEN DAT NOOIT HELEMAAL KLOPT KIES IK WEL DE GOEDE WOORDEN.
wat zeiden ze ook alweer, fake it till you make it? en wetende dat je je eigen leugens KUNT GAAN geloven en deze voor jou werkelijkheid gaan worden als je het maar vaak genoeg herhaald zegt al genoeg.
het leven is niet te sturen..... je gedachten en daarmee je gevoel wel. HOE JE JE VOELT is jou leven, dus laat het toneel lekker ze ding doen, maak je niet druk om IETS en al helemaal niet als je het niet in de hand hebt l
echt je kan het nog zo erg en kut hebben, opeens veel onbestuurbare niet in de hand hebbende dingen gebeuren. mocht je achteraf wel iets in de hand hebben kunnen hebben? ja dan leer je ervan dus dan gebeurd dat nooit meer en dan heb je geen stress en wel wat geleerd. en wat je ook kiest de situatie is gebeurd en verleden.
LAATSTE beloofd, Dus optimistisch denken, dedingen zonder kijken naar wat je hebt, dwt je LEEFD en dat dat rijker is als al het geld op de wereld. financiële rijkdom..... iets wat miljarden craven. Dus je leven lang een illusie willen terwijl de echte rijkdom om je heen voor. of blijven hanger in het verleden met een negatieve mindset kunnen meer verschil maken als het hele financiële monopoly spellen kijken en voelen naar wat je hebt en
❤❤❤
Ik voel dat ik extreem dom ben geworden door mijn jaren gebruik van ghb, hebben meer mensen dit ?
Groetjes ,
En lelijk na je 25eVan drugs word je nou eenmaal dom en lelijk. Vooral dom als je het in je jongere jaren gebruikt (voor 25jaar)
Ik ben op me 14e begonnen, maar ik ben echt fucking slim😨Van drugs word je nou eenmaal dom en lelijk. Vooral dom als je het in je jongere jaren gebruikt (voor 25jaar)
Dat word je swsEn lelijk na je 25e![]()
In welke mate heb je gebruikt? Ik merk wel redelijke brainfog door vroegtijdig gebruik, zou ook wel met gene te maken hebben. Maar voor je 25ste voordat je brein volgroeit is met veel drugs gebruik gaat wel zeker wel met jou intelligentie doen. Mabe ben je dan alsnog niet achterlijk of dom maar de schade die je aanbrengt door veel of langdurig gebruik kan je niet echt terug schakelen. De een is van zichzelf als slim de andere niet dat wil niet zeggen dat het geen impact kan hebben op je intelligentie. Voor de eene meer voor de andere minder. Gene spelen hierin nog altijd een grote roll.Ik ben op me 14e begonnen, maar ik ben echt fucking slim😨
in mijn drugsgebruik ben ik niet dommer geworden maar slimheid wel🧐Dom worden door drugs? Wat bedoelen jullie?
Ik kan nou niet echt zeggen dat ik in 10 jaar drugs gebruik dommer ben geworden?
🤔
Ik ben veel te vroeg begonnen. ook door slaapverlamming en nachtmerries waar ik heel me leven lang heb. Maar nu ben ik het gewend maar soms moet me pa me wakker schudden voor een 1min en ik halucinueer er ook bij. En als je dan eruit bent val je zoals een zak patataten inmekaar door die slaapverlamming.Ik ben op me 14e begonnen, maar ik ben echt fucking slim😨
Voorral cannabis en alcohol waren de boosdoeners die mijn ontwikkeling (me hersenen) erg in de weg heeft gestaan, ik ben vanaf me 19e tot me 23e gestopt met harddrugs( heel sporadisch 1 a 2x per jaar) en vanaf me 19e tot me 24e aan opiaten, wiet, benzo's en redelijk veel alcohol verslaafd geweest. Ben dit jaar een jaar lang gestopt met blowen en bijna het hele jaar niet gedronken en dat heeft echt een positieve invloed op me gehad, ik voel me een stuk volwassener gewordenIn welke mate heb je gebruikt? Ik merk wel redelijke brainfog door vroegtijdig gebruik, zou ook wel met gene te maken hebben. Maar voor je 25ste voordat je brein volgroeit is met veel drugs gebruik gaat wel zeker wel met jou intelligentie doen. Mabe ben je dan alsnog niet achterlijk of dom maar de schade die je aanbrengt door veel of langdurig gebruik kan je niet echt terug schakelen. De een is van zichzelf als slim de andere niet dat wil niet zeggen dat het geen impact kan hebben op je intelligentie. Voor de eene meer voor de andere minder. Gene spelen hierin nog altijd een grote roll.
Maar hierin lees ik meer fouten die jij zelf hebt gemaakt, betekend niet dat je dom bent? Je hebt domme fouten gemaakt en dat is wat anders dan dat je intelligentie daadwerkelijk afneemt.Als ik de oerstomme fout van het "proberen " van het cannabis roken nou ( alleen deze drug al) niet gedaan zou hebben, dan was mij een enorme, gigantische kuttijd bespaard gebleven.
Dat kan ik wél zeggen.
Mijn super relatie in stand kunnen houden, geen geldzorgen gehad, geen ruimte 6 jaar Legion Etrangere hoeven te overleven, het zwaarste is voor mij de relatiebreuk geweest....
En we hadden met df zo een hele hoop geld kunnen uitgeven in Thailand oid.
Ja.
Alleen heeft terugkijken totaal geen zin, omdat eenmaal gedane zaken geen keer hebben...
En drank kost nou eenmaal hersencellen die je never nooit meer terug zult zien en je dus......dommer wordt!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."