#1
Ik voel dat ik extreem dom ben geworden door mijn jaren gebruik van ghb, hebben meer mensen dit ?
Groetjes ,
Groetjes ,
Ik voel dat ik extreem dom ben geworden door mijn jaren gebruik van ghb, hebben meer mensen dit ?
Groetjes ,
En lelijk na je 25eVan drugs word je nou eenmaal dom en lelijk. Vooral dom als je het in je jongere jaren gebruikt (voor 25jaar)
Ik ben op me 14e begonnen, maar ik ben echt fucking slim😨Van drugs word je nou eenmaal dom en lelijk. Vooral dom als je het in je jongere jaren gebruikt (voor 25jaar)
Dat word je swsEn lelijk na je 25e![]()
In welke mate heb je gebruikt? Ik merk wel redelijke brainfog door vroegtijdig gebruik, zou ook wel met gene te maken hebben. Maar voor je 25ste voordat je brein volgroeit is met veel drugs gebruik gaat wel zeker wel met jou intelligentie doen. Mabe ben je dan alsnog niet achterlijk of dom maar de schade die je aanbrengt door veel of langdurig gebruik kan je niet echt terug schakelen. De een is van zichzelf als slim de andere niet dat wil niet zeggen dat het geen impact kan hebben op je intelligentie. Voor de eene meer voor de andere minder. Gene spelen hierin nog altijd een grote roll.Ik ben op me 14e begonnen, maar ik ben echt fucking slim😨
in mijn drugsgebruik ben ik niet dommer geworden maar slimheid wel🧐Dom worden door drugs? Wat bedoelen jullie?
Ik kan nou niet echt zeggen dat ik in 10 jaar drugs gebruik dommer ben geworden?
🤔
Ik ben veel te vroeg begonnen. ook door slaapverlamming en nachtmerries waar ik heel me leven lang heb. Maar nu ben ik het gewend maar soms moet me pa me wakker schudden voor een 1min en ik halucinueer er ook bij. En als je dan eruit bent val je zoals een zak patataten inmekaar door die slaapverlamming.Ik ben op me 14e begonnen, maar ik ben echt fucking slim😨
Voorral cannabis en alcohol waren de boosdoeners die mijn ontwikkeling (me hersenen) erg in de weg heeft gestaan, ik ben vanaf me 19e tot me 23e gestopt met harddrugs( heel sporadisch 1 a 2x per jaar) en vanaf me 19e tot me 24e aan opiaten, wiet, benzo's en redelijk veel alcohol verslaafd geweest. Ben dit jaar een jaar lang gestopt met blowen en bijna het hele jaar niet gedronken en dat heeft echt een positieve invloed op me gehad, ik voel me een stuk volwassener gewordenIn welke mate heb je gebruikt? Ik merk wel redelijke brainfog door vroegtijdig gebruik, zou ook wel met gene te maken hebben. Maar voor je 25ste voordat je brein volgroeit is met veel drugs gebruik gaat wel zeker wel met jou intelligentie doen. Mabe ben je dan alsnog niet achterlijk of dom maar de schade die je aanbrengt door veel of langdurig gebruik kan je niet echt terug schakelen. De een is van zichzelf als slim de andere niet dat wil niet zeggen dat het geen impact kan hebben op je intelligentie. Voor de eene meer voor de andere minder. Gene spelen hierin nog altijd een grote roll.
Maar hierin lees ik meer fouten die jij zelf hebt gemaakt, betekend niet dat je dom bent? Je hebt domme fouten gemaakt en dat is wat anders dan dat je intelligentie daadwerkelijk afneemt.Als ik de oerstomme fout van het "proberen " van het cannabis roken nou ( alleen deze drug al) niet gedaan zou hebben, dan was mij een enorme, gigantische kuttijd bespaard gebleven.
Dat kan ik wél zeggen.
Mijn super relatie in stand kunnen houden, geen geldzorgen gehad, geen ruimte 6 jaar Legion Etrangere hoeven te overleven, het zwaarste is voor mij de relatiebreuk geweest....
En we hadden met df zo een hele hoop geld kunnen uitgeven in Thailand oid.
Ja.
Alleen heeft terugkijken totaal geen zin, omdat eenmaal gedane zaken geen keer hebben...
En drank kost nou eenmaal hersencellen die je never nooit meer terug zult zien en je dus......dommer wordt!
Dom worden door drugs? Wat bedoelen jullie?
Ik kan nou niet echt zeggen dat ik in 10 jaar drugs gebruik dommer ben geworden?
🤔
Voorral cannabis en alcohol waren de boosdoeners die mijn ontwikkeling (me hersenen) erg in de weg heeft gestaan, ik ben vanaf me 19e tot me 23e gestopt met harddrugs( heel sporadisch 1 a 2x per jaar) en vanaf me 19e tot me 24e aan opiaten, wiet, benzo's en redelijk veel alcohol verslaafd geweest. Ben dit jaar een jaar lang gestopt met blowen en bijna het hele jaar niet gedronken en dat heeft echt een positieve invloed op me gehad, ik voel me een stuk volwassener geworden
Dus onderschat wiet niet want dat was voor mijn hersenen de grootste boosdoener!!
Ik ben altijd door gebruik aan de domme kant geweest maar tegelijkertijd heel wijs door trauma's en mezelf op te hebben moeten voeden. Maar op emotioneel gebied en probleemoplossing liep ik heel erg achter en dat is voorral door de cannabis gekomen en word nu minder
Als ik die 10 jaar lang niks tot bijna niks gebruikt had zou me leven er nu heel anders uitzien denk ik
Jaren gebruik van gelijk welke drugs maken je echt wel wat minder intelligent. Had ik ook bv met jaren blowen. Of jaren stimulanten. Tijdens voel je jou best wel slim en zelfzeker maar als de stofjes uitwerken en je staat er bij stil kan je jou idd dom voelen.
En hoe , echt toen ik veel blowde en alleen maae binnen zat te gamen man man ik zag er erger uit dan een crack junk .. lijk wit , wallen onder me oog . Vrat alleen maar junkfood . Natuurlijk heeft dit ook met me levenstijl te maken , ken iemand die mega veel blowd en mega gespierd is hoe die dit doet geen idee maar hij is wel een uitzondering . Kijk maar goed naar al die extreme blowers ,allemaal wallen en zombieheid . Nog een puff "living in myyy fantasyy worldddd"Van drugs word je nou eenmaal dom en lelijk. Vooral dom als je het in je jongere jaren gebruikt (voor 25jaar)
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."