#1
Ik wil echt super graag advies, ik zou dat zo erg waarderen, ben radeloos. Als samenvatting van alles wil ik vermelden dat ik terug ben gevallen ben na 8 maanden clean te zijn van drugs en ik van 280mg uit het ziekenhuis diazepam ben ontslagen en zonder psychologische hulp door schulden en door de wachtlijsten van Jellinek, ik nu op 6mg diazepam per week zit.
Maandag ben terug gevallen in speed en GHB en dinsdag met de speed stopte en meerdere pogingen heb gedaan om cold turkey te stoppen deze week. Ik zat op 5ml per 2 uur tot gisteren avond toen ik mijn vriendin het eerlijk vertelde en het bijna uit wilde maken, wat ik een ramp zou vinden. Ik hou echt heel veel van haar en ben vannacht op 3,5ml per 2 uur gestart waar ik na 2 doseringen op 3ml zat en toen met 3 doseringen op 2,5ml per uur zat en nu 2,2ml per 2 uur. Morgen avond mag ik mijn laatste G'tje nemen, maar van de week had ik al na 3 pogingen cold turkey al heftige ontwenning.
Langzamer afbouwen mag echt niet van haar en morgen avond is de deadline. Ik mag nog 16 dossissen en dan moet ik stoppen. Vandaag is dag 6 en morgen avond moet ik stoppen en maandag overdag kan ik aan meds komen.
Pregabaline 300mg capsules en alle Benzo's. Nu wil ik het of alleen met Pregabaline doen en misschien kortwerkende Benzo's, want wil mijn afhankelijkheid niet te veel vergroten vergroten maar ik accepteer dat ik sws op de blaren ga zitten, maar wil het niet gevaarlijk maken.
Over 10 dagen ga ik naar 5mg diazepam in mijn afbouw en wil dit soepel oplossen, wil heel graag advies hoe ik dit zo soepel mogelijk kan afsluiten, ontwenning mag zeker, maar het moet niet gevaarlijk worden.
Maandag ben terug gevallen in speed en GHB en dinsdag met de speed stopte en meerdere pogingen heb gedaan om cold turkey te stoppen deze week. Ik zat op 5ml per 2 uur tot gisteren avond toen ik mijn vriendin het eerlijk vertelde en het bijna uit wilde maken, wat ik een ramp zou vinden. Ik hou echt heel veel van haar en ben vannacht op 3,5ml per 2 uur gestart waar ik na 2 doseringen op 3ml zat en toen met 3 doseringen op 2,5ml per uur zat en nu 2,2ml per 2 uur. Morgen avond mag ik mijn laatste G'tje nemen, maar van de week had ik al na 3 pogingen cold turkey al heftige ontwenning.
Langzamer afbouwen mag echt niet van haar en morgen avond is de deadline. Ik mag nog 16 dossissen en dan moet ik stoppen. Vandaag is dag 6 en morgen avond moet ik stoppen en maandag overdag kan ik aan meds komen.
Pregabaline 300mg capsules en alle Benzo's. Nu wil ik het of alleen met Pregabaline doen en misschien kortwerkende Benzo's, want wil mijn afhankelijkheid niet te veel vergroten vergroten maar ik accepteer dat ik sws op de blaren ga zitten, maar wil het niet gevaarlijk maken.
Over 10 dagen ga ik naar 5mg diazepam in mijn afbouw en wil dit soepel oplossen, wil heel graag advies hoe ik dit zo soepel mogelijk kan afsluiten, ontwenning mag zeker, maar het moet niet gevaarlijk worden.