Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums7 dagen GHB gebruikt, nu op 2,5ML per uur, eerder al afhankelijk geweest! Hulp gevraagd

7 dagen GHB gebruikt, nu op 2,5ML per uur, eerder al afhankelijk geweest! Hulp gevraagd

72 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
P
Pieter_postLid
01-01-2024, 00:00
#1
@Spyro had gelijk, nu merk ik de consequenties van het te gemotiveerd adbouwen. Ik zit nu 10 uur lang op 1ml per 2 uur en merk dat de adkick toeneemt, omdat ik naar een deadline toe werkten wat alleen maar meer stress geeft. Ik heb nu nog 30ml GHB en ik kan of straks of vanavond aan Lyrica komen. Helaas geen baclofen. Ik wilde het overwegen om het zonder te doen, helaas is dit ook de keuze van mijn vriendin. De hele nacht gezocht naar Baclofen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#2
A Je bent er teveel mee bezig maar dat kan ik begrijpen. 1 ml per 2 uur is genoeg om in drie dagen met phenibut te stoppen of baclofen over te stappen. Alleen combineren met ssri's is riskant. Dopamine rebound kan met seroquel, kan je combineren met mirtazeline alleen sertraline weet ik niet. Meld het verhaal aan je dokter of verslavings instelling en vraag hun advies. 30ml zou genoeg moeten zijn als je je dosissen op 8 x 2 uu zet en 0,2 per dag eraf doet en de nachten op diazepam doet lage dosering. Maar nogmaals je combineert een boel, dus veel risico's om dit zonder professionele begeleiding te doen. Sertraline kan je ook niet zomaar mee stoppen. Wat ook goed werkt is om de vier uur , probeer op 1 ml naar 3 uur te gaan en eindigen op 4 tot 6 uur en zo af te bouwen.
P
Pieter_postLid
01-01-2024, 00:00
#3
Brakka Mang zei:
A Je bent er teveel mee bezig maar dat kan ik begrijpen. 1 ml per 2 uur is genoeg om in drie dagen met phenibut te stoppen of baclofen over te stappen. Alleen combineren met ssri's is riskant. Dopamine rebound kan met seroquel, kan je combineren met mirtazeline alleen sertraline weet ik niet. Meld het verhaal aan je dokter of verslavings instelling en vraag hun advies. 30ml zou genoeg moeten zijn als je je dosissen op 8 x 2 uu zet en 0,2 per dag eraf doet en de nachten op diazepam doet lage dosering. Maar nogmaals je combineert een boel, dus veel risico's om dit zonder professionele begeleiding te doen. Sertraline kan je ook niet zomaar mee stoppen. Wat ook goed werkt is om de vier uur , probeer op 1 ml naar 3 uur te gaan en eindigen op 4 tot 6 uur en zo af te bouwen.
Klik om te vergroten...
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#4
Gast wat een verhalen haha.
Heel fijn dat je hier een plek hebt om ook je hart te luchten maar het is erg slecht te volgen, sorry… wellicht kun je je vragen en verhalen wat meer onderscheiden.

Maar stop met dingen “moeten”. Je kunt je vriendin echt wel aantonen wat de gevolgen zijn van haar deadline, dat je bezig bent met afbouwen en wat je lange termijn doelen zijn. Als ze dat niet ziet, dan brengt ze je afkick en misschien zelfs je leven in gevaar🤷🏻‍♀️
Je kunt ook anoniem met dit nummer bellen als je echt niet naar je arts durft toe te stappen, maar zoek professionele hulp: https://www.druglijn.be/stel-je-vraag/
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#5
Q-Zilla zei:
Ik denk aangezien ik niet aan baclofen kan komen, dat mijn doel is om het met bloeddruk metingen de laatste ML rustiger aan af te bouwen.

Ik kijk het morgen aan of pregabaline nodig zal zijn. Verder heb ik heftigere afkicks meegemaakt met GHB ook door na een binge gelijk cold turkey te gaan, al was dat na een weekender ongecontroleerd en veel gebruik, dan had ik al meer last dan wanneer je het gelijk afbouwd na een feestje en dan kan ik uit ervaring de comedown zonder meds dragelijk maken, door niet op 5ml per 1,5 uur te eindigen, maar het in 4 tot 8 dosissen het te kunnnen laten landen.

Ik moet jullie eerlijk toegeven dat er een momentje kwam in mijn hoofd, om heus na een jaar met de kennis van nu het max 1 keer per half jaar of jaar op een festival te doen, geen 5ml per 1,5 uur, maar 3ml per 2 uur en dan gelijk na het feestje gaan afbouwen in enkele dosissen.

Maar bij mij werkt het zo, mag ik nooit meer gebruiken en wordt het mij verboden door iedereen, dan spreek ik uit ervaring dat ik sneller terug val.

Deze GHB gaat na de afbouw de wc in. Na een jaar wil ik een herkansing naar mijn vriendin om het haar max 50ml te laten halen. Ik koop vrijwillig urine testen en heb mijn vriendin verteld dat ze op elk willekeurig moment een urine test mag doen bij me, zo vaak ze wilt en als ze vermoedens heeft.
Klik om te vergroten...
Q-Zilla zei:
Als ik binnen dit jaar als uitdaging iets aanraak, dan begint het clean zijn voor een jaar opnieuw, dan ben ik er nog niet klaar voor. Maar ik weet dat het ooit weer een keer mag, maar het kan zomaar zijn dat ik definitief stop, juist omdat ik weet dat het ooit weer een keer verandwoord mag.
Klik om te vergroten...
Hier gaat het mis. Als je dit blijft denken dan zal je altijd blijven terugvallen.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Vwb middelen/stoffen waar je aan verslaafd geweest bent, is er later geen "verantwoord" gebruik meer mogelijk. Slechts in heel enkele gevallen kan iemand dit, maar ga er maar vanuit dat hergebruik vrij snel weer tot een nieuwe verslaving gaat leiden.
Je lichaam vergeet het gebruik niet, en binnen de kortste keren lig je weer in de maalstroom van een nieuwe verslaving.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#7
@Pieter_post hoe gaat die nu ?
P
Pieter_postLid
01-01-2024, 00:00
#8
MR_CHIP zei:
@Pieter_post hoe gaat die nu ?
Klik om te vergroten...
Ik heb per direct hulp gezocht en dat heeft me heel ver gebracht. Totaal geen cravings en de volle motivatie om nuchter van het leven te genieten. Natuurlijk nog wel eens last van moeilijke dagen, maar door stil te staan bij de gevolgen die ontstaan door het tijdelijk oplossen van de moeilijke dagen en weten dat dat structureel het probleem verergert, kom ik eigenlijk alleen maar op de conclusie om te accepteren dat slechte dagen er ook bij horen en na een lange tijd gezond te leven je vanzelf met de tijd weer gelukkiger wordt. Hierdoor ontstaat de kracht om niet in een verslaving te vallen.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#9
Klinkt goed , hopelijk blijft het ok gaan
P
Pieter_postLid
01-01-2024, 00:00
#10
Sporten, gezond eten en mediteren helpen mij door de zware dagen heen. Slapen blijft wel een struggle helaas. Ben al blij als ik 2 uurtjes slaap pak. Overdag probeer ik zoveel mogelijk afleiding te zoeken en niet te slapen, zodat ik een ritme kan opbouwen.
D
DownUnderLid
01-01-2024, 00:00
#11
Je hele verhaal is zo extreem uitgebreid maar ook nog eens zeer onduidelijk, om iemand advies te kunnen geven met zo'n verhaal, dan moet men jouw bericht echt een aantal keer gaan lezen en analyseren, het is echt te onduidelijk om dan echt een goed advies te kunnen geven. Het verhaal van afbouwen, dat vind ik zeer vreemd, je bouwt namelijk niets iets af in één nacht of dag. Daarnaast is je vriendin onverantwoordelijk bezig om jou een deadline te stellen van een paar dagen, terwijl als ik zie wat jij allemaal wel niet neemt. dit onmogelijk is en zelfs gevaarlijk. Enige juiste advies aan jou is dat je je laat helpen in een kliniek. Succes gewenst!
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mee eens.
Met name het stellen van een deadline door jouw vriendin vind ik not done....weet zij wel, hoe precair afbouwen van ghb is?
En onder druk moeten afbouwen is ook voor jou niet goed, sterker nog, het werkt in je nadeel zo.
Laat je vriendin maar eens veel nalezen over ghb en de afbouw!
Mss stopt ze met die deadline en kun je in relatieve rust afbouwen.
Alle sterkte toegewenst!
P
Pieter_postLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik ben clean van alles, heb me laten helpen in een kliniek. Ben zo blij dat ik niet meer afhankelijk ben. De benzo's vond ik nog het lastigste. Ik slaap amper, ben vaak verdrietig en mijn energie is op. Maar ik weet dat er een dag zal komen dat ik mij beter zal voelen. Ik geef niet op en het laatste wat ik zal doen is naar middelen grijpen. Ik heb hier zo erg van geleerd.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."