Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGHB voor het eerst uitproberen!

GHB voor het eerst uitproberen!

49 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
t
the dose it the poisonLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik raad het je af.
alleen de gedachte dat je o.a. gootsteen ontstopper en velgenreiniger naar binnen krijgt.
nee, daar haak ik af.
hoewel ik ook niet weet wat ik allemaal naar binnen werk met mn RCtjrs,:P maar toch...
GHB staat echt wel in mn top 3 wat ik NOOOIT zal gaan gebruiken.
S
ShinyzappyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mindless zei:
Dat is dus te kort. Dan stapelt het, wat gevaarlijk is.

Maar je doet het toch niet meer.
Klik om te vergroten...
Ik heb dit zeker in gedachten gehouden, toen ik bij doseerde
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#3
the dose it the poison zei:
gootsteen ontstopper en velgenreiniger naar binnen krijgt.
Klik om te vergroten...

Na een chemische reactie kun je niet meer spreken van de stoffen die het vooraf waren. Ik durf te wedden dat er meer ingrediënten met een doodshoofd in andere drugs gaan die je zonder pardon gebruikt. Maar goed dat geef je zelf al aan. 🫢

Gootsteenontstopper is niks meer dan een sterk zout. Deze is PH neutraal gemaakt door de reactie dus ; het zal wel zout proeven.

the dose it the poison zei:
GHB staat echt wel in mn top 3 wat ik NOOOIT zal gaan gebruiken.
Klik om te vergroten...

Daar sta ik volledig achter. Meuk van de bovenste plank. Maar dan vooral omdat het zo verslavend is. :)
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#4
Shinyzappy zei:
Ik heb dit zeker in gedachten gehouden, toen ik bij doseerde
Klik om te vergroten...
Dus je wist het, maar deed het toch?

Dit is uiterst riskant bij GHB. Het luistert zeer nauw met wanneer je een eventuele volgende dosering neemt, omdat dit gaat stapelen en je zo mogelijk teveel pakt en daardoor mogelijk zelfs out gaat. Zeker in je eentje is dat foute boel, want bij GHB kan 'out' gaan (bewustzijn verliezen) mogelijk leiden tot ernstige ademhalingsstoornissen.

Ik zat wel mis met mijn 3 uren. Het is geloof ik minimaal 2 uren. Al is 3 uren wachten natuurlijk wel extra op safe spelen.

Nogmaals, goed dat je er helemaal mee stopt, maar mocht je het om de een of andere reden toch weer eens doen: let dan alsjeblieft goed op deze dingen.

Nog een ding: door het effect van de GHB zelf kun je vergeten wanneer je je vorige dosering precies hebt genomen. Dit kan om bovengenoemde reden ZEER gevaarlijk zijn. Bij gebruik: ALLES BIJHOUDEN (opschrijven, alarm zetten, etc.)
S
ShinyzappyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mindless zei:
Dus je wist het, maar deed het toch?

Dit is uiterst riskant bij GHB. Het luistert zeer nauw met wanneer je een eventuele volgende dosering neemt, omdat dit gaat stapelen en je zo mogelijk teveel pakt en daardoor mogelijk zelfs out gaat. Zeker in je eentje is dat foute boel, want bij GHB kan 'out' gaan (bewustzijn verliezen) mogelijk leiden tot ernstige ademhalingsstoornissen.

Ik zat wel mis met mijn 3 uren. Het is geloof ik minimaal 2 uren. Al is 3 uren wachten natuurlijk wel extra op safe spelen.

Nogmaals, goed dat je er helemaal mee stopt, maar mocht je het om de een of andere reden toch weer eens doen: let dan alsjeblieft goed op deze dingen.

Nog een ding: door het effect van de GHB zelf kun je vergeten wanneer je je vorige dosering precies hebt genomen. Dit kan om bovengenoemde reden ZEER gevaarlijk zijn. Bij gebruik: ALLES BIJHOUDEN (opschrijven, alarm zetten, etc.)
Klik om te vergroten...
Thanks voor de headsup🫡 alles is soepel verlopen en zal dit middel niet snel meer nemen
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Shinyzappy zei:
alles is soepel verlopen en zal dit middel niet snel meer nemen
Klik om te vergroten...

Goed om te horen dat het goed is gegaan.
En ook dat het niet je favo middel is geworden.
Ik herken me daar volledig in.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mindless zei:
Ik zat wel mis met mijn 3 uren. Het is geloof ik minimaal 2 uren. Al is 3 uren wachten natuurlijk wel extra op safe spelen.
Klik om te vergroten...
De merkbare effecten duren 2 uur, maar het duurt 3 uur voordat de GHB uit je bloed is. Dus je zat wel goed.
S
Smoke_it&Snife_itLid
01-01-2024, 00:00
#8
In combinatie met alcohol idd heel gevoelige gevolgen. Mijn narcistische ex-partner kapte het zootje gewoon in mijn drankje. Gebeurde 2x, maar was me er niet van bewust. Wie denkt nu dat zijn partner zoiets zou doen... Zat tussen beide keren ook voldoende tijd om niet aan die mogelijkheid te denken. Tot er bij het opruimen van wat paperassen een briefje uit een schriftje viel, waar de ingrediënten op geschreven stonden
d
djiegoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Shinyzappy zei:
Opzich zelf sowieso, combi sta in wel voor open ligt eraan wat je aan te raden hebt. Ik weet dat t met mdma of speed een goede combi is maar wat voor combis hebben we nog meer
Klik om te vergroten...

Misschien ten overvloede en je hebt het waarschijnlijk al wel ergens gelezen, maar toch: absoluut niet combineren met alcohol, ook niet een beetje.

Zelfs een slok van je favoriete drankje kan het verschil betekenen tussen lekker gaan en volledig out gaan. Ze versterken elkaar enorm (een vrij heftige reactie) en aangezien alcohol vaak vergeten wordt (als zijnde ' normaal') als combinatie een veel voorkomende (logische) vergissing met potentieel zeer vervelende gevolgen.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#10
Raver zei:
Na een chemische reactie kun je niet meer spreken van de stoffen die het vooraf waren. Ik durf te wedden dat er meer ingrediënten met een doodshoofd in andere drugs gaan die je zonder pardon gebruikt. Maar goed dat geef je zelf al aan. 🫢

Gootsteenontstopper is niks meer dan een sterk zout. Deze is PH neutraal gemaakt door de reactie dus ; het zal wel zout proeven.
Klik om te vergroten...
Dat klopt.

Raver zei:
Daar sta ik volledig achter. Meuk van de bovenste plank. Maar dan vooral omdat het zo verslavend is. :)
Klik om te vergroten...
Het is tricky spul en ik hoef het niet meer want zo bijzonder was het ook niet, maar het is niet per definitie meuk denk ik. Het hangt er erg vanaf of iemand er verslavinggevoelig voor is en of iemand het wel/niet verantwoord kan gebruiken met doseren en dergelijke.
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mindless zei:
Het is tricky spul en ik hoef het niet meer want zo bijzonder was het ook niet, maar het is niet per definitie meuk denk ik. Het hangt er erg vanaf of iemand er verslavinggevoelig voor is en of iemand het wel/niet verantwoord kan gebruiken met doseren en dergelijke.
Klik om te vergroten...

Dat geldt dan uiteindelijk voor elke drug toch? Toch kun je drugs in verschillende categorieën plaatsen wat betreft verslavingsgevaar.

Zo heb ik bijvoorbeeld ook mensen in de problemen zien raken door GHB die bijvoorbeeld niet in problemen raakte met andere middelen. GHB heeft toch een bepaald effect wat je erg zorgeloos maakt en zeer onverschillig. Daarbij extra kun je ervan slapen, eten en is het een sterk afrodisiacum. GHB is niet alleen verslavend op zichzelf; maar het gehele plaatje van de drug GHB maakt het in mijn ogen meuk.

Maar goed ik kan het ook niet geheel objectief bekijken. Ik vond het namelijk wel meer dan "niet zo bijzonder"
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#12
Kordie zei:
Zeer sterk afhankelijk van persoon.
Kan vergelijkbaar zijn met een alcoholroes, maar kan ook stimulant worden.


Net zoals Mindless hierboven schrijft zou ik adviseren om het de eerste keer zeker niet alleen te proberen.
Voor je het weet ga je fout doseren en lig je in een diepe coma, want tussen comfortabel en dit hoeft niet veel te zitten.
En de ademhaling plat leggen wil je niet. Daarom ook sowieso nooit combineren met alcohol of benzo's of wiet.

Let ook op dat je geen blaren krijgt in je slokdarm.
Je weet immers denk ik niet hoe het precies is gemaakt.

Maar goed, ik ben geen GHB gebruiker. Heel lang geleden eens gedaan maar vond ik zover ik me herinneren weinig aan.
Hier zullen vast mensen je van meer advies kunnen voorzien
Klik om te vergroten...

En sommige mensen hebben er amper effect van. Ik heb in het verleden verschillende keren GHB in huis gehad, dus ook verschillende batches (waar anderen wel goed op gingen) geprobeerd. Maar het had op mij gewoon weinig tot geen merkbaar effect. Tot ik het eens licht, d.w.z. binnen nog veilige marges, overdoseerde - bewust, omdat ik er klaar mee was nooit iets te merken, toen was ik een paar uur duizelig en moest ik overgeven, beetje zoals na (veel) teveel alcohol, maar mentaal merkte ik alsnog niks behalve dat ik er relatief erg onspraakzaam van werd (soort van dommere/afgestompte versie van mezelf, ik had letterlijk niks te melden, normaal babbel ik vrolijk in het rond)? :’)

Ik heb het daarna opgegeven met GHB. Ik heb hetzelfde non-effect bij phenibut trouwens (ofwel geen merkbaar effect, ofwel duizelig en misselijk, geen tussenvorm en geen mentale effecten…), ook talloze keren geprobeerd met verschillende soorten phenibut. Het ontbreken van effecten lijkt wel haast iets chemisch/metabolisch ofzo. Jij vond er dus ook niets aan, had jij ook zo weinig effect? Of had je dat wel, maar vond je het effect gewoon niets aan?
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#13
Raver zei:
Dat geldt dan uiteindelijk voor elke drug toch? Toch kun je drugs in verschillende categorieën plaatsen wat betreft verslavingsgevaar.

Zo heb ik bijvoorbeeld ook mensen in de problemen zien raken door GHB die bijvoorbeeld niet in problemen raakte met andere middelen. GHB heeft toch een bepaald effect wat je erg zorgeloos maakt en zeer onverschillig. Daarbij extra kun je ervan slapen, eten en is het een sterk afrodisiacum. GHB is niet alleen verslavend op zichzelf; maar het gehele plaatje van de drug GHB maakt het in mijn ogen meuk.
Klik om te vergroten...
Ja die dingen kloppen wel.

Het gebruiken als ontspanningsmomentje, het extra genieten van eten/drinken, de enorme boost die het geeft aan seks/geilheid. En daarnaast het feit dat je het steeds weer kunt nemen.

Ook als je het samen gebruikt met je partner kun je elkaar in je gebruik ervan versterken.

Het is allemaal wel erg tricky. Maja in principe kún je het verantwoord gebruiken, vandaar dat ik het niet per definitie meuk noemde, maar ik snap je punt.

Raver zei:
Maar goed ik kan het ook niet geheel objectief bekijken. Ik vond het namelijk wel meer dan "niet zo bijzonder"
Klik om te vergroten...
Nou ja, ik heb er wel mijn momenten op gehad: fijn/open kunnen praten, heel intiem, sensueel en seksueel worden. Maar er zijn veel bijzonderde (dat is geen woord) drugservaringen imo. Waarschijnlijk omdat het een downer is en dus afvlakt. Imo.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik heb nooit ghb gebruikt, en ik zal het beslist nooit nemen.
Het is mij te tricky.
F
FredFlagstoneLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mindless zei:
Ja die dingen kloppen wel.

Het gebruiken als ontspanningsmomentje, het extra genieten van eten/drinken, de enorme boost die het geeft aan seks/geilheid. En daarnaast het feit dat je het steeds weer kunt nemen.

Ook als je het samen gebruikt met je partner kun je elkaar in je gebruik ervan versterken.

Het is allemaal wel erg tricky. Maja in principe kún je het verantwoord gebruiken, vandaar dat ik het niet per definitie meuk noemde, maar ik snap je punt.


Nou ja, ik heb er wel mijn momenten op gehad: fijn/open kunnen praten, heel intiem, sensueel en seksueel worden. Maar er zijn veel bijzonderde (dat is geen woord) drugservaringen imo. Waarschijnlijk omdat het een downer is en dus afvlakt. Imo.
Klik om te vergroten...
Ik ben ooit met G begonnen, een jaar of 12 geleden. Zo maar omdat ik er op een (gay) chatbox van had gehoord. Via via een leverancier gevonden in Rotterdam. Die goser leek betrouwbaar. Hij wist dat ik nieuw was met deze materie. Ik kreeg een injectiespuit erbij voor het doseren en wat instructies en zijn eigen ervaringen.

Vóór we het thuis zelf gingen proberen gingen er 2 weken voorbij voor de gelegenheid zich aandiende. Ik zie ons nog staan voor de spiegel in de badkamer, G doseren in wat jus d’. 3 ml om mee te beginnen. Ja, wat voel je dan?
We gingen op bed liggen kletsen. We bleven maar ouwehoeren. Wat is dit? Ik kijk zijwaarts naar mijn maatje en zie een wat verwilderde blik. Stout. Ik zoen ‘m op zijn mond en PATS! Daar was de geilheid. Zeker anderhalf uur liggen seksen en heerlijk klaargekomen allebei. Ik had wel wat hoofdpijn die eerste keer.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#16
wallawalla zei:
Ik ben ooit met G begonnen, een jaar of 12 geleden. Zo maar omdat ik er op een (gay) chatbox van had gehoord. Via via een leverancier gevonden in Rotterdam. Die goser leek betrouwbaar. Hij wist dat ik nieuw was met deze materie. Ik kreeg een injectiespuit erbij voor het doseren en wat instructies en zijn eigen ervaringen.

Vóór we het thuis zelf gingen proberen gingen er 2 weken voorbij voor de gelegenheid zich aandiende. Ik zie ons nog staan voor de spiegel in de badkamer, G doseren in wat jus d’. 3 ml om mee te beginnen. Ja, wat voel je dan?
We gingen op bed liggen kletsen. We bleven maar ouwehoeren. Wat is dit? Ik kijk zijwaarts naar mijn maatje en zie een wat verwilderde blik. Stout. Ik zoen ‘m op zijn mond en PATS! Daar was de geilheid. Zeker anderhalf uur liggen seksen en heerlijk klaargekomen allebei. Ik had wel wat hoofdpijn die eerste keer.
Klik om te vergroten...
Had je wel Red Bull en xtc gehad?
F
FredFlagstoneLid
01-01-2024, 00:00
#17
FerdFatoehaus zei:
Had je wel Red Bull en xtc gehad?
Klik om te vergroten...
Die was die week niet in de bonus.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#18
wallawalla zei:
Die was die week niet in de bonus.
Klik om te vergroten...
Medikamente Die Grenze. 12 blikjes 10 euro.
M
MK-ULTRALid
01-01-2024, 00:00
#19
FerdFatoehaus zei:
Medikamente Die Grenze. 12 blikjes 10 euro.
Klik om te vergroten...
Blijft een fijn winkeltje🥰
S
ShinyzappyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Goeiedag DF’rs , ik heb via een kennis van mij 10ML ghb gekregen nadat ik hem vertelde dat ik het nog nooit geprobeerd had.

Nu is mijn vraag vooral of 2.5ML alsnog niet teveel is voor een beginner. Ik zelf weeg 60KG en ben 1.75M lang geen idee of dit van invloed is.

Hoe gaat die 2.5ML mij beïnvloeden? Kan ik verwachten dat ik lam en euforisch in me bed ga liggen? Of ben ik dan nog fatsoenlijk in staat normaal te functioneren zonder belabberde spraak etc.

En krijg je van GHB grote pupillen of blijven ze normaal?

Zoals op te maken uit de tekst ben ik beetje skeptisch over het proberen ervan niet vanwege de risico’s ervan maar meer over hoe t effect mij gaat beïnvloeden ik heb het hele topic “GHB” gelezen alle berichten die er in staan dus kennis over t middel heb ik

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."