#1
Sterker nog iemand op het internationale forum, uit NL, heeft al 13 jaar een kleine patch cyanescens. Om de 2 jaar dump je een zak kippenbedding snippers en een emmer water erover zodra er geen vruchten meer komen.. dat is alles. Ons land heeft het perfecte klimaat (voor alle soorten woodlovers). Als je in een warmer land woont kiest men liever voor ovoids, die geven vruchten in de lente.Ziet er mooi uit hoe je dat zo hebt. had er geen idee van dat ze zo goed tegen de hitte kunnen, best interessant , en ziet er idd vochtig uit op de foto. Bedankt voor je snelle update vond het weer prachtig om een kijkje te nemen. Keep growing!!
- Ons land is samen met de UK en westkust van VS 1 van de weinige landen die idéaal zijn voor woodlovers... Psilocybe Cyanescens komt hier gewoon voor in de natuur (geïntroduceerd door ons). S
- azurescens komen uit de VS en leven tussen europees duingras (spul wat we hier bij de kust hebben !), cyanescens groeien er ook tussen. Dit verzorgd een ideaal microclimaat
- alle woodlovers houden van loofbomen.. niet echt van spul waar veel hars in zit (spar enzo).
In de video van Alan Rockefeller zie je iemand uit Duitsland die een enorme patch heeft met duizenden vruchten.... geen idee waarom je zo veel zou willen hebben, maar is wel een mooi gezicht met zo'n zee aan paddestoelen.






