#1
Thanks. Misschien dat ik dan voor het gemak een badje maak. Denk je dat ik 3% nog moet verdunnen of is nadompelen in water voldoende?Als je ze met een wattenstaafje met wat waterstofperoxide schoon veegt en herplant, moeten de meeste wel lekker verder groeien.




